Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A legegyszerubb egy idozito mondjuk felperc mulva felkapcsolja.
Mar ha engem mozgatna a cucc.
Nekem nincs ilyen gondom, akkor kapcsolom fel le a villanyt amikor csak akarom

De ha szeretnétek ilyet ismerek pár szakit, lehetne velük konzultálni...
Mert nem vesztek egy dlr felkapcsolot keszen?
Értem! Azért kérdeztem mert most 126e km-nél járok,most sem fogy több mint új korában,6e km alatt 3-4dl ha nagyon meghajtom akkor max 0,5l.Mondjuk ringezve biztos ez is jobban nyelné,normál túra módban üzemel,csak néha van olyan 5-15 perces rohamom....
Egyébként a gixxer többet forog mint a bandit?
nem arduino, én PIC-re vagyok berendezkedve. igazából semmi extra nincs benne, AD átalakító és beállítod amilyen küszöbértéknél szeretnéd kapcsoltatni. én annyival bonyolítottam a dolgot hogy bekapcsolásnál 50% áramot ad először hogy kimélje az izzókat is, meg egy LED-el visszajelzi az alul és túltöltést. asszem 13,3V alatt folyamatosan világított 14,7V fölött meg villogott. mivel a fotel már kapcsolja a tompítottat gyárilag ezért max. erre a töltés jelzős dologra lehet még szükségem.
ne kombináálj legyen egyszerű késleltető és +1db kell nekem is
Hello,

Engem is érdekelne ez a dolog, mivel ez tényleg feleslegesen terheli az aksi akkor amikor az önindító forgatása így is eleget eszik...

http://www.sportmotor.hu/motor...

Azt írtad mikrokontrollerrel oldottad meg. Arduino? megvan még a kapcsolási rajzod?

eredetileg én arra gondoltam hogy az önindító zárásával egy egyszerű relével megszakítom a tompított fényszoró áramkörét...

Nekem is van "fejlesztésben" egy arduino project, ami villogtatja a féklámpát ha zárod a féklámpa áramkörét... a kettőt akár kombinálhatám is...
jaaa, értem. Pedig igazán csinálhatnál egyet meg olyan tompított késleltetőt is
nincs és nem is lesz már, 5db készült összesen.
van még fokozatkijelződ? vagy mi ez a dolog ? akkoriban még nem voltam jelen
nem foglalkoztam azóta vele mert elég sok időt munkát pénzt kellene rálocsolni hogy "termék" lehessen belőle, az meg nekem bukta okulva a fokozatkijelzőből anno.
ha én nem cserélek időben olajat akkor is 140-150ezernél jönnek elő a hibái ?
elöször is nem veszekedtünk ........... legoláb is én csak egyszerüen jó szivni a vérét .........

szotyi ! a lég/olajos -nál hirtelen jön ez 5 százados ilesztés kétszer háromszor tul melegszik és a gyűrű elkezd sétálni a horonyba ....... magas fordulaton már szinte szivatyúza fel az olajat a robanotérbe ..............

ez idő tályt pedig én állandoan a ringre jártam csapatni ... + az olajkályha olyan 100 000 után hajlamos
a kipu szelepeszár mocorogni a vezetöbe ..ilyenkor motorféken már csak a szimering nem képes bent tartani az olajat
banditnál ez olyan 140 000 - 150 000 nél jön ki és 200 000 ig kezelhető marad ............... aztán nagyon gyorsan jönn a halál .. a végén már hidegen 2-3 hengerel indul és csak melegen megy a 4 henger Bazsó Árpi barátomnak 20 kör 1 liter olaj a ringern
Laller a villanyos.o atkototte vagy csinalt egy ilyen keslelteto modult.
Viszont szerintem tobbet nem csinal.
Majd jon es megmondja.
Zoli!

Néhány hete beszéltetek itt valami olyanról, hogy gyújtáson a mocin nem ég a tompított lámpa, csak a helyzetjelző. Ezt hogy lehet kivitelezni? Valamit bele kell rakni az áramkörbe, csak mi az és hol szerezhető be?
Ez a rész érdekel belőle!
Jelentem csak estére lesz egésznapos.
Szotyinak ebből az egész napos veszekedésből annyi maradt meg, hogy vajon miért ette az olajat...?
Miért kezdte el enni ennyire az olajat szerinted?
forog a gyomrom
a tavaszal kupecosal meg látogatunk ! veszünk neked egy pelenkázo asztalt közösbe ...... ugy hogy rendelj egyet ha nincs a boltba ................... magadnak lesz .. szépet válasz a lové nem számit ! léptem
de mi nem haragszunk egymásra .. szerintem ........
más elveket követünk és kész egymást meggyőzni nem tudjuk a helyzet már évekel ezelöt patt volt
Ne feszülj mert megárt az arcbőrnek és a szemnek.
A mai anyagot kb fél óra alatt olvastam el telon, még jó hogy csak ennyit irtatok
annyira egyszerű a megoldás, nem válaszolsz Zolinak, Ő nem válaszol neked és szent a béke