Áh.
Első körben levadásztam egy bontott 1200 mérföldes daytona pumpát.........vannak évjárat és VIN szám szerint különbségek tehát ki kéne fogni.
Sikerült.
Utána cserés minden O gyűrű,ezeket alkatészestől ki kellett bogarászni robbantott ábrákból.Itt is vannak VIN szám szerint különbségek,egyet el is csesztem.
Viszont nem csak a pumpa körüli O gyűrűk cserések hanem a hűtőrendszer külön ábráján lévő két blokkba menő hűtőcsövön lévő 4 O gyűrű is.......nahogyaza uj rendelés a módosított egységcsomagban lévő olajteknőtömítés és nyomásszeleppel együtt (fasza az időközbeni módosítás csak ne ess bele VIN szám szerint) így lett egy pótrendelés belőle.
Eközben a dekjitömítéseket is vadásztam meg mivel lejön a komplett kipufogórendszer ezekenk a tömítését is meg kellett venni fejétől a farkáig.
Közben infogyűjtés,angol manual magyar nyeven kisilabizálása .
És tegnap eljutottam odáig hogy a biztosító alátét a kuplunganya alatt is cserés..........ha nem vagyok lusta ez is eljöhetett volna a mostani pakkal de neeeeem nem néztem meg.
Így plusz 10 font posta lesz.
Kell összehegesztenem agy emelőállványt hogy felhúzzam a rákba a gépet mert blokkot nem veszem ki viszont a föld és a blokk közt lévő 40 centin én nem fogok tudni szerelni.
És ugye ottvan még hogy poros,repedezett beton garázspadlón nem szeerlünk nemvagyunk mi homleszek így egy menetben csempe is kerül a műhely padlójára az egész előtt.
Vennék én Ducit is ha lenne rá , csak mondjuk hogy tisztességesen karba legyen tartva ahhoz nem biztos, hogy van elég keret.
Az SV meg azért annyira nem költséges motor
Ééééés a Zách Dani állandóan fikázza.Hogy minden széthullik rajta és a vfr750 a világ egyik legjobb motorja ezt mindig bejelenti minen 1150-es poszton.
A gombát mindenképp fel akarom rakni, mert itt is írta egy motoros, hogy az ő motorját megvédte, ezt írta svmedia fórumon:
"Nekem gomba alakú gombám volt,shox-os féle.Delrinből volt,ami műanyagok keveréke.Elestem vele egyszer és nagyon jól csillapította az ütést és a súrlódást.A gomba fele elkopott és az acél csavarja elhajlott,de a váz és a csavar fészek nem sérült.A motor nem forgott az aszfalton,csak egyenesen csúszott.Ha alumíniumból lett volna,akkor lehet,hogy a váz is kapott volna kicsit.Bár ez is relatív,mert a nagy gyártók biztos építenek gyűrődő zónát a gomba száraikba."
Abban viszont teljesen igazad van, hogy nem mindegy, hogy milyen tesz fel az ember, mert egy gyenge minőségű gomba több kárt csinál, mint hasznot.
Első körben levadásztam egy bontott 1200 mérföldes daytona pumpát.........vannak évjárat és VIN szám szerint különbségek tehát ki kéne fogni.
Sikerült.
Utána cserés minden O gyűrű,ezeket alkatészestől ki kellett bogarászni robbantott ábrákból.Itt is vannak VIN szám szerint különbségek,egyet el is csesztem.
Viszont nem csak a pumpa körüli O gyűrűk cserések hanem a hűtőrendszer külön ábráján lévő két blokkba menő hűtőcsövön lévő 4 O gyűrű is.......nahogyaza uj rendelés a módosított egységcsomagban lévő olajteknőtömítés és nyomásszeleppel együtt (fasza az időközbeni módosítás csak ne ess bele VIN szám szerint) így lett egy pótrendelés belőle.
Eközben a dekjitömítéseket is vadásztam meg mivel lejön a komplett kipufogórendszer ezekenk a tömítését is meg kellett venni fejétől a farkáig.
Közben infogyűjtés,angol manual magyar nyeven kisilabizálása .
És tegnap eljutottam odáig hogy a biztosító alátét a kuplunganya alatt is cserés..........ha nem vagyok lusta ez is eljöhetett volna a mostani pakkal de neeeeem nem néztem meg.
Így plusz 10 font posta lesz.
Kell összehegesztenem agy emelőállványt hogy felhúzzam a rákba a gépet mert blokkot nem veszem ki viszont a föld és a blokk közt lévő 40 centin én nem fogok tudni szerelni.
És ugye ottvan még hogy poros,repedezett beton garázspadlón nem szeerlünk nemvagyunk mi homleszek így egy menetben csempe is kerül a műhely padlójára az egész előtt.