2011-óta 29000 Km-t tettem bele.
Szégyen de csak erre tellik.Tudom nem 240e Km de már keresgélem a komplett blokkot.
Már van egy jelöltem 50-ért.Csak kopog benne valami.
Hogy vettem még egy motort mindenki egyböl azt kérdezi hogy miből... nem azt hogy aha szép fasza... miböl vetted. Még a tanár is kérdezgeti hogy mennyiért vettem, mondtam neki hogy nem mondom meg mert nem illik ilyet kérdezni, 600és 1,5M között lehet venni mondom, aha és mikor mondom 2005 jó akkor megyek és megnézem mennyibe kerülnek... Azóta én vagyok a rossz motorosfiú
De még pár haver is akinek nem lehetne panasza a pénzre... "eladtad a másikat? -nem. Akkor honnan van pénzed? - van."
Ha készen leszek biz isten összeírom miből mennyi kellett.
És keresek egy vízpumpa felújítót mert szét lehet csavarozni azt a szart és tuti ha gépmunkázni kell akkoris bele lehet tenni egy kurva tömszelencét.
Sokba.
Ha nekiálltam volna itthon túrni O gyűrűket,nem cserélek kipufogó tömítést,vágatom az olajteknő tömítést akkor kb 20-as,plusz pumpa.Ez alapvetően 16e volt de postadíj és vám rájött.
Így lényegesen több.
És tényleg ne zsebezz azt már levi se szereti.
tényleg ilyen izgalmakal ? és kalandokal jár egy angol motorbicogli ?
Atti ................. mester szerelövé ..... a végtelenségig kitartová formálya tulajdonosát ............
Ez tetszik .... most hogy már öregszem inkább csak bütykörészném a vasat .. és figyelmém ahogy a töbiek motoroznak
NEM beszolás volt ZOLI .......... csak le ütötem a labdát
kezdelek becsülni hogy ezt a motort életben tartod egy angol muzeum részére
Ha kész a garázs, vidd be a mocit a lakásba is és akkor a döngölt földpadlót is felújíthatod Na így már tényleg sokat köszönhetnél a Triumphnak, hogy rávezetett a civilizáció felé vezető útra
De de van olyan hogy 20,29x2,62-es O gyűrű, egy dowell-nek nevezett központosító hengerke,kipufogó tömítések,olajteknő tömítés ezt mind csak gyáriban.
Akkor már legyen mind az.
Bezzeg egy speednek a 3 csavar és kijön a pumpa bele egy másik tömszelence és vissza.
HOGY_HOGY NEKIK NINCS ?
ez a baj