A gyarak osszevissza adjak meg az adatokat.Ezt a kulonbozo adatbazisok hulyen veszik at.
A triumph menetkesz tehat folyadekokkal egyutt adja meg a 215 kg-t.
A bmw a wikipedia szerint megad dry es wet adatokat:
Dry
203 levegos
229 LC
223 ADV
Wet
229 levegos
238 LC
256 Adv
Valoszinu bazinagy a tankja ezert nagy a ket kulonbseg.
vettem a múltkor a mofakernél egy Motul DOT4-es fékfolyadékot, de itthon kiderült, hogy több mint 3 éves. szerencsére visszavették, így most adódik a kérdés hol érdemes venni ahol biztosan frisset kapok? nem ragaszkodok a motulhoz, de mégis valami jobb kellene
Tavaly voltam vez.tech. tréningen,volt ott egy 800xc,de nem mertem elkérni.Az oktató srác azzal mutatta be,hogy milyen különbség van a régi meg az új generációs abs-ek között,varadero kontra xc.
Mondjuk azért a megtett méterek igazolják,hogy a kéz,agy kombinációmnál egyik sem hatékonyabb,persze vészhelyzetben kihúz a bajból egy jó abs.
A GS-el biztosan nehezebb de a 200 kilós 800-assal azért némileg könyebb.
Meg a bamakón lerhet választani a hard és a soft útvonalak közt asszem.Nem a szopatás a célja a szervezőknek.
A motorozzon mindig jelentik hol áll Turjányi János a bamko rallyn.
"ano jelentés. Jan.26.Jelenleg Mauritániában vagyunk. Tegnap életem legjobb motorozása volt, kicsit dimbes dombos, de szilárd volt az út. Nagyon tempósan, jól motorozható volt ez a szakasz. Az elmúlt nap során még Dahklába értünk. Ott létezik egy kút, amiben termálvíz van, és itt aztán végre nagyot fürödhettem. Innen kb 300 km.-re van a határ, és ez volt az aznapi cél is. Ott aztán sátrat vertünk, és az egész társaság megpihent.
Tegnap gyakorlatilag az aknamezőn való átkelésről szólt a történet, még Nouadhibouban feltöltöttem a készleteimet, és aztán a dűnéken olyan 60-70 km/órás sebességgel sikerült repesztenem. Egyszer el is estem, a kormányom egy kicsit elferdült, de azért tudok a motorral menni.
Most tehát Mauritánia fővárosában, Nouakchott-ban vesztegelek, szerettem volna elrajtolni, de olyan homok vihar volt, nem vállaltam a megmérettetést. Egyébként nagyon kevesen, kizárólag autóval indultak ma neki a távnak.
Szóval most várom a szebb időt… "
A tavak mentén ha nincs irtva (márpedig nálunk nincs) eszméletlen sok a bogár.
A 7-esen a velencei tónál mindig plexit kell cserélnem mert nem látok ki.
http://www.jofogas.hu/fejer/Suzuki_SV_650S_fekcso__kormany_17035234.htm
A triumph menetkesz tehat folyadekokkal egyutt adja meg a 215 kg-t.
A bmw a wikipedia szerint megad dry es wet adatokat:
Dry
203 levegos
229 LC
223 ADV
Wet
229 levegos
238 LC
256 Adv
Valoszinu bazinagy a tankja ezert nagy a ket kulonbseg.
én ferrodót szoktam használni
http://www.moto.it/listino/tri...
http://www.moto.it/listino/bmw...
Mondjuk azért a megtett méterek igazolják,hogy a kéz,agy kombinációmnál egyik sem hatékonyabb,persze vészhelyzetben kihúz a bajból egy jó abs.
Balaton felvidéki nincsen a csapatban ? Nyugat vagy Észak ?
"Pestiek", Sanyi, Laller, Zoli ti mennétek nyugatra abba a kempingbe amit linkelt ide valaki ?
Meg a bamakón lerhet választani a hard és a soft útvonalak közt asszem.Nem a szopatás a célja a szervezőknek.
Azért ez kemény kihívás,és szerintem egy 450es enduróval lényegesen könnyebb lenne.
"ano jelentés. Jan.26.Jelenleg Mauritániában vagyunk. Tegnap életem legjobb motorozása volt, kicsit dimbes dombos, de szilárd volt az út. Nagyon tempósan, jól motorozható volt ez a szakasz. Az elmúlt nap során még Dahklába értünk. Ott létezik egy kút, amiben termálvíz van, és itt aztán végre nagyot fürödhettem. Innen kb 300 km.-re van a határ, és ez volt az aznapi cél is. Ott aztán sátrat vertünk, és az egész társaság megpihent.
Tegnap gyakorlatilag az aknamezőn való átkelésről szólt a történet, még Nouadhibouban feltöltöttem a készleteimet, és aztán a dűnéken olyan 60-70 km/órás sebességgel sikerült repesztenem. Egyszer el is estem, a kormányom egy kicsit elferdült, de azért tudok a motorral menni.
Most tehát Mauritánia fővárosában, Nouakchott-ban vesztegelek, szerettem volna elrajtolni, de olyan homok vihar volt, nem vállaltam a megmérettetést. Egyébként nagyon kevesen, kizárólag autóval indultak ma neki a távnak.
Szóval most várom a szebb időt… "
Na ide elindulnék ha valaki kiköhögi a lét.
A 7-esen a velencei tónál mindig plexit kell cserélnem mert nem látok ki.