Azé nem semmi hogy a kis laposelemes elhappolta a 4.-és a 7. helyet a sok literes, kawazukimaha elől.
Főleg hogy 96%-al a street is egálban van az ezresgixxerrel a dytona meg lenyomta.
Olajat csak akkor nyomja a légtelenítőnél, ha kitekerem a csavart. Ebből arra próbáltam következtetni, hogy a főfékhenger jó. Dugattyú annyira nem mozog, hogy a féktárcsát sem szorítja össze, nem fog a fééééék
hát én ezt nem értem mit szeretnél vele csinálni? CSak úgy elkezdte kinyomni a folyadékot a légtelenítő csavarnál? A dugattyú nem is fog sokat ki be mozogni és az a jó ha vissza is megy mert akkor jó a karmantyú
Hali
SV hátsóféknek következő a tünete: Pedált lenyomva légtelenítő csavaron keresztül nyomja az olajat, viszont a fékpofát nyomó "izé" nem jön ki csak fél milimétert, pedált felengedve viszont vissza is megy a helyére. Valami gumigyűrű mehetett szét benne, hogy nem marad a helyén visszaengedett félpedálnál az "izé"? Bocs a szakszavakért..
Ezt használom, mikor tömítéshornyot kell tervezni, mert benne vannak elörébb a szelvénymérethez tartózó horonymélységek, és szélességek a megmunkálisi türésekkel, és felületi minöségekkel, staikus, és dimanimus szituációra...
Azé nem semmi hogy a kis laposelemes elhappolta a 4.-és a 7. helyet a sok literes, kawazukimaha elől.
Főleg hogy 96%-al a street is egálban van az ezresgixxerrel a dytona meg lenyomta.