ha belefúrsz a tengelybe lehet gyengül a kúp annyit hogy lejöjjön. csak tipp, biztos kemény a főtengely de mégsem szerszámacél. meg az ilyen kúpos illesztést úgy szokták bontani, hogy megfeszítik tengelyirányban a fogaskereket és rákúrnak egy nagyot a tengely végére, de ezt már biztos próbáltad esetleg a 2 együtt beválna
Akkor valamivel tepd le.
Viszont tanulokorunkban kibaxasbol a tanmuhelyben elenktettek egy regi pupos wartburg valtot es rankparancsoltak hogy szedjuk szet.Harman egesz delelott forgattuk mint kurva a retikult.de nem tudtuk szetkapni mire siman kiakasztottak egy gyurut se lejjott.
Bar van az az ero es kalapacs ami mindent megold.
Mi nagy főtengely (gondolok itt 6hengeres NewHollandra) vegerol csinaltunk olyat hogy hűtöttük a tengelyt jegesvizes rongyokkal, közben melegitettuk a fogaskereket. Viszont a Zolinak is lehet igaza, hogy van zeeger köztük.
A felsőt egy csavar nyomta oda a nagyobbik fogaskerékhez, az már nincs rajta. A nagy fogaskereket már nem fogja semmi, csak kúposan rászorult a főtengelyre , mint egy fúrógép tokmánya a tengelyre.
Ezen olyasmi van mint az előzőkön.
Mert vagy ezek vagy a lendkerék.
Viszont tanulokorunkban kibaxasbol a tanmuhelyben elenktettek egy regi pupos wartburg valtot es rankparancsoltak hogy szedjuk szet.Harman egesz delelott forgattuk mint kurva a retikult.de nem tudtuk szetkapni mire siman kiakasztottak egy gyurut se lejjott.
Bar van az az ero es kalapacs ami mindent megold.
Szokott zeger lenni koztuk.