Próbáltam melegíteni is, de meg sem mozdult. Közben kaptam egy olyan ötletet is, hogy a főtengelyt meg hirtelen le kellene hűteni fagyasztó spray-vel. Ezt még nem próbáltam ki...
Sziasztok,
Egy olyan gondom van, hogy már a 2. csapágylehúzó is megadta magát a főtengelyen lévő kuplungkosarat hajtó kis fogaskerék lehúzásának a próbálkozásánál (csavar mar nincs rajta," önzáró" ) . Korábban ezzel a módszerrel már sikerült, de most nem akar összejönni . Van valami másik megoldás mellyel nem sérül a fogaskerék (a főtengely nem számít, cserés lesz.)?
A választ előre is köszönöm!
Ez nem csak valmennyi lesz.1-2 centi oké de a csutka magassága már necces lehet.
Mondjuk a hasmagasság megsínyli rendesen de szerintem a dönthetőség is.
KB mint egy meztelencsiga úgy fog kinézni.
Remélem tévedek.
Ha engedni kell a motoron mindenképp akkor szerintem járható, hátul kutyacsonttal mész az eleje után és akkor nem fog nagy mértékben változni az utánfutás
valamennyit le is kellene ültetni mert csak a lában hegye ér le a csizma miatt ( sidi vertogo corsa, nagyon merev ) . annyit ültetnék rajta mint amennyit az elején leengednék. ha megoldható a dolog.
Túrakormány, vagy talán lehet venni hozzá olyan csutkát ami magasított, de nem találtam hozzá. Ha le engeded az elejét akkor nagyon meg változik a villaszoged, könnyebben fog fordulni de lehet hogy nagyobb tempónál beszitál
A hetelős, inas munkát végzőket akik itthon arcoskodnak én is elítélem, de nem csak ők vannak.
Némettel úgy vagyok hogy rég volt az iskola és át kéne ismételni sok mindent
sziasztok
esetleg valaki csinált már olyat S-s motorral, hogy a kormánycsutkát és a villa hidat megcserélte, hogy kényelmesebb legyen ? elférhet az idomtól ? csavar megfelelően rögzítheti a teleszkópra ( tudom LSL-ben vannak ilyenek, de ott 2 csavar van ) ?
Még fiatal vagy, nincs családod stb stb, most lépj ha tudsz, és próbálj szerencsét egy másik országban, a jobb megélhetés lehetősége előtted áll.
Ifjú titánként mind1ikünk hasonló gondolkodású volt mint most Te hidd el, pedig egész más volt a helyzet akkoriban... de mindenki megakarta váltani a világot, azt mint rájöttünk nem komplett.
Egy olyan gondom van, hogy már a 2. csapágylehúzó is megadta magát a főtengelyen lévő kuplungkosarat hajtó kis fogaskerék lehúzásának a próbálkozásánál (csavar mar nincs rajta," önzáró" ) . Korábban ezzel a módszerrel már sikerült, de most nem akar összejönni . Van valami másik megoldás mellyel nem sérül a fogaskerék (a főtengely nem számít, cserés lesz.)?
A választ előre is köszönöm!
van pár eladó alkatrészem, extrám jóárasítva !
http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv-1000-650-integralt-indexes-hatso-lampa-ID34HSf.html
http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv-1000-prop-tech-fokozat-kijelzo-ID34HWH.html
Mondjuk a hasmagasság megsínyli rendesen de szerintem a dönthetőség is.
KB mint egy meztelencsiga úgy fog kinézni.
Remélem tévedek.
Némettel úgy vagyok hogy rég volt az iskola és át kéne ismételni sok mindent
Beszélsz idegen nyelvet?
esetleg valaki csinált már olyat S-s motorral, hogy a kormánycsutkát és a villa hidat megcserélte, hogy kényelmesebb legyen ? elférhet az idomtól ? csavar megfelelően rögzítheti a teleszkópra ( tudom LSL-ben vannak ilyenek, de ott 2 csavar van ) ?
Még fiatal vagy, nincs családod stb stb, most lépj ha tudsz, és próbálj szerencsét egy másik országban, a jobb megélhetés lehetősége előtted áll.
Ifjú titánként mind1ikünk hasonló gondolkodású volt mint most Te hidd el, pedig egész más volt a helyzet akkoriban... de mindenki megakarta váltani a világot, azt mint rájöttünk nem komplett.