Van igazad Zoli.. De mit is bohóckodunk ki az utcán ezekből az über fejlesztésekből?
Az ős Xx-is kimegy a világból,és csak mosolygok amikor szoftverfrissítésről beszélnek a vfr 1200 nál..
A bmw csapatból is hallottam über fasza hibákról ..én meg cseréltem 1 hátsó izzót 3 év alatt
Valahogy én is jól érzem magam a 20 éves transporterbe ami pöcc röff ,itt az építőiparban... Filléres üzemeltetés 2.4d
Semmivel sem lenne jobb ha egy újszerű transporterrel vagy transittal játszanám az eszem milliókért..
Zoli , Taschner , nem vagyok egy nagy fórumlakó , Zolit is csak egyszer láttam élőben.
Jó lenne nyitnátok egy külön topikot magatoknak , aztán maximum mi bejárunk oda mozizni , mert ez már nagyon off...
13 db vadi uj suzuki vetem az elmult 15 évben 1.1 altotol a- sx4 ig mind a magakategoriájában a ár/ érték arány etalonja
az első 1.3 sedant ide a faluba adtam el 170 e el
mert már jöt az ignis ........... és ugy gondoltam jobb az uj aztán jött a swift 75 000 eladtam az ignist és mert jobb a uj swift JAPÁN ÉV autoja lett ..... hát gyerünk
ki számoltam érték vesztésbe .. uj auto bukta stb stb
a 15 év allatt a 11 db kocsin buktam 6 800 500 ft ott
mert még altó és egy swift van
ugyan akor a sedán amit ide adtam el a faluba ... jol érzi magát nem rohad , 6 literel el jár servizelik ! 18 éves
csak mondom az uj 8 éves swift 6. litert eszik
ha ezzeket be helyetesiteném Audira .. vagy Bmw re esetleg mercedesre 3 * 4 nagyobat buktam volna ..............
tehát ez az uj fasza marketinges ved meg parasztvakitás .. nálam már nem jönn be ............... fogyasztó társadalom .
persze nem tántoritalak el az ujtól .. hisz sokal jobb ....
csak nekem nem jobb
abba gondolj bele hogy ha ma is a sedánal járnék maradt volna kb 5 000 000 forintocskám
mint mondtam két külön világ vagyunk te csak ved az ujat nekem jo a öreg ezeregyes és 20 éves mercedes
Esetleg valami utángyártott megoldás, ami nem horror drága és normális?