A szemellenzős dolgot pont a jeles BMW tulajok sem tudják félrerakni. http://sebessegoltara.blog.hu/...Ehhez képest én a fasorban sem vagyok az indításkor keletkező 1,5-2 kobcenti kicsöpögő vízzel ami bemelgedve eláll.
KB egy év alatt elvesztett 2 dci hűtőfolyadékot a járgány emiatt álltam neki ennek az egész cécónak.
Ja és a leéget generátor.
De legalább nem kellett brüsszelben széthullott váltóval szenvednem.Viszont tényleg aláírom VEZETNI egy BMW-t tényleg jó.
De félretéve a vérszívást ha csak és kizárólag a legfontosabb tényező hogy soha semmilyen hiba ne árnyékolja be a motorunkat egy lábbal hajtós roller kéne.
De legalábbis vfr 750.
Szerencsére nálam sokkal szubjektívebb tényezők játszák a fő szempontokat mint a puszta meghibásodási statisztikák.
Ami a jelen 3 hengeresnél akár még jókat is mutathat attól még hogy 2 nem várt hibát tapasztaltam az én gépemnél.Hisz legyártott gépmennyiség nem csak rám korlátozódik.
Vérszívás indulhat.
Ha most abból indulunk ki, hogy a tulajok voksolhattak a motorjaikról és figyelembe vesszük Zoli szemellenzős elfogultságát , akár reális is lehet az eredmény
Nem akarok itt kötekedni, de nagyon nem értek egyet ezzel a tesztel. Elősször is ez a mondat igen csak ellentmond saját magának:
"A résztvevők saját motorjaikról gyűjtött tapasztalatokat osztottak meg, tehát nem egyfajta "kinek mi a kedvence" jellegű szavazásról beszélünk, hanem hiteles információkról van szó."
Még mindíg nem látom mi alapján döntöttek, tartósság? teljesítmény? hang? szépen járás? Ez csak egy újjabb cikk ami vita-alap lehet motorosok között...
Az én szerény véleményem szerint pár motor kimaradt ebből a 10-es listából...
Valamint a 2001-es Gsx-r beszél közben a képen egy 2011-es van...
Nincs igaza daninak?
És nem jöttem rá mitől.
Telszkótól a kormánycsapágyig minden új volt.
Más nem panaszkodott ilyen dologra.
http://sebessegoltara.blog.hu/...Ehhez képest én a fasorban sem vagyok az indításkor keletkező 1,5-2 kobcenti kicsöpögő vízzel ami bemelgedve eláll.
KB egy év alatt elvesztett 2 dci hűtőfolyadékot a járgány emiatt álltam neki ennek az egész cécónak.
Ja és a leéget generátor.
De legalább nem kellett brüsszelben széthullott váltóval szenvednem.Viszont tényleg aláírom VEZETNI egy BMW-t tényleg jó.
De félretéve a vérszívást ha csak és kizárólag a legfontosabb tényező hogy soha semmilyen hiba ne árnyékolja be a motorunkat egy lábbal hajtós roller kéne.
De legalábbis vfr 750.
Szerencsére nálam sokkal szubjektívebb tényezők játszák a fő szempontokat mint a puszta meghibásodási statisztikák.
Ami a jelen 3 hengeresnél akár még jókat is mutathat attól még hogy 2 nem várt hibát tapasztaltam az én gépemnél.Hisz legyártott gépmennyiség nem csak rám korlátozódik.
Vérszívás indulhat.
A végefelé egy kezdődő TPS problem befigyelt.
e én sem értek egyet mert az 1,2 helyen kéne lennie a 7.-nek és a 4.-nek.
"A résztvevők saját motorjaikról gyűjtött tapasztalatokat osztottak meg, tehát nem egyfajta "kinek mi a kedvence" jellegű szavazásról beszélünk, hanem hiteles információkról van szó."
Még mindíg nem látom mi alapján döntöttek, tartósság? teljesítmény? hang? szépen járás? Ez csak egy újjabb cikk ami vita-alap lehet motorosok között...
Az én szerény véleményem szerint pár motor kimaradt ebből a 10-es listából...
Valamint a 2001-es Gsx-r beszél közben a képen egy 2011-es van...
Bár így monitor előtt nem könnyű.