Már kezdtem várni az "idei" cikket erről mivel ez egy visszatérő téma
Ami egyből kiszúrja a szemem a reklám amit még Adblock-al sem tudok kiszűrni
Én brigeciolt használok a tisztításra(sokak szerint ez nem jó). És utánna mosás után megyek vele egy kört hogy felmelegedjen a lánc és utánna fújom be csak belűröl kifelé. Majd egy hosszabb kör, és egy felni takarítás.
Lánc csere:
Régen olvastam itt egy kommentelőtől hogy ő mindíg egyben veszi a láncot és lánccserével egyidőben szétszedi a hátsó lengőkart és cseréli a csapágyakat ott is valamint átnézi a hátsó lengéscsillapítót. Legközelebb kipróbálom ezt mivel ebben van valami, ezeket az alkatrészeket a legritkábban ellenőrzik és cserélik. Simán el tudom képzelni hogy némelyik 10 éves motorban még a gyári csapágyak vannak, sőt szerintem még az enyémben is...
gondoltam én is olyan megoldásra, hogy teljesen külön akksit rakni a riasztónak, ami csak gyújtáson kapna töltést, így ha az le is merül akkor is indítható a gép az eredeti akksiról. ráadásul ha nem kell nagy áram akkor sokkal nagyobb kapacitású akksit is berakhatsz olcsóbban és kisebb méretben. viszont ahol sokat áll a motor akkor is kell egy folyamatos töltési lehetőség.
Datatool system 3 a neve és van benne gyroscope és immobilizer. Igazából ez egy nagyon jó riasztó lenne ha nem enné az áramot ennyire. Gyárilag szerelték bele, és nem ilyen kókány megoldás. Belesütötték a riasztó sorozatszámát minden elembe. Gondolkodtam másik aksit rákötni, de azt is leszívná, és azt is tölteni kéne...
Meg sok mas.
Pl szereznem kene egy 955i.t vagy 1050-et.
Csak ne tartanak ugy az arukat.