Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre gondoltam főleg mert nem mindig lesz jó karmantyúzás után, olyan 70-30 az esély a sikerre.
Csak 9000.-el.
Végülis nem sokkal.
Ez tök jó, de ebből ha a porvédő nem gatya akkor elég a karmantyú, ez így összesen nem sokkal kevesebb mint egy új munkahenger. Külön karmantyú kéne, nem én gyártattam magamnak így azt sem tudom hol csinálták csak annyit, hogy igen olcsó volt. Vennék most is vagy 5-öt ha lenne.
Csak hogy stílusos legyek dojcsból 11 rugóért ittvan úgy hogy egy métert nem kell menni érte.
Ez tipikus hiba, de nem nagy gond. Ki lehet cserélni a karmantyút és nagy eséllyel jó is lesz (nekem 3 éve volt és még nem ereszt), a gyári (vagy utángyártott) nem tudom mennyibe kerül, nekem csináltatott volt (sajnos elfogyott) és az nem volt nagy összeg, de ha karmantyú csere után is ereszt a komplett munkahenger ha jól emlékszem olyan 20 rugó körül van.
En szetszedtem, kitakaritottam de ket het alatt ugyanugy szivarog es feketedik a folyadek
Sziasztok nemrég vettem egy 1000 S-t de sainos egy nemvàrt probléma màr jelentkezett is. A kuplung alsò munkahengere engedi az olajat elég emberesen. Valahol egy tesztben olvastam hogy volt ilyen problema màsnak is. Azt szeretném kérdezni tõletek, volt e valakinek ilyen problémàja és ha volt hogyan lett megoldva?Elég egy szimeringet vagy tömìtést cserélni vagy ez egy zsebbenyúlòs probléma?Esetleg van e valahol hozzà felujìtò készlet?
Nagyon jò köszönöm
fél óra / pár lyuk a szintidő
Úgy látszik a többiek már alszanak. asszem én is lelépek előbb lesz holnap
Kész.
Nem egy etvasz,mostmár csak le kell hegeszteni és kész.
Akkor jó munkát! Tudom legyen benne részem
Mindjar megyek a pincebe.
Kell meg par furarat egy rozsdas zartszelvenybe.
Végre egy ember a láthatáron
A másik csavaré meg talán 10Nm?
Oh,yess.
Talán megvan, jól olvasom hogy 21Nm?
Nagy volt ma a forgalom a fórumon

Na akkor kérdezek, olaj leeresztőnek és a mellette lévő imbuszos csavarnak nem tudjátok van meghúzási nyomatéka?
értem köszi!
A tieddel jobban esne.
Malacfarok...............rég csináltattam.
Oda van kikötve a motor mikor lenn áll.
Fő a biztonság.
A garázskaput egy konzervnyitóval kinyitom.
Neeeem koszi gyakorolj csak a sajat motorodon
Mi áll ki a padlóból? Abból mi lesz?
Megoldjam neked ezt a pici gondot?
Na hat a sarga sv ha odabaszom, ez sarga lesz az tuti