Ez tök jó, de ebből ha a porvédő nem gatya akkor elég a karmantyú, ez így összesen nem sokkal kevesebb mint egy új munkahenger. Külön karmantyú kéne, nem én gyártattam magamnak így azt sem tudom hol csinálták csak annyit, hogy igen olcsó volt. Vennék most is vagy 5-öt ha lenne.
Ez tipikus hiba, de nem nagy gond. Ki lehet cserélni a karmantyút és nagy eséllyel jó is lesz (nekem 3 éve volt és még nem ereszt), a gyári (vagy utángyártott) nem tudom mennyibe kerül, nekem csináltatott volt (sajnos elfogyott) és az nem volt nagy összeg, de ha karmantyú csere után is ereszt a komplett munkahenger ha jól emlékszem olyan 20 rugó körül van.
Sziasztok nemrég vettem egy 1000 S-t de sainos egy nemvàrt probléma màr jelentkezett is. A kuplung alsò munkahengere engedi az olajat elég emberesen. Valahol egy tesztben olvastam hogy volt ilyen problema màsnak is. Azt szeretném kérdezni tõletek, volt e valakinek ilyen problémàja és ha volt hogyan lett megoldva?Elég egy szimeringet vagy tömìtést cserélni vagy ez egy zsebbenyúlòs probléma?Esetleg van e valahol hozzà felujìtò készlet?
Végülis nem sokkal.
Úgy látszik a többiek már alszanak. asszem én is lelépek előbb lesz holnap
Nem egy etvasz,mostmár csak le kell hegeszteni és kész.
Kell meg par furarat egy rozsdas zartszelvenybe.
Na akkor kérdezek, olaj leeresztőnek és a mellette lévő imbuszos csavarnak nem tudjátok van meghúzási nyomatéka?
Oda van kikötve a motor mikor lenn áll.
Fő a biztonság.
A garázskaput egy konzervnyitóval kinyitom.