Ez egyszerű, egy kis motort szerelni egy gurulós kocsira amire elfértek mindketten a siestával, egy kis kormány miegymás és megvan a mozgó fűtés....akár akkora is lehet, hogy a vevővel együtt elférjetek rajta....van akkor a abolt, hogy simán elgurulgatnátok benne. ....amúgy a fene tudja mi lenne a jó?
Annál könnyebb a legkisebb kandalló amit kapni lehet, felvenni a hátra, egy kis kémény ami legalább 30cm-el feljebb ér mint a fejtető és egy szorgos kolléga aki néha megrakja a tüzet.
Laci,a Power előre,pr2 hátra egy vállalható kombináció,nyilván vmivel kevesebbet megy el így az eleje,de sokkal biztonságosabb.
A pr2 elöl egy picit jobban elmarkolt fékezésnél csúszik,ne erőltesd sztem,a pr3 elöl nem mutat semmilyen csúszáshajlamot,esetleg az is jó alternatíva.
Én amúgy Conti sporattackban bízom legjobban az eddig próbáltak közül,mindig érezni mit csinál,jól bele lehet préselni az aszfaltba,a nagybandin olyan 12-14 e km-t bír elöl.
Zoli motorján volt vmi Pirelli,az is bitangul fog,majd megmondja mi is az...
Szavadon leszel fogva!
De most elviszem majd a kipuffnak a fojtóját és ha gondolod kipróbálhatjuk azt, hogy így rámegyünk a laptoppal a szelepekre, hogy így is lesz e a kipuszelepnek valami görbeegyenetlensége, vagy valami más okozza.
Power + Pr2 irányba keresgélek !