én még ott vagyok elakadva hogy hogy tudom házilag előkészíteni a felületet megfelelően, hogy száraz pormentes legyen, miközben porzik ez a szar saját magától is azon túl persze hogy hova pakolom ki a cuccokat addig
már nem szoktam .............. de ha a helyzet ugy kivánja simán el huzom... 13 000 főlé és ott váltok
kárododás nincs a motor át alakitást ugy végeztem el ..... amugy a töltet emelésel és a fordulat szám emelésel sokal jobb gyorsulást kapsz .......... a motor ereje folyamatos 3000-töl ... hiába bivaj a gép így még magas fordulaton sem fogy el tehát azért a pár tized másodpercért 220 nál még vissza lehet szurni 3 ba és elönye van ... pedig ez amotor csak 170 lovas csak hogy van hozá 160 nm ..
löket hossz növelésel ,elfokolt tengelyekel
a régi vössner szetes kezelhetetlen volt 193 lo alul 4000 ig normál 6000- 10000 ig nem lehetet vele birni 10000 felet ki simult és csak perget .. hiányzot a töltet növelés egy alfa rotss fuvo volt rajta .. de kellet volna rá egy 1.5 turbó
persze hogy töbet a bandit 11200 tilt a gigxer 12400 gyárilag az enyim a 750 gyujtásal 14 000 tilt
minden vadi uj benne és nekem is 0. 3 -04 litert eszik igaz én 10w 60 olajat használok
nem kell be fosnod ... amig a gyertyák szépek max 5000 alatt 1 litert ver be ez külömben meg engedet
Meg tapadóhíd picit nedvesen hagyod és megy a kiegyenlítő.
Nekem ezt mondták.
A cuccot kinn hagyhatod.
Legalább nem kell visszapakolni.