Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fejezzétek már be tényleg, szerencsére sokféle motort gyártanak aztán mindenki olyat választ ami neki tetszik, meg amit a pénztárcája megenged.
Én pl. nagy ívben leszarom hogy hánykiló hánylóerő, fordított teló stb. nekem az az egy fontos hogy előtted odaérjek a hamburgereshez különben éhen maradok, ez meg remélem ezzel a robesszel is összejön majd
Pont ezért van a forgalomban minden 2. autóként ilyen zöccséges..............vagy nem.............bár tény hogy afrikában igen kedvelik de azért a fene dojcs csak legyártott már utána vagy 6-8 másik szériát.

Ugyanez igaz az 1100-ra.
Ha a világ legjobbját alkották meg vele akkor mért jött a K1-től L14-ig vagy hat sorozat gsxr?
Ugyazoktól a hozzértő japo mérnököktől.
Mert jobbak,erősebbek,jobb felfüggesztés,könnyebb,masszívabb váz,könnyebb vezethetőség stb.
Attól még hogy szerelmes vagy egy kultikus darabba a világ nem áll meg.
Nekem is jobb lenne egy 14-es street,és nem csak a lenti dobozkipuff meg az 5 szög lámpa miatt hanem az a számolatlan apró változtatás miatt ami egy fejlesztés eredménye.

Ez a 675-ös blokk 2006-óta létezik.Igen sok apro fejleszést csináltak már ez alatt a 9 év alatt is.

Szerintem fejből sorolnád az 1100 szériái közti fejlődés minden lépcsőjét amitől mindig kiforrottabb lesz a régebbihez képest az újabb.

De ugyanide jutottak a speed 1050-es blokkjával is.A 885-ös még olajeresztő rozsdásodó csavarú karbis masina volt most meg a nakedek közt az egyik etelon.

És sorolhatnám de ugyis kiforgatod a mondandómat így inkább befejezem.
amire neked kell az a bömös arra teljesen jo........ Atti.....
ne kell meg magyarázni ............... két külön világ vagyunk

mit gondolsz miért vettem 3000 es öreg mercédest ....... mert az autó ......... talán a világ egyik legjobb autoja értéket képvisel 1 000 000 km el megy ha servizeled kényelmes 1750 kg van benne anyag erő . forgatonyomaték és az ára a szépek nek mint az enyim már felfele megy .....................

na ezzért az okokér van 1100 is
én meg arra válaszoltam, hogy "csak meg kell nézni, hogy milyen festéket akarsz rátolni."
Korrektségből ötösre vizsgáztál
Hosszú ész szövenyes.
Úgy értelmezed a mondandómat ahogy akarod.
Én arra a kérdésedre válaszoltam, hogy miért mondtam amit mondtam Bacsinak a bmw-vel kapcsolatban. Hogy jön ide a Tasi féle suzuki? Vagy nem találtad elég tényszerűnek a válaszom?
240 kilo akart lenni.
Nos ha a linkelt zach féle cikk alatti kommenteket olvasod akkor a zsoltK olvasó írja le egészen kereken a dolgot.
És ez igaz nem csak a BMW-re rám is meg a duca-tira is meg az összes többire.A cimborád feje azt nem tudja bevenni hogy az apszlút értelemben vett megbízhatóság csak egyetlen érv a KB 30-40-tételes preferenciarendszerben és nem is mindíg a legeslegfontosabb.

Baxhatom a hipiszupi gsxr1100-at ha minden garázsnyitáskor az a randa koporsósegge jön velem szembe és a 24 kilója miatt utálok rá ülni nem lesz a motorom az fix.
Meg kéne érteni végre.Nem mindenki rejszol arra hogy olajat se cseréltem és ígyis elmegy 200e-ret.

Akkor mindenki csótány corollával járna én meg kivándorolnék bantuföldre hogy lássak egy 70-es landrover defendert.
Amúgy visszatérve pár gondolat erejéig a bmw-s témához, csak hogy kicsit tárgyilagosak legyünk. Soha nem állítottam, hogy a világ legfaszább motorja, se itt se amikor személyesen beszéltem veled vagy bárki mással. Sőt azt is elmondtam, hogy "autos kártya" szinten több a negatív mint a pozitív, de Nekem bejön. Ennyi.
Amit Bacsinak írtam azt most is tartom. Az a motor nem 1150rt hanem 1100rt már csak az abs modulatort látva/azért illene tudni milyen motort szerel, nem?/ És most a feltételezések : mérföld óra, fekhér idom + az egyik képen látszódó oldalidom amin ott van a bukócsőnek kivágott hely, ami angol rendőrségi motort feltételez. 55e mérföld-persze A kábelrengeteg : az előbbiak miatt, hisz kívülről leszerelik a spéci kiegészítőket de az idomok alól ezek vezetékelését nem/elöl dupla strobo lámpa,sziréna, urh, hátsó teleszkópos forgófény/. A vezlánc feszítő egy műanyag vezető sínt tol. Ha a fesz meghal a lánc tudja ütni a sínt és nem fut rajta. Idővel a sín eltörik, majd utána a lánc a megnőtt mozgástértől elkezdi enni a feszítőt és a blokkot. Ez nem egyik pillanatró a másikra következik be. Szerinted addig milyen hangja volt annak a motornak?
Amit meg nekem írt ahhoz: olajcsere 10e-ként szelephézag ellenőrzés, szükség szerint állítás ami hiper bonyolult mert hézagmérős és négy csavart kell kivenni ami a szelepfedelet tartja. Az olaj fogyasztáshoz : Mivel az enyém csak 70le ezért folyamatosan tiltatom, ütöm-vágom, hogy haladjon is/ezt is mondtam neked, hogy ez nagy szívfájdalmam/ Ilyen felhasználás mellett a 10e alatt 4dl olaj amit megeszik. 20év 127e km.
Erre írtam ideiglenes megoldásnak az alapozót:

"portól nem tudom hogy tudnék megszabadulni legalább addig amíg rámegy a festék "

Amit linkeltél, az már a végső megoldás.
Tehát simán elcseszheted te is.
Ezt néztem ki árban sem vészes, műgyantás és NEM IGÉNYEL SZAKTUDÁST
Maradok a ceresit-nél..........már megvettem.
Az ára is hasonló 1500-1700/l csak a higíthatósága a többszöröse
Nem ilyen, hanem literes kiszerelés hasonló flakonban, mint amit linkeltél. Amúgy ha rászagolsz ugyan olyan szaga van
Ebből van 3-4.












Bár kétlem hogy elég lenne 16nm-re.
Fehér színű faragasztó és akár 1:20-ban is higíthatod, tökéletes kötőhidat képez
Nekem ezt adta a festékboltos.
Erre megy a kiegyenlítő majd a csemperagacs és a greslap.
diszperziós mélyalapozóval

csak meg kell nézni, hogy milyen festéket akarsz rátolni. (Ha nem vizes bázisú, akkor összevesznek)
Kölcsönzőben akad valami ipari.
azt már teszteltük a lakást alakítottam, 15 mp után eldugul a finom portól ami a betonból jön
Vízbázisú festék? Akkor a por is fel lesz locsolva.