Nálam 1,5 óra a limitidő kefével,mondjuk akkor azért tiszta lesz.Azután felülök rá és gooo,hogy megszáradjon,mire megállok(van amikor 100km fölé szalad) újra bogaras,de attól kevesebb baja lesz mint a megbúvó vízcseppektől.
Motul vasendvax meg a tokomtudja milyen motul termekek, van vagy 4fele. Haveromek azzal mossak mindig mert hogy igy nem vizzel kell lemosni, de a barom befujja vele es vizzel levereti na akkor mit er ez a viznelkuli mosas ?
Imadom, leulok mellejuk es nezem ahogy mossak 1oran keresztul azt amit en 10perc alatt es 200forintbol, ok meg 3000-4000ft os valamiket locsolnak a motorra, kulon muanyag kulon fenyezes es kulon a felnire !
Mindig sima petróleumot használok,mióta láncolajzóm van,szezon végén egyszer pucolom.Igazából a víz a lánc legnagyobb ellensége,túrázva meg nem igen lehet az esőt elkerülni,meg kímélem a nagynyomású mosástól az érzékeny részeket,meg igaz,hogy utálom,ha dzsuvás a motor,de a sok mosás többet árt mint használ. Mindenesetre csodálattal nézem a csillogó-villogó vasakat,meg a friss ruciban feszítő bájkereket,fogalmuk nincs milyen távol esnek a valódi feelingtől...
a kreozin valami petróleumféle ha jól emlékszek, a wd-40 is 95%-ban petróleum tehát az eddig ajánlott sima petróleummal nem nagyon lehet mellélőni szerintem
Elso korben jojoznak a szemeim a sok fekete fanktol.(franc ebbe fogyokuraba mindeben sutit latok) masodsorban carb clener art az o gyurunek?
Es a spuri?
Tegnapelott hat elott par percel leszort egy lengyel valamikor decemberben rendelt motyot ami majd 600e re dagadt az utolag hozzacsapott plusz rendelesek miatt.
Na abban volt,egy kazal 3 ajtos amitol guvadt a szemem mint a bagzo macskanak mert a 3 db kozepes pakk helyett a a majmok egy kicsi es egy kurvanehez lett.
Nem tetszett,cseppet sem.
Attol fugg.
Az idealis egy uj 1050 lenne.De haromfel-negymilla egy motorra jelenleg kivitelezhetetlen.
Hasznalt haromeves is minimum ketto kettofel.Ez is majdnem kizart,megfeszulni nem kene.
Egy enyhen torott mar inyektoros daytona 955i ben lenne fantazia.van craft mar egyoldalas a lengokar csak a hatsoreszt kene faragni uj modellre meg lampakat.
Ez viszont csak melle hobbinak.
Imadom, leulok mellejuk es nezem ahogy mossak 1oran keresztul azt amit en 10perc alatt es 200forintbol, ok meg 3000-4000ft os valamiket locsolnak a motorra, kulon muanyag kulon fenyezes es kulon a felnire !
Es a spuri?
a lényeg, hogy a wd40 és a kerozin hasznalata során változott a legkevésbé a gumigyűrű mérete. Neked elég ha a képeket nézegeted
Plusz mondhatna milyen kerozin........mert van egy C130-asnyi jetA m tarcsiban de nem tudom jo e? Akkor
Na abban volt,egy kazal 3 ajtos amitol guvadt a szemem mint a bagzo macskanak mert a 3 db kozepes pakk helyett a a majmok egy kicsi es egy kurvanehez lett.
Nem tetszett,cseppet sem.
Kb egykilo lement eddig de van meg negy minimum.
Az idealis egy uj 1050 lenne.De haromfel-negymilla egy motorra jelenleg kivitelezhetetlen.
Hasznalt haromeves is minimum ketto kettofel.Ez is majdnem kizart,megfeszulni nem kene.
Egy enyhen torott mar inyektoros daytona 955i ben lenne fantazia.van craft mar egyoldalas a lengokar csak a hatsoreszt kene faragni uj modellre meg lampakat.
Ez viszont csak melle hobbinak.
Elmegyek ide.