Akkor viszont nem biztos, hogy a tps a hibás, azt nem tudtam, hogy sportdob van rajta, az csinál ilyet a fojtás változás miatt, némely racsingosabb gépeknél óriási ingadozást okoz a sportszűrő/dob kombó, ahhoz hozzá kell állítani a gépet.
Hallod, megkaptam a képet, megnéztem , mondom magamban nemtom mit kell ezen nézni (kék fekete) bezártam...
Erre jön a párom , ezzel a szöveggel:
-Most , hogy a fenébe látják ezt kék feketének , hisz ez fehér arany...
Na innen elindult nálunk is a vita , azt hitte át akarom verni
Még nem írtak vissza, majd holnap. Suzuki Hollósnak írtam ,meg a motordiszkont.hu-nak. Az első valószínű a legolcsóbb.
Az az egy a fura hogy hangtompítóval viszont nem ingadozik az alapjárat.
A tps-el az a baj, hogy igazából egy sima potméter és elég egy kis bizonytalanság 1-1 helyen és ott más értéket ad le, de azt nem mindig tudod kimérni, kéne mérni folyamatosan tekerve, hogy egyenletesen változik-e az érték vagy van ahol kihagy, ingadozik stb., de ettől még olyan is lehet (mint szerintem a Tiédnél), hogy adott helyen épp jónak méred, de ahogy rázkódik a motor mégis változik igen kicsit az érték. Mostanában ezek a 10-12 éves tps-ek elkezdik ezeket a tüneteket produkálni és a Tiéd még egész jó, ilyenkor lehetőleg a csere vezet eredményre.
Ez az alapjarat megemelos dolog nalad hogy mukodik? Beteszem 1be es ahogy engedem ki a kuplungot szepen megemeli 1500re kb, de nem egybol csak amikor felig kiengedem a kuplungot. Nalad is igy megy vagy egybol megemeli ajogy sebessegbe teszed?
Visszaszereltem a TPS-t, beállítottam, most nagyon frankó lett. Hangtompítót be tettem a motorba mert nem akartam szomszédokat ébreszteni az 1 órás járatással . Így most jó az alapjárat is, meg indításnál picit feljebb megy, majd ahogy melegedik a motor, pár sec után beáll 1300-ra a fordulat és meg sem mozdul. Most gáz adás nélkül is el lehet indulni vele és nem rángat, régi kuplunggal kizárt volt mert szétrázott.
Amit olvastam, hogy sokaknál a kuplungkosár csinálja kis fordulaton a rángatást az ezresben, akár SV akár DL. link
A 650-esen meg a gyárilag nem kellően pontosan belőtt TPS szenzor, ezt passzolom az ezresen.
A TPS-re ránézek majd ha előszedem a vasat, a kuplung szerencsére engem nem érint.
Helló!
Leszereltem a TPS-t,kimértem ohm-ikusan, majd kimértem a labortápommal 5V alatt. Sehol sincs szakadás, pedig nagyon piciket mozdítva mértem. Mi lehet még? Légszűrő új. Sportkipufogó miatt nem lehet hogy a lambda szonda szabályozná a keveréket, csak nem tudja rendesen? Megnézem majd gyári kipufogóval is valamikor.
Köszi!
2006-os SV1000-nél mitől ingadozhat az alapjárat egy picit? Néha picit feljebb megy +150 fordulatot, majd vissza, főleg üzem meleg motornál, ha sokáig jár alapjáraton.
Szinkront beállítottam, TPS-t ellenőriztem, beállítottam, de ugyanúgy csinálja.
Köszönöm!
Erre jön a párom , ezzel a szöveggel:
-Most , hogy a fenébe látják ezt kék feketének , hisz ez fehér arany...
Na innen elindult nálunk is a vita , azt hitte át akarom verni
Kék, fixen
Az az egy a fura hogy hangtompítóval viszont nem ingadozik az alapjárat.
Kértem azért árajánlatot rá tegnap.
Eladó Suzuki SV650 felső villahíd. Carbon design, a fólia alatt is szép.
Irányár: 8 000Ft.
somodibence@vipmail.hu
A 650-esen meg a gyárilag nem kellően pontosan belőtt TPS szenzor, ezt passzolom az ezresen.
A TPS-re ránézek majd ha előszedem a vasat, a kuplung szerencsére engem nem érint.
Leszereltem a TPS-t,kimértem ohm-ikusan, majd kimértem a labortápommal 5V alatt. Sehol sincs szakadás, pedig nagyon piciket mozdítva mértem. Mi lehet még? Légszűrő új. Sportkipufogó miatt nem lehet hogy a lambda szonda szabályozná a keveréket, csak nem tudja rendesen? Megnézem majd gyári kipufogóval is valamikor.
Köszi!
2006-os SV1000-nél mitől ingadozhat az alapjárat egy picit? Néha picit feljebb megy +150 fordulatot, majd vissza, főleg üzem meleg motornál, ha sokáig jár alapjáraton.
Szinkront beállítottam, TPS-t ellenőriztem, beállítottam, de ugyanúgy csinálja.
Köszönöm!