mit tud az a riasztó 70k-ért? ha kiszeded a beépített akksíját úgy nem működik? úgy úgysem tudják áramtalanítani, hogy előtte az az ütés stb. érzékelőre már nem indulna be
mekkora feszültség kell ezeknek a riasztóknak? Nem lehetne bekötni egy olyan akksit mint a kapunyitók akksija? Állítólag bírja nagyon, csavarbehajtókba szokták tenni
Sajnos nekem sincs, de ez egy 70 ezres riasztó és ha már van akkor miért ne... Viszont magamat sem akarom feleslegesen szivatni...
Több külföldi fórumon olvastam mindenki csak arról mesél hogy leszívta az aksit és aztán trailer... Itt pl az egyik megoldás a darabokra törés http://www.matt-thornton.net/b...
Sajnos ez nem egy opcio, a riasztót nem lehet kikapcsolni (végülis ez a lényege) Ha leveszed az akumlátorrol akkor elkezd riasztani, mivel van egy belső aksija ami ilyenkor még egy óráig szirénázik...
Csináld azt amit laller és rakd a riasztót a parkolófény helyére.
Biztos helyen sima gyujtással rakod el nem biztos helyen meg a parkfény kapcsolja a riasztót.
ha gyujtást adsz és a vészleállító ki van kapcsolva akkor világít a lámpa. 5 éves az aksi a motoromban, de most így télen ha leveszem a téli csepptöltőröl 1 hét után lemerül magától. A múltkor véletlen rajtahagytam a világítást és fél óra után a teljesen feltöltött aksit leszívta.
Az a helyzet hogy van benne egy eléggé tuti riasztó, amit eszi az áramot. Már beszéltem a riasztó gyártójával is aki azt mondta egy jó aksival 2-3 hetet kéne kibírnia. Viszont külföldi fórumokon akik ezt használják mindenki a gyors lemerülésre panaszkodott (nem 1 hétre hanem 3-4 hétre) Mindenki azt mondja, hogy szereljem ki a picsába...
Benne van a gyári leírásába is hogy hosszabb időre csak cseptöltővel lehet otthagyni a motort, persze ez nem mindíg megvalósítható, főleg nem szezonban...
hagyta már valaki rajta a tompitottat az SV1000-en? Mennyi idő után kéne teljesen lemerülnie? tudom hülye kérdés, de arra vagyok kíváncsi hogy az aksim a túl öreg, vagy ez normális hogy lemerül fél óra után? Tudja valaki hogy tudok az akumlátorból indító áram erősséget mérni?
Azt könnyen megoldom.
Feldobok egy hirdetést hogy nem kell e valakinek egy kisesvé 180000.-ért.
Te leadod nekem a motort én átveszem a gyorsvevőtől a pénzt és tobvábbítom a 20%-os jutalék levonása után maradt pénzösszeget neked.
Mindenki jól jár.
Amúgy beérkezett az utolsó előtti tételem,a tömítés nem papír hanem egy vékony alulapból kivágott valami,ez és az új nyomásszelep dobja meg eléggé a költségeket.
Valamikor el fogom vinni a tömítéskészítő bácsinak és lekopiztatom ezt is meg a régit is hogy ha bárkinek ilyen gondja lesz ne kelljen megvenni mert a gyári alkatrész mint tudjuk nagyon drága.
Az egészről lesz egy komplett leltárom mi mennyi gyáriban és mi mennyi ha utánajár az ember.Szerintem tizedannyiért kivitelezhető kis utánjárással.
Aproópó ti mivel segítitek az O gyűrű becsusszanását a blokkba?Pláne a víztérben.Sima wd40 vagy valami szilikon,vazelin,kacsaháj?
Néztem e-bayen csak a teló tartó 15+ pártban. Erre jön még akkor a lézereztetett közdarab, szóval ez nem olcsó játék.
Valami utángyártottat lenne jó találni az biztos megáll 10 alatt... vagy esetleg itthon egy bontóban...
a telóra rácsúszó tartót én ebay-en lőttem , a tartó konzolt meg ki tudod vágatni lézerrel mondjuk , mert van itt sm-en fenn egy kép méretezve (asszem innen szedtem én is)
A középtámasz előbb is meg jobban is szikrázik mint az alu lábtartóm.