Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áh.
Első körben levadásztam egy bontott 1200 mérföldes daytona pumpát.........vannak évjárat és VIN szám szerint különbségek tehát ki kéne fogni.
Sikerült.

Utána cserés minden O gyűrű,ezeket alkatészestől ki kellett bogarászni robbantott ábrákból.Itt is vannak VIN szám szerint különbségek,egyet el is csesztem.

Viszont nem csak a pumpa körüli O gyűrűk cserések hanem a hűtőrendszer külön ábráján lévő két blokkba menő hűtőcsövön lévő 4 O gyűrű is.......nahogyaza uj rendelés a módosított egységcsomagban lévő olajteknőtömítés és nyomásszeleppel együtt (fasza az időközbeni módosítás csak ne ess bele VIN szám szerint) így lett egy pótrendelés belőle.

Eközben a dekjitömítéseket is vadásztam meg mivel lejön a komplett kipufogórendszer ezekenk a tömítését is meg kellett venni fejétől a farkáig.

Közben infogyűjtés,angol manual magyar nyeven kisilabizálása .

És tegnap eljutottam odáig hogy a biztosító alátét a kuplunganya alatt is cserés..........ha nem vagyok lusta ez is eljöhetett volna a mostani pakkal de neeeeem nem néztem meg.

Így plusz 10 font posta lesz.

Kell összehegesztenem agy emelőállványt hogy felhúzzam a rákba a gépet mert blokkot nem veszem ki viszont a föld és a blokk közt lévő 40 centin én nem fogok tudni szerelni.

És ugye ottvan még hogy poros,repedezett beton garázspadlón nem szeerlünk nemvagyunk mi homleszek így egy menetben csempe is kerül a műhely padlójára az egész előtt.
Mi ez, bélyeg, hogy gyűjteni kell?
Egy percet se szereltem még,a motor pöcc-röff indul.
Jelenleg info és alkatrész gyűjtés,egy rohadt alátéte elfelejtettem.


Amúgy igen.
Na azért! Csak wartburgot ne! Nézd meg szegény Zoli is már hónapok óta csak szerel és még nem is használja.
Azt én is szeretem, tipikus nyaralós kajánk. Konzervben megmelegítve
Heccelsz?
Igen, először nem jött be, de ugye mégiscsak. Ha 1ccer cimbim cseréli, (Multistrada 1200 S) akkor az enyém lesz az S2R-je.
Szerintem meg a a sólet jól elkészítve pazar étel.
Szerintem a duci térhálós váza pazar. Inkább vegyél egy 900ie-t
Vennék én Ducit is ha lenne rá , csak mondjuk hogy tisztességesen karba legyen tartva ahhoz nem biztos, hogy van elég keret.
Az SV meg azért annyira nem költséges motor
Remélem tavasszal egy hasonló ilyen elsőfutómíves bimmert kipróbálhatok majd én is teszten... aszongya a kereskedő nagyon jó...
Ééééés a Zách Dani állandóan fikázza.Hogy minden széthullik rajta és a vfr750 a világ egyik legjobb motorja ezt mindig bejelenti minen 1150-es poszton.
há mé? napok óta csak ez megyen itten spórmocin, má +int megkaptam én is
Naaaa, azért ez durva volt Majd szólok T.Palinak, hogy csapjon a szádra
jó lenne az a bmw, r1150gs vagy az 1200-es de ez hogy 2m forint egy 2000es 100ezer km-rel... ezzel van itt a bajom csak
Én pl szivesen kipróbálnék egy 1100.-as multistradat.
Értem. Nem az szar hanem a bimmer & duci.
Nagyon tetszenek , talán a legszebbek, de nem akarok gixxert!
Mint mondtam teljesen megfelel a szar V2 ami se nem nyomatékos se nem pörgethető
Elvileg igen , persze ha minden jól megy! Gondolkodtam sok mindenen , de nekem megfelel a szar SV
Oszi féle sárga-fekete.
Gsxr1000k5.
Utána? Nagy tezsvír?
A gombát mindenképp fel akarom rakni, mert itt is írta egy motoros, hogy az ő motorját megvédte, ezt írta svmedia fórumon:

"Nekem gomba alakú gombám volt,shox-os féle.Delrinből volt,ami műanyagok keveréke.Elestem vele egyszer és nagyon jól csillapította az ütést és a súrlódást.A gomba fele elkopott és az acél csavarja elhajlott,de a váz és a csavar fészek nem sérült.A motor nem forgott az aszfalton,csak egyenesen csúszott.Ha alumíniumból lett volna,akkor lehet,hogy a váz is kapott volna kicsit.Bár ez is relatív,mert a nagy gyártók biztos építenek gyűrődő zónát a gomba száraikba."

Abban viszont teljesen igazad van, hogy nem mindegy, hogy milyen tesz fel az ember, mert egy gyenge minőségű gomba több kárt csinál, mint hasznot.
Nyah úgy döntöttem eladó a 650 , ha valaki érdeklődik akkor ajánlhatjátok egy akkor szóljon, lassan felteszem hahu-ra is
i.á.: 650e Jmf