Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De azok amiket írt valósak?
Rengeteg van olyan, csak az órája nem azt mutatja
Doktorit Énnnnnnn............nem tudok ilyenről.

Nincs igaza daninak?
Vérszívás ON : Hát nem ebből fogod írni a doktoridat
Baja nincs,van olyan amiben 200e Km van.
Nekem teccene a bmw de csak szerelném, tuti hogy a nevemen nem lesz egy sem soha az életben.
A műszerfallal mit teszel?Nyomkorássza?
Két hiba? 100ért átveszem, asszonynak jó lesz gyakorolni.
150-nél igencsak kígyózott.
És nem jöttem rá mitől.
Telszkótól a kormánycsapágyig minden új volt.
Más nem panaszkodott ilyen dologra.
A szemellenzős dolgot pont a jeles BMW tulajok sem tudják félrerakni.
http://sebessegoltara.blog.hu/...Ehhez képest én a fasorban sem vagyok az indításkor keletkező 1,5-2 kobcenti kicsöpögő vízzel ami bemelgedve eláll.
KB egy év alatt elvesztett 2 dci hűtőfolyadékot a járgány emiatt álltam neki ennek az egész cécónak.
Ja és a leéget generátor.
De legalább nem kellett brüsszelben széthullott váltóval szenvednem.Viszont tényleg aláírom VEZETNI egy BMW-t tényleg jó.
De félretéve a vérszívást ha csak és kizárólag a legfontosabb tényező hogy soha semmilyen hiba ne árnyékolja be a motorunkat egy lábbal hajtós roller kéne.
De legalábbis vfr 750.
Szerencsére nálam sokkal szubjektívebb tényezők játszák a fő szempontokat mint a puszta meghibásodási statisztikák.
Ami a jelen 3 hengeresnél akár még jókat is mutathat attól még hogy 2 nem várt hibát tapasztaltam az én gépemnél.Hisz legyártott gépmennyiség nem csak rám korlátozódik.
Vérszívás indulhat.
Akkor még nem volt minden ujja helyén villáskulcs és csillag csavarhúzó
Mondtam, hogy az állásban is tönkre mehet
de az 2db csavar kitekerésével egy csati széthúzásával orvosolható, természetesen új tps 2 csavar be csati összedug
Nos volt baj avval is.
A végefelé egy kezdődő TPS problem befigyelt.
végülis nem rossz unaloműzésnek, ehhez képest az sv dögunalom lehetett, soha semmit szerelgetni csak olaj + szűrők
Ha most abból indulunk ki, hogy a tulajok voksolhattak a motorjaikról és figyelembe vesszük Zoli szemellenzős elfogultságát , akár reális is lehet az eredmény
Ha végzek akkor pikk-pakk menni fog félkézzel.
ott is lehettek volna, csak a többiek beelőztek amíg vízpumpát cseréltek rajtuk
Há mittomén.

e én sem értek egyet mert az 1,2 helyen kéne lennie a 7.-nek és a 4.-nek.
Nem akarok itt kötekedni, de nagyon nem értek egyet ezzel a tesztel. Elősször is ez a mondat igen csak ellentmond saját magának:

"A résztvevők saját motorjaikról gyűjtött tapasztalatokat osztottak meg, tehát nem egyfajta "kinek mi a kedvence" jellegű szavazásról beszélünk, hanem hiteles információkról van szó."

Még mindíg nem látom mi alapján döntöttek, tartósság? teljesítmény? hang? szépen járás? Ez csak egy újjabb cikk ami vita-alap lehet motorosok között...

Az én szerény véleményem szerint pár motor kimaradt ebből a 10-es listából...

Valamint a 2001-es Gsx-r beszél közben a képen egy 2011-es van...
Node akkoris.
Hát ezt az összehasonlítást sem értékelem sokra... ezzel nem az angolt szólom le hanem úgy alapból az összehasonlítás
borítsd szét és tisztítsd ki, karmantyú meg porvédő alatt eléggé be tud oxidálódni
Akkor szimplán levegős lehet.
Bár így monitor előtt nem könnyű.
Persze az megvan, visszahúz rendesen.