Jaaaa , hát ha agyon ütnek se jöttem volna rá mit beszélsz.
Am. igazad van ott kell , csak ez még az első csinálási képek , azóta már ott megy , asszem
Itt a jobb kormánykapcsoló és a gázbovden ahogy látom a telón kívül lemegy és mögötte tünik el a váznyakban.
De a felső híd és a műszer közt kéne eltünni belül a váznyak felé.
Nem tom jól írtam e.
Nyilván nem érdekel senkit, de azért leírom, hogy ma kész lett a túrásított zselézett ülésem a Somoto kárpit jóvoltából. Kb 2x puhább és kényelmesebb mint a gyári, és a gyári huzat került vissza, szóval semmi nem látszik a dologból.
Pedig egyszeru.
Elfogynak.Vagy dragabbak lesznek,esetleg nem kapsz hozzajuk emberi aron alkatresz,vagy csak dragan es nehezen.
Autoval a legtobbet megeszi a rozsda motoron vagy rommatorik,esetleg kokanyolt kehes hulladek,egyre nehezebb ertelmesen fenntarthatot kifogni.
A vegen maradnak a gyujtoi igen nagy penzert arult darabok.
Tehat a nem bubus,szakerto allampolgar aki csak motorozni szeretne nem veteranozni az vesz fiatalabbat.Nem huszevest csak harom-negyevest.
Am. igazad van ott kell , csak ez még az első csinálási képek , azóta már ott megy , asszem
De a felső híd és a műszer közt kéne eltünni belül a váznyak felé.
Nem tom jól írtam e.
Amugy a jobbos kabeleket nem a telon kivul kene vezetni.
Egy reszletesebb beszamolo johetne.
Elfogynak.Vagy dragabbak lesznek,esetleg nem kapsz hozzajuk emberi aron alkatresz,vagy csak dragan es nehezen.
Autoval a legtobbet megeszi a rozsda motoron vagy rommatorik,esetleg kokanyolt kehes hulladek,egyre nehezebb ertelmesen fenntarthatot kifogni.
A vegen maradnak a gyujtoi igen nagy penzert arult darabok.
Tehat a nem bubus,szakerto allampolgar aki csak motorozni szeretne nem veteranozni az vesz fiatalabbat.Nem huszevest csak harom-negyevest.