Szerintem nem.
Le a folyadékot és utána nyitott hutoblvel jartod kidolgozza a levegot.Rateszed a sapkat.Majd a termosztat nyitasaig jaratod.Atforog majd a tagulasin beallitod max-min koze.
En ha idegen is raneznek.
Hütöviz cserénél elötte felkell melegiteni a motort hogy termosztát nyisson vagy bármi? Vagycsak hidegen gumicsö lehuz, uj fagyáló bele "osztjóvanazúgy"?
A köves,döngölt út az ebből a szempontból jobb.
A klasszikus finomhomokos igazi sivatagi dűnés a szívás.
Ahol 10 méter magasra lövik fel a port.
Amúgy én máig klasszikus és igen hatalmas marketing pofáraesésnek könyveltem el a Long way-es fiaskót a KTM részéről.
Nem véletlen sírt a csárli borman annyira egy 990-esért.
Viszont a BMW simán leütötte a ziccert és hatalmasat kaszált belőle.
Persze egy esek-kelek szívok a feltámasztással túlélőtúrát mutattak be de ez az eladásokban igencsak jól jött.Szóval csillagos ötös 3 ingyen GS-ből csináltak többezer eladást.
Itt egy öklömnyi kavicsokkal tarkított út vezet át (átmentem a bandittal,gyönyörű völgyön át,szakadó esőben),ráfordult az orrom előtt két magyar srác gs-el+egy 990-es ktmmel,szemmel láthatóan könnyedebben terelgette az osztrák gépet.
Nem ez a nagy gond már a súly.Persze gond de....
Anno sokévvel ezelőtt volt egy motorrevűs tesztféle.
Ketten elcsászkéltak Marokkóba egy GS-el és egy KTM 990-essel.Talán a paulovics volt az egyikük de nem tuti.
Sokra nem emlékszem csak arra hogy a KTM-el mindig a homok felszínén tudtak maradni míg a BMW rendre elásta magát.
A kardán hajtást okolták,valami olyasmi hogy gázadásra belenyomja a homokba magát.
De tény hogy igensokszor simán elássa magát míg más nem.
Ami meglepett az az ADV és a sima közti száraz -6 kiló.Pedig az ADV rendesen csövezve van.
És utána hogy a feltankoltan rálapátol 18-kilót.
Miez tanker hogy ennyi benya belemegy plusszba?
Le a folyadékot és utána nyitott hutoblvel jartod kidolgozza a levegot.Rateszed a sapkat.Majd a termosztat nyitasaig jaratod.Atforog majd a tagulasin beallitod max-min koze.
En ha idegen is raneznek.
Ertem.
A klasszikus finomhomokos igazi sivatagi dűnés a szívás.
Ahol 10 méter magasra lövik fel a port.
Amúgy én máig klasszikus és igen hatalmas marketing pofáraesésnek könyveltem el a Long way-es fiaskót a KTM részéről.
Nem véletlen sírt a csárli borman annyira egy 990-esért.
Viszont a BMW simán leütötte a ziccert és hatalmasat kaszált belőle.
Persze egy esek-kelek szívok a feltámasztással túlélőtúrát mutattak be de ez az eladásokban igencsak jól jött.Szóval csillagos ötös 3 ingyen GS-ből csináltak többezer eladást.
Anno sokévvel ezelőtt volt egy motorrevűs tesztféle.
Ketten elcsászkéltak Marokkóba egy GS-el és egy KTM 990-essel.Talán a paulovics volt az egyikük de nem tuti.
Sokra nem emlékszem csak arra hogy a KTM-el mindig a homok felszínén tudtak maradni míg a BMW rendre elásta magát.
A kardán hajtást okolták,valami olyasmi hogy gázadásra belenyomja a homokba magát.
De tény hogy igensokszor simán elássa magát míg más nem.
És utána hogy a feltankoltan rálapátol 18-kilót.
Miez tanker hogy ennyi benya belemegy plusszba?