feszítővel semmi baj, 32 velv ettem asszem vagy 34 nemtudom már most 55 fölött van de semmi baja, pedig mondták hogy húúú 10 ezer és kell bele egy fix feszítő meg stb de hibátlan, nem lóg nem csattan a lánc. Semmi baja neki Vannak neki esztétikai hibái de ezen kívül nagyon egyben van a motor, sajnálom is eladni mert lement az áruk eléggé
Bmw... Ekkora egy szerelhetetlen fostömlőt még életemben nem láttam. Az meg nem is számít, hogy 55 ezer mérföldnél blokkot kell benne cserélni, mert javíthatatlan....
Egy darab sem. De a BMW motorok 90%-át a jelvény adja el, a legtöbb szörnyszülött. 2 ujjamon meg tudom számolni, hogy hány BMW motor tetszik, egyik a sor4-es masinájuk a felemás lámpáival. De mivel inkább asszonnyal a nyakamban csavargok, illetve nem raboltam bankot így nem lesz a garázsban. A másik a GS (ez nem tetszik, inkább praktikus) de boxerek járáskultúrájához minimum szerelem kell, hogy elviseljem.
Tehát valahol igaza van.
Van ilyen is meg olyan is.
Van 200e-ret futott példány hiba nélkül és van aminek 50-nél szétesik a váltója még 10e és megpusztul a szöghajtás,plusz van rá 150e példány ami nyugiban megy az utakon.
De azért az én véremet lehet szívni egy vízpumpa miatt............holott nincs valós tapasztalatod 1 ilyennel sem.
Ha a ropi zách-ra hivatkozom (nem kedvelem különösen az ipsét de neki van bmwje amivel szív) akkor meg befeszülsz.
Relax.
Én ha esetleg visszaolvasol a korai és eddigi minden nyilatkozatomra sosem a megbízhatóságot hangsúlyoztam hanem azt hogy kurvajó vezetni és örömöt érzek ha rajta ülök.A megbízhatóság meg kiderül ha lepörgettem vele 50k-t.
De mivel KB 10 HSZ-ből az akinek nincs tapasztalata az adott motorról terel hogy de tuti elromlik bezzeg az xy amivel van tapasztalat sosem.
Nem kéne.
Jó vezetni a hibákat megjavítjuk,zyebben nem turkálunk és megyünk tovább a jó veztni felé.
Van amit gond nélkül vennék tőlük ha tellne rá.
Ott az a féligterepes sornéges ezres,a HP2 egészen tetszetősre sikerült bár gardányos az RnineT kibaxottmód bejön.
És ott se érdekelne az hogy ki mit regél vagy szív vért a hibák felsorolásából és hogy ő a mittomén milyen xj 600-asával vagy bandit 1200-asával vagy honda cb 1300-asával hány millió km-t megy el olajcsere nélkül mert az mennyire megbízható ha nem jön be az a magasztalt kotványa.
Látod, látod Zoli, ez itt a baj. Nem személyes tapasztalatok alapján nyilatkozol, hanem, hogy mit mondott ez, mit halott az Tudom, neten mindennek utána tudsz nézni, de így tényleg csak a bútor marad, amiről tapasztalatok alapján tudsz nyilatkozni
A BMW-k meg hibátlanok.
feszítővel semmi baj, 32 velv ettem asszem vagy 34 nemtudom már most 55 fölött van de semmi baja, pedig mondták hogy húúú 10 ezer és kell bele egy fix feszítő meg stb de hibátlan, nem lóg nem csattan a lánc. Semmi baja neki Vannak neki esztétikai hibái de ezen kívül nagyon egyben van a motor, sajnálom is eladni mert lement az áruk eléggé
Kiveszem a blokkot, és szétesik a motor. Mindent le kell venni, ilyet soha többet nem engedek be a műhelybe.
Tényleg neked nem volt gáz a vezérmű feszítő?
Van ilyen is meg olyan is.
Van 200e-ret futott példány hiba nélkül és van aminek 50-nél szétesik a váltója még 10e és megpusztul a szöghajtás,plusz van rá 150e példány ami nyugiban megy az utakon.
De azért az én véremet lehet szívni egy vízpumpa miatt............holott nincs valós tapasztalatod 1 ilyennel sem.
Ha a ropi zách-ra hivatkozom (nem kedvelem különösen az ipsét de neki van bmwje amivel szív) akkor meg befeszülsz.
Relax.
Én ha esetleg visszaolvasol a korai és eddigi minden nyilatkozatomra sosem a megbízhatóságot hangsúlyoztam hanem azt hogy kurvajó vezetni és örömöt érzek ha rajta ülök.A megbízhatóság meg kiderül ha lepörgettem vele 50k-t.
De mivel KB 10 HSZ-ből az akinek nincs tapasztalata az adott motorról terel hogy de tuti elromlik bezzeg az xy amivel van tapasztalat sosem.
Nem kéne.
Jó vezetni a hibákat megjavítjuk,zyebben nem turkálunk és megyünk tovább a jó veztni felé.
na de majd én a suzukis kulcsommal, mindenki azt fogja hinni hogy vettem egy swiftet
Ott az a féligterepes sornéges ezres,a HP2 egészen tetszetősre sikerült bár gardányos az RnineT kibaxottmód bejön.
És ott se érdekelne az hogy ki mit regél vagy szív vért a hibák felsorolásából és hogy ő a mittomén milyen xj 600-asával vagy bandit 1200-asával vagy honda cb 1300-asával hány millió km-t megy el olajcsere nélkül mert az mennyire megbízható ha nem jön be az a magasztalt kotványa.