Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fa....mat legelek.
Leszervezed,vmelyik este mindenki rendel egy pizzát otthonra és szépen megeszegeti..........
A gyarak osszevissza adjak meg az adatokat.Ezt a kulonbozo adatbazisok hulyen veszik at.
A triumph menetkesz tehat folyadekokkal egyutt adja meg a 215 kg-t.
A bmw a wikipedia szerint megad dry es wet adatokat:
Dry
203 levegos
229 LC
223 ADV

Wet
229 levegos
238 LC
256 Adv

Valoszinu bazinagy a tankja ezert nagy a ket kulonbseg.
bemész a Bárdi,zsu vagy valamelyik autósboltba
én ferrodót szoktam használni
benzinkúton még csak preventet találtam, attól megbízhatóbb lenne egy bosch vagy motul
Benzinkúton szoktam venni eddig mindig friss volt
a csizma drágább mint egy flakon lötyi és nem is olyan hatásos
ja, kellene szervezni egy pizzázást
Ha letennéd a sarkad?
Petinél
vettem a múltkor a mofakernél egy Motul DOT4-es fékfolyadékot, de itthon kiderült, hogy több mint 3 éves. szerencsére visszavették, így most adódik a kérdés hol érdemes venni ahol biztosan frisset kapok? nem ragaszkodok a motulhoz, de mégis valami jobb kellene
én mennék de nem szezonnyitóra, hanem nyáron amikor fürdeni is lehet, kis családdal együtt
Mindenki tolólapozza a havat,egyenlőre még csak a rénszarvasokkal tudsz találkozni!
Tavaly voltam vez.tech. tréningen,volt ott egy 800xc,de nem mertem elkérni.Az oktató srác azzal mutatta be,hogy milyen különbség van a régi meg az új generációs abs-ek között,varadero kontra xc.

Mondjuk azért a megtett méterek igazolják,hogy a kéz,agy kombinációmnál egyik sem hatékonyabb,persze vészhelyzetben kihúz a bajból egy jó abs.
Senki semerre találkozó ügyileg?

Balaton felvidéki nincsen a csapatban ? Nyugat vagy Észak ?

"Pestiek", Sanyi, Laller, Zoli ti mennétek nyugatra abba a kempingbe amit linkelt ide valaki ?
A. 800xc meetkeszen 215.....nem kevered az 1200 al?
Azt hiszem hasonló a súlyuk, de lehet a bömbi könnyebb pár kilóval
Ez nagyon nagyon komoly lehet
A GS-el biztosan nehezebb de a 200 kilós 800-assal azért némileg könyebb.
Meg a bamakón lerhet választani a hard és a soft útvonalak közt asszem.Nem a szopatás a célja a szervezőknek.
Velük együtt haladnak...
Azért ez kemény kihívás,és szerintem egy 450es enduróval lényegesen könnyebb lenne.
A motorozzon mindig jelentik hol áll Turjányi János a bamko rallyn.

"ano jelentés. Jan.26.Jelenleg Mauritániában vagyunk. Tegnap életem legjobb motorozása volt, kicsit dimbes dombos, de szilárd volt az út. Nagyon tempósan, jól motorozható volt ez a szakasz. Az elmúlt nap során még Dahklába értünk. Ott létezik egy kút, amiben termálvíz van, és itt aztán végre nagyot fürödhettem. Innen kb 300 km.-re van a határ, és ez volt az aznapi cél is. Ott aztán sátrat vertünk, és az egész társaság megpihent.
Tegnap gyakorlatilag az aknamezőn való átkelésről szólt a történet, még Nouadhibouban feltöltöttem a készleteimet, és aztán a dűnéken olyan 60-70 km/órás sebességgel sikerült repesztenem. Egyszer el is estem, a kormányom egy kicsit elferdült, de azért tudok a motorral menni.
Most tehát Mauritánia fővárosában, Nouakchott-ban vesztegelek, szerettem volna elrajtolni, de olyan homok vihar volt, nem vállaltam a megmérettetést. Egyébként nagyon kevesen, kizárólag autóval indultak ma neki a távnak.
Szóval most várom a szebb időt… "


Na ide elindulnék ha valaki kiköhögi a lét.
A téli motorozásnak ez az egy előnye van,csak poros leszel,de bogaras nem.
A tavak mentén ha nincs irtva (márpedig nálunk nincs) eszméletlen sok a bogár.
A 7-esen a velencei tónál mindig plexit kell cserélnem mert nem látok ki.