Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor viszont nem biztos, hogy a tps a hibás, azt nem tudtam, hogy sportdob van rajta, az csinál ilyet a fojtás változás miatt, némely racsingosabb gépeknél óriási ingadozást okoz a sportszűrő/dob kombó, ahhoz hozzá kell állítani a gépet.
Hallod, megkaptam a képet, megnéztem , mondom magamban nemtom mit kell ezen nézni (kék fekete) bezártam...
Erre jön a párom , ezzel a szöveggel:
-Most , hogy a fenébe látják ezt kék feketének , hisz ez fehér arany...
Na innen elindult nálunk is a vita , azt hitte át akarom verni
Na jo hat ez a veg... Egesz esste ezt hallgattam... Bagdmeg ez akkor is arany, mondom hogy kek, nezd mar meg hogy arany.


Kék, fixen
Szerintetek milyen színű a RUHA ?
Még nem írtak vissza, majd holnap. Suzuki Hollósnak írtam ,meg a motordiszkont.hu-nak. Az első valószínű a legolcsóbb.
Az az egy a fura hogy hangtompítóval viszont nem ingadozik az alapjárat.
És mennyi? Nekem is kéne, tavaly 25 rugót mondtak rá.
Köszi a választ!

Kértem azért árajánlatot rá tegnap.
A tps-el az a baj, hogy igazából egy sima potméter és elég egy kis bizonytalanság 1-1 helyen és ott más értéket ad le, de azt nem mindig tudod kimérni, kéne mérni folyamatosan tekerve, hogy egyenletesen változik-e az érték vagy van ahol kihagy, ingadozik stb., de ettől még olyan is lehet (mint szerintem a Tiédnél), hogy adott helyen épp jónak méred, de ahogy rázkódik a motor mégis változik igen kicsit az érték. Mostanában ezek a 10-12 éves tps-ek elkezdik ezeket a tüneteket produkálni és a Tiéd még egész jó, ilyenkor lehetőleg a csere vezet eredményre.
Ahogy írod nálam is úgy van. Csak a fekete vázas tudja ezt, többen is mondták. Amikor indulna meg a motor akkor ad rá fordulatot.
Ez az alapjarat megemelos dolog nalad hogy mukodik? Beteszem 1be es ahogy engedem ki a kuplungot szepen megemeli 1500re kb, de nem egybol csak amikor felig kiengedem a kuplungot. Nalad is igy megy vagy egybol megemeli ajogy sebessegbe teszed?
Visszaszereltem a TPS-t, beállítottam, most nagyon frankó lett. Hangtompítót be tettem a motorba mert nem akartam szomszédokat ébreszteni az 1 órás járatással . Így most jó az alapjárat is, meg indításnál picit feljebb megy, majd ahogy melegedik a motor, pár sec után beáll 1300-ra a fordulat és meg sem mozdul. Most gáz adás nélkül is el lehet indulni vele és nem rángat, régi kuplunggal kizárt volt mert szétrázott.
Helló!
Eladó Suzuki SV650 felső villahíd. Carbon design, a fólia alatt is szép.
Irányár: 8 000Ft.

somodibence@vipmail.hu
Amit olvastam, hogy sokaknál a kuplungkosár csinálja kis fordulaton a rángatást az ezresben, akár SV akár DL. link
A 650-esen meg a gyárilag nem kellően pontosan belőtt TPS szenzor, ezt passzolom az ezresen.
A TPS-re ránézek majd ha előszedem a vasat, a kuplung szerencsére engem nem érint.
Mai alkotásom ebédre:
Helló!
Leszereltem a TPS-t,kimértem ohm-ikusan, majd kimértem a labortápommal 5V alatt. Sehol sincs szakadás, pedig nagyon piciket mozdítva mértem. Mi lehet még? Légszűrő új. Sportkipufogó miatt nem lehet hogy a lambda szonda szabályozná a keveréket, csak nem tudja rendesen? Megnézem majd gyári kipufogóval is valamikor.
Köszi!
tapasztalt, sokat látott tps ez
Más árkategória.
A felújított kuplungodért adok egy jó tps-t
Én is arra gondolok, megnézem majd.
Mérd ki a tps-t, nagy eséllyel az lesz a gond, ha mégsem akkor valami más.
Sziasztok!

2006-os SV1000-nél mitől ingadozhat az alapjárat egy picit? Néha picit feljebb megy +150 fordulatot, majd vissza, főleg üzem meleg motornál, ha sokáig jár alapjáraton.
Szinkront beállítottam, TPS-t ellenőriztem, beállítottam, de ugyanúgy csinálja.
Köszönöm!
Elfoglal a minnél hangosabb horkolás.
Azok a régi szép idők mikor azt csinált az ember amit csak akart
Akkor szinte csukott szemmel is menni fog. Miért nem rakod össze egyszer alvás közben?
Akkor szinte csukott szemmel is menni fog. Miért nem rakod össze egyszer alvás közben?