Ma kimentem a garázsba megnézni a vasat, mikor látom van alatt egy kisebb olajfolt. Leeresztő csavar mellett ahol a két blokkfél össze van eresztve ott volt egy csepp olaj. Járt már így valaki? Azt nem láttam hogy honnan folyt oda, talán a tömítés ereszt?
Attól függ, hogy közlekedsz, ha sokat vagy tiltás közelben akkor a szelepek nem fogják jól tolerálni a sportdobot, ha normálisan akkor tovább bírják, de idővel lesz rájuk hatással......no meg ahogy megszokod a hangját egyre többször forgatod tiltásig még ha most még nem is....tapasztalat..
Akkor mi miatt aggódnál?
Azért vettem meg,mert a gyári dob egy nagy ágyú cső.Ez kisebb,pofásabb,meg szeretném is hogy kicsit morgósabb legyen a hangja..........
De szerintem ez túlzás........
Egy vasrudat ledugok a csőig ahol lekanyarodik szal elég nyitott.
De gyári.
Én nem félnék ha már megvan.
Majd ha zebre teszi a yard a forgalmit.
Akkor elkezdenék...........addig minek?
Üdv!
Kinek mennyire nyitott kipufogó van a gépén?
Csak azért kérdezem,mert vettem egyet,de nem merem felrakni,attól fosok,hogy nagyon nagy lesz a hangja.Db killer kivehető szűkítő pedig nincs hozzá.
A csatlakozásnál 54mm az átmérője,és ez megy egész végig a perforált csővel,és a kimeneti nyílás is 54-55mm körül van.
Nem merem felrakni.
E-jelzés meg suzuki felirat van rajta.
Így néz ki.
én vagy neoprén térdmelegítőt veszek, vagy rendes motoroscuccot puha térdvédővel együtt, és melóhelyen átöltözök. Nyak-és mellkasmelegítő, bőrcuccba becipzárazható bélés, stb...
A plexi 5 fok körül még pinlockkal is párásodik (pontosabban a pinlockra is kicsapódik, mikor a többi rész már fullon van). És a mellkasom az összes védelem ellenére is fázik.
További hideg elleni védelem: 70-110 helyett 45kmh körül nyomom városban. Nagy a különbség.
Hááát elvannak, igazából nem azt sínylették meg hanem az utána következő 17 évet a gurtniban....költöztetés... ...,de tulképp nincs velük bajom, térdek kicsit, de elfogadható és még mindig szeretek télen motorozni. Februárban megyünk is a hóbagolyra sátrazni.
most voltam tartózkodási helyet hosszabbítani az okmányirodában, a portán adtak nyomtatványt, de hozzátette a portás, ha nem egyedüli tulajdonos vagyok akkor be se menjek a tulajdonostársak aláírása nélkül, a jegyző hozta ezt az új szabályt. mivel időpontom volt ezért csak bementem erre mondja a nő hogy ki mondta ezt a marhaságot, a saját tulajdonomba simán be tudok jelentkezni, bárki más engedélye nélkül. mondtam neki hogy ezt én is így gondoltam, de simán lepattintottak volna, lutrira nem ültem volna ott órákat.
Idén nagyon sokat mentem esőben a motorral. Szerintetek így télen érdemes a kormány csapágyat, kerék csapágyakat megnézni, van-e még zsír?
egész jól tapad 7 fokban a pr3-sima road páros
ezer dolgom lett volna ma, de muszály volt 40-50km-t megjáratni a talján vigyorgenerátor paripát
...az a kipufogó a képen nem gyári dob kiherélve (csak a palást a gyári)?
Amúgy nem nagy truváj csinálni egy szűkítőt hozzá.
E jel van rajta.
Azért vettem meg,mert a gyári dob egy nagy ágyú cső.Ez kisebb,pofásabb,meg szeretném is hogy kicsit morgósabb legyen a hangja..........
De szerintem ez túlzás........
De gyári.
Én nem félnék ha már megvan.
Majd ha zebre teszi a yard a forgalmit.
Akkor elkezdenék...........addig minek?
Kinek mennyire nyitott kipufogó van a gépén?
Csak azért kérdezem,mert vettem egyet,de nem merem felrakni,attól fosok,hogy nagyon nagy lesz a hangja.Db killer kivehető szűkítő pedig nincs hozzá.
A csatlakozásnál 54mm az átmérője,és ez megy egész végig a perforált csővel,és a kimeneti nyílás is 54-55mm körül van.
Nem merem felrakni.
E-jelzés meg suzuki felirat van rajta.
Így néz ki.
A plexi 5 fok körül még pinlockkal is párásodik (pontosabban a pinlockra is kicsapódik, mikor a többi rész már fullon van). És a mellkasom az összes védelem ellenére is fázik.
További hideg elleni védelem: 70-110 helyett 45kmh körül nyomom városban. Nagy a különbség.