Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja de az evidens.......vagy nem?
a feltöltöd lemaradt valahol
Szerintem nem.
Le a folyadékot és utána nyitott hutoblvel jartod kidolgozza a levegot.Rateszed a sapkat.Majd a termosztat nyitasaig jaratod.Atforog majd a tagulasin beallitod max-min koze.
En ha idegen is raneznek.
Hütöviz cserénél elötte felkell melegiteni a motort hogy termosztát nyisson vagy bármi? Vagycsak hidegen gumicsö lehuz, uj fagyáló bele "osztjóvanazúgy"?
forró samponos mosás + fűtött garázs lesz ami lesz, nem hiszem hogy sok baja lesz
Meg se probalok az udvarból kijutni mert 1m melyen belefagyna a motor aztán tavasszal ashatnam ki...
Figyeld mit művel vele a sós latyak!
a Nap is csak az SV-re süt
Legutóbb még nem csámcsogott!
A hasznot meg rögtön elkölti a pizzásnál.
nem muszáj pizzát rendelni, elrágcsálhatod a sarokban a pálmafát vagy mit, csak ne vegyék észre
Tehat en vegyek ettermi pizzat hogy neked legyen ingyen postas fekfolyadekod.
Ertem.
most sütöttem egy rakat palacsintát, már csak nem dobom ki
a pizzázásra szokta hozni Peti kiosztani a rendelt árút
A köves,döngölt út az ebből a szempontból jobb.
A klasszikus finomhomokos igazi sivatagi dűnés a szívás.
Ahol 10 méter magasra lövik fel a port.

Amúgy én máig klasszikus és igen hatalmas marketing pofáraesésnek könyveltem el a Long way-es fiaskót a KTM részéről.
Nem véletlen sírt a csárli borman annyira egy 990-esért.

Viszont a BMW simán leütötte a ziccert és hatalmasat kaszált belőle.

Persze egy esek-kelek szívok a feltámasztással túlélőtúrát mutattak be de ez az eladásokban igencsak jól jött.Szóval csillagos ötös 3 ingyen GS-ből csináltak többezer eladást.
Itt egy öklömnyi kavicsokkal tarkított út vezet át (átmentem a bandittal,gyönyörű völgyön át,szakadó esőben),ráfordult az orrom előtt két magyar srác gs-el+egy 990-es ktmmel,szemmel láthatóan könnyedebben terelgette az osztrák gépet.
ez nem igaz ! mindjárt rakok fel képet
Nem ez a nagy gond már a súly.Persze gond de....
Anno sokévvel ezelőtt volt egy motorrevűs tesztféle.
Ketten elcsászkéltak Marokkóba egy GS-el és egy KTM 990-essel.Talán a paulovics volt az egyikük de nem tuti.
Sokra nem emlékszem csak arra hogy a KTM-el mindig a homok felszínén tudtak maradni míg a BMW rendre elásta magát.
A kardán hajtást okolták,valami olyasmi hogy gázadásra belenyomja a homokba magát.

De tény hogy igensokszor simán elássa magát míg más nem.
Végül is menetkészen egy súlyban a bandittal,na de ezzel terepen erőlködni?
A puntóba 42 ment.
Ha jól emlékszem vmi 30-35 l-es tankja van.
Legelve jobban kijövök anyagilag.
Hagyd a zöldséget,vegyél egy recsegős bőrrucit!
Ami meglepett az az ADV és a sima közti száraz -6 kiló.Pedig az ADV rendesen csövezve van.
És utána hogy a feltankoltan rálapátol 18-kilót.
Miez tanker hogy ennyi benya belemegy plusszba?
A nagy böszme még így is 30 kilóval könnyebb a banditnál.....