csak t-maxot néztem, nem akartam krumplival járni nem tudom amúgy hogy lenne valami gondjuk, keresni kellene valami fórumot hozzá, sajnos itt az sm-on eléggé el van hanyagolva ez a téma
Abból gondolom, hogy egy motor szervizes sráccal beszélgettem és
kérdezte, hogy tudunk-e felújítani ilyen veztengelyeket, mert van
vagy 10db neki amik megkoptak.
Mondtam neki küldjön be egy párat aztán megnézzük.
Ennyi
kiugrottam az óbudai starthelyre hogy megnézzem mit alkotnak a srácok és megjárattam kicsit a robeszt. 1 óra alatt megjártam úgy, hogy minimum fél órát kint voltam autóval ez a mutatvány minimum 3,5 óra lett volna, 1,5 oda és vagy 2 vissza a péntek délutáni csúcsban... úgy röhögtem basszus egész úton lehet nyáron regisztrálok az uberre és elkezdek taxizni vele csináltam képet is
Igen, tettem már fel másnak és ő esküdött rá, hogy jobb lett, de pl. pályázók a gyárihoz képest épp vékonyabbat tesznek fel néha.....a fene tudja mi a jó, én a 650-et 180-al vettem és mikor lecseréltem 160-ra sokkal rosszabbnak éreztem.......utána már nem gumit hanem motort cseréltem.
Szerintem a 200-asnak is fel kéne mennie a felnire a kérdés már csak az hogy a hátsó villába elfér-e. gsxr-600on láttam már 200-asat annak ugyanilyen felnije van. Viszont valamiért minden gumma gyártó a 180-asat ajánlja hozzá alapból...
Rajta van a keverési arány, a nem előre bekevert jellemzően -35°-os cuccok eredetileg kb. 70°-ok és azokat kell a flakonon szereplő iránymutatás követésével olyanra keverni amilyenre akarod, töményen beletenni nem szabad.
kérdezte, hogy tudunk-e felújítani ilyen veztengelyeket, mert van
vagy 10db neki amik megkoptak.
Mondtam neki küldjön be egy párat aztán megnézzük.
Ennyi
Viszont elbaszottszar a futomu,puposbalna mentteljesitmeny,stb.
de nem akarok belevau
Nem tudom ki mondta anno hogyha kitekeri az olajleeresztő melletti csavart is akkor több olaj kifolyik, de igaza volt