fejezzétek már be tényleg, szerencsére sokféle motort gyártanak aztán mindenki olyat választ ami neki tetszik, meg amit a pénztárcája megenged.
Én pl. nagy ívben leszarom hogy hánykiló hánylóerő, fordított teló stb. nekem az az egy fontos hogy előtted odaérjek a hamburgereshez különben éhen maradok, ez meg remélem ezzel a robesszel is összejön majd
Pont ezért van a forgalomban minden 2. autóként ilyen zöccséges..............vagy nem.............bár tény hogy afrikában igen kedvelik de azért a fene dojcs csak legyártott már utána vagy 6-8 másik szériát.
Ugyanez igaz az 1100-ra.
Ha a világ legjobbját alkották meg vele akkor mért jött a K1-től L14-ig vagy hat sorozat gsxr?
Ugyazoktól a hozzértő japo mérnököktől.
Mert jobbak,erősebbek,jobb felfüggesztés,könnyebb,masszívabb váz,könnyebb vezethetőség stb.
Attól még hogy szerelmes vagy egy kultikus darabba a világ nem áll meg.
Nekem is jobb lenne egy 14-es street,és nem csak a lenti dobozkipuff meg az 5 szög lámpa miatt hanem az a számolatlan apró változtatás miatt ami egy fejlesztés eredménye.
Ez a 675-ös blokk 2006-óta létezik.Igen sok apro fejleszést csináltak már ez alatt a 9 év alatt is.
Szerintem fejből sorolnád az 1100 szériái közti fejlődés minden lépcsőjét amitől mindig kiforrottabb lesz a régebbihez képest az újabb.
De ugyanide jutottak a speed 1050-es blokkjával is.A 885-ös még olajeresztő rozsdásodó csavarú karbis masina volt most meg a nakedek közt az egyik etelon.
És sorolhatnám de ugyis kiforgatod a mondandómat így inkább befejezem.
ne kell meg magyarázni ............... két külön világ vagyunk
mit gondolsz miért vettem 3000 es öreg mercédest ....... mert az autó ......... talán a világ egyik legjobb autoja értéket képvisel 1 000 000 km el megy ha servizeled kényelmes 1750 kg van benne anyag erő . forgatonyomaték és az ára a szépek nek mint az enyim már felfele megy .....................
Én arra a kérdésedre válaszoltam, hogy miért mondtam amit mondtam Bacsinak a bmw-vel kapcsolatban. Hogy jön ide a Tasi féle suzuki? Vagy nem találtad elég tényszerűnek a válaszom?
Nos ha a linkelt zach féle cikk alatti kommenteket olvasod akkor a zsoltK olvasó írja le egészen kereken a dolgot.
És ez igaz nem csak a BMW-re rám is meg a duca-tira is meg az összes többire.A cimborád feje azt nem tudja bevenni hogy az apszlút értelemben vett megbízhatóság csak egyetlen érv a KB 30-40-tételes preferenciarendszerben és nem is mindíg a legeslegfontosabb.
Baxhatom a hipiszupi gsxr1100-at ha minden garázsnyitáskor az a randa koporsósegge jön velem szembe és a 24 kilója miatt utálok rá ülni nem lesz a motorom az fix.
Meg kéne érteni végre.Nem mindenki rejszol arra hogy olajat se cseréltem és ígyis elmegy 200e-ret.
Akkor mindenki csótány corollával járna én meg kivándorolnék bantuföldre hogy lássak egy 70-es landrover defendert.
Amúgy visszatérve pár gondolat erejéig a bmw-s témához, csak hogy kicsit tárgyilagosak legyünk. Soha nem állítottam, hogy a világ legfaszább motorja, se itt se amikor személyesen beszéltem veled vagy bárki mással. Sőt azt is elmondtam, hogy "autos kártya" szinten több a negatív mint a pozitív, de Nekem bejön. Ennyi.
Amit Bacsinak írtam azt most is tartom. Az a motor nem 1150rt hanem 1100rt már csak az abs modulatort látva/azért illene tudni milyen motort szerel, nem?/ És most a feltételezések : mérföld óra, fekhér idom + az egyik képen látszódó oldalidom amin ott van a bukócsőnek kivágott hely, ami angol rendőrségi motort feltételez. 55e mérföld-persze A kábelrengeteg : az előbbiak miatt, hisz kívülről leszerelik a spéci kiegészítőket de az idomok alól ezek vezetékelését nem/elöl dupla strobo lámpa,sziréna, urh, hátsó teleszkópos forgófény/. A vezlánc feszítő egy műanyag vezető sínt tol. Ha a fesz meghal a lánc tudja ütni a sínt és nem fut rajta. Idővel a sín eltörik, majd utána a lánc a megnőtt mozgástértől elkezdi enni a feszítőt és a blokkot. Ez nem egyik pillanatró a másikra következik be. Szerinted addig milyen hangja volt annak a motornak?
Amit meg nekem írt ahhoz: olajcsere 10e-ként szelephézag ellenőrzés, szükség szerint állítás ami hiper bonyolult mert hézagmérős és négy csavart kell kivenni ami a szelepfedelet tartja. Az olaj fogyasztáshoz : Mivel az enyém csak 70le ezért folyamatosan tiltatom, ütöm-vágom, hogy haladjon is/ezt is mondtam neked, hogy ez nagy szívfájdalmam/ Ilyen felhasználás mellett a 10e alatt 4dl olaj amit megeszik. 20év 127e km.
Én pl. nagy ívben leszarom hogy hánykiló hánylóerő, fordított teló stb. nekem az az egy fontos hogy előtted odaérjek a hamburgereshez különben éhen maradok, ez meg remélem ezzel a robesszel is összejön majd