Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a xenont ne is engedjék át ha nincsenek meg a feltételek. de egy bukócsövet ne kelljen már leszerelni, csak mert nem kapta meg a kenőpénzt. az ilyet úgy meg szopatnám már csak azért is, fél év múlva visszamennék egy másik járművel és rejtett kamerába kimondatnám vele hogy mennyibe kerülne hogy simán átmenjen
Sajnos barmibe belekothetnek. Nekem ismeros dolgozik ilyen helyen. Nekik sem szandekuk szopatni, de persze ez ember es kedv fuggo...rengeteg olyan uj motor es auto kerul ki es gyari allapotban nem menne at mert nem felel meg a magyar szabalyoknak. Ilyen pl a xenon fogalmanak es alkalmazasanak tisztazasa... es meg par ilyennel kesesben vagyunk...meg persze senkitol sem varhato el hogy egy lexikonnal vizsgaztasson es mindent tudjon mindenrol...
Már tudom, melyik barátnődet szoktad te motorral furikázni .....
azokon úgy tudom maszk szokott lenni
Ott van az is
Mobilrol nem megy a link nekem.
Bal oldalt a suzuki fulre katt majd a gsf1200 az elso lap kozepefele a kisebbik deklire jobb oldalt a masodik oldalon meg a generatorra.
Kar hogy a jobbos nagyra nincs naluk.
Szerintem igen, Zoli mingyá kikeresi.
Igen, de ezt magában nem tudod felszerelni illetve közdarabbal és csavarral igen, de az nem jó, ehhez a hozzávaló konzol kell ami szintén 15 rugó körül van.
Van ilyen banditra is?
Kelomotoron csak ennyit írtak róla:

A műanyag bukógomba ára: 11900.-ft/pár
Az eloxált alu bukógomba ára: 16000.-ft/pár.
Így van, meglepően sokat véd.
Igen, de ehhez kell a lényeg is, a talp. Azzal együtt 30 fölött van az ára.
Ha vedő akkor ez.
Ha beszakad ugyis kórházban vagy tehát motor nem fog kelleni egy ideig.
Én mindig az NKH-hoz járok mert ott a legolcsóbb. Senkit sosem kentem meg mégis mindig elsőre szivattyú nélkül átment a moci
szerintem olyan dolgokba nem köthet bele amik nem befolyásolják a közlekedésbiztonságot, zajterhelést, környezetszennyezést stb. pl. a bukógomba túradoboz pont ilyen, pláne hogy ezek léteznek gyári kiegészítőként is. ilyen erővel tényleg lehetne kérni műbizonylatot a láncról légszűrőről, olajról, gps-ről, izzókról stb.
nkh-nál szerintem CSAK feketén lehet vizsgáztatni
...normál műszakira meg nekem bevált Tápiószecsőn a besenyei telep
(nem korruptak,de korrektek,ingyen átnézik elözetesen...)
Ilyet ajánlasz?
Mi a helyzet a gyári kiegészítőkkel? Pl. gyári bukógomba? Akkor nem 100% eredeti állapotú a motor, de mégis gyári a kiegészítő.
A gombát és főleg ezt a deknivédőt nem nagyon ajánlom, nekem a gomba ott fetreng a polcon, de valahogy nincs kedvem feltenni pedig egy időben magam is gyártattam ilyesmiket. A gombából akkor inkább az LSL különálló tartóval rendelkezőjét tenném fel, olyanom volt ez első eresemen és az nem tört el semmit csak az sérült. Ezek a gombák amiknek a csavarja direktben megy be a hengerfej menetébe bukásnál ha megakad jobb esetben "csak" a mentet húzza kis rosszabb esetben töri a vázat, hengert. A deknivédő meg maga a borzalom egy esés után, a legkisebb csúszásnál is minimum tőri a deknit, de inkább magából a blokkból a menetes részeket akár nagyobb blokkdarabbal együtt, volt rá példa bőven. Nem véletlen, hogy a pályán ritkán használják ezeket a kiegészítőket mert sokszor nagyobb kárt okoznak mint amennyit elhárítanának.
Hát pont ez az hogy nem is NKH-nál volt vizsgázni
Nem farmon novesztettek.

Amugy csavaros fittinges femcsovel ugy ment at mint a szel.
Doboztarto nuku.
Úgy látszik itt nagyon be akarták tartani a szabályokat.

Pl ha teszek fel egy szivargyújtó töltőt arról is műbizonylat kellene? Mert akkor a kicsi kínaitól ha rendelek ebay-ról majd legközelebb kérek
Mert az sem gyári! Nem tudom mit csináltak vele, vagy miért, én mindig az NKH-hoz járok eddig nem volt problémám, pedig a régi mocin se volt sok minden gyári.
Nem rossz, bár meg kéne nézni közelebbről milyen konstrukció.
Mindig az első ütés a legkeményebb, azért akarok bukógombát, hogy felfogja, elnyeli de legalább tompítja az ütést és nem a dekni meg egyebek törnek darabokra.

Ezeket találtam még:
bukógomba

deknivédő

Illetve itt egy egyedi konstrukció bár sv650.re, de ez kipróbált verzió poliacetál anyagból :
egyedi konstrukcó

Még alszok rá párat, de valamelyiket mindenképp felrakom, vizsgáztatáskor meg elkerülöm az NKH-t
Feketén műszakiztatok mindíg! 5e forint plusz és nem kell leszerelni felszerelni a dolgokat, csomó szivatástol mentesülök. Viszont csak, hogy tisztába tegyük a dolgokat. Műszakin csak az a motor mehet át amelyik 100%-ig megegyezik a gyári állapottal. Persze jogos a kérdés a műszakiztató honnan tudja pl a tükröm cikkszámát hogy az gyári vagy kínai és hasonló dolgokat? A vizsgáztatónak tudnia kell ezért van szakírányú végzettsége. Minden a gyáritól eltérő alkatrész, kiegészítő a motoron műbizonylat köteles! Persze ez így leírva eléggé borzasztóan hangzik...a valóságban sokkal sokkal megengedőbbek...