Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok .Haverom árul egy patika sv 1000n.2006 évj .37000km 1gurigába ha érdekel valakit meg adom a számmát.
Igen.
Sziasztok!
Idén nagyon sokat mentem esőben a motorral. Szerintetek így télen érdemes a kormány csapágyat, kerék csapágyakat megnézni, van-e még zsír?
Nekem meg az hogy lekapcsoltam a fűtést.Nyertem 7-8 rugót.
Délelőtt voltam Bonyhádon,szépen kisüstött a nap,nekem is egyből a motorozás ugrott be!
Ma kimentem a garázsba megnézni a vasat, mikor látom van alatt egy kisebb olajfolt. Leeresztő csavar mellett ahol a két blokkfél össze van eresztve ott volt egy csepp olaj. Járt már így valaki? Azt nem láttam hogy honnan folyt oda, talán a tömítés ereszt?
En is mentem ma egy kort de en jatszosan, nekem 2.ban siman elment keresztbe a powerpürével

egész jól tapad 7 fokban a pr3-sima road páros
ezer dolgom lett volna ma, de muszály volt 40-50km-t megjáratni a talján vigyorgenerátor paripát


...az a kipufogó a képen nem gyári dob kiherélve (csak a palást a gyári)?
Én is azon gondolkozok,hogy addig nem teszem fel amíg nem csináltatok hozzá egy szűkítőt.
Rémülten el is adtam a motort is miután ezt velem közölted anno.
Attól függ, hogy közlekedsz, ha sokat vagy tiltás közelben akkor a szelepek nem fogják jól tolerálni a sportdobot, ha normálisan akkor tovább bírják, de idővel lesz rájuk hatással......no meg ahogy megszokod a hangját egyre többször forgatod tiltásig még ha most még nem is....tapasztalat..
Vétel előtt kellett volna.
Amúgy nem nagy truváj csinálni egy szűkítőt hozzá.
E jel van rajta.
Pont azt nem akarom,hogy a rendőr kinyalja a seggemet......
Akkor mi miatt aggódnál?
Azért vettem meg,mert a gyári dob egy nagy ágyú cső.Ez kisebb,pofásabb,meg szeretném is hogy kicsit morgósabb legyen a hangja..........
De szerintem ez túlzás........
Egy vasrudat ledugok a csőig ahol lekanyarodik szal elég nyitott.
De gyári.
Én nem félnék ha már megvan.
Majd ha zebre teszi a yard a forgalmit.
Akkor elkezdenék...........addig minek?
Hm....miért vetted meg ha nem mered feltenni? ....amúgy én nem a hang miatt aggódnék.
Üdv!
Kinek mennyire nyitott kipufogó van a gépén?
Csak azért kérdezem,mert vettem egyet,de nem merem felrakni,attól fosok,hogy nagyon nagy lesz a hangja.Db killer kivehető szűkítő pedig nincs hozzá.
A csatlakozásnál 54mm az átmérője,és ez megy egész végig a perforált csővel,és a kimeneti nyílás is 54-55mm körül van.
Nem merem felrakni.
E-jelzés meg suzuki felirat van rajta.
Így néz ki.
én vagy neoprén térdmelegítőt veszek, vagy rendes motoroscuccot puha térdvédővel együtt, és melóhelyen átöltözök. Nyak-és mellkasmelegítő, bőrcuccba becipzárazható bélés, stb...

A plexi 5 fok körül még pinlockkal is párásodik (pontosabban a pinlockra is kicsapódik, mikor a többi rész már fullon van). És a mellkasom az összes védelem ellenére is fázik.

További hideg elleni védelem: 70-110 helyett 45kmh körül nyomom városban. Nagy a különbség.
Abból sok km-ert el lehet ám motorozni Igazából a cél az hogy egy engedéllyel ellátott kipum legyen aminek jobb a hangja mint a gyári.
Csoporttársam, már kölyök kora óta nyomta a Simson-t télen-nyáron, most meg már úgy fájnak a térdei mint egy 70-évesnek, közben meg csak 30.
Igen.
A 2db drága 80eft-ért?
Hááát elvannak, igazából nem azt sínylették meg hanem az utána következő 17 évet a gurtniban....költöztetés... ...,de tulképp nincs velük bajom, térdek kicsit, de elfogadható és még mindig szeretek télen motorozni. Februárban megyünk is a hóbagolyra sátrazni.
most voltam tartózkodási helyet hosszabbítani az okmányirodában, a portán adtak nyomtatványt, de hozzátette a portás, ha nem egyedüli tulajdonos vagyok akkor be se menjek a tulajdonostársak aláírása nélkül, a jegyző hozta ezt az új szabályt. mivel időpontom volt ezért csak bementem erre mondja a nő hogy ki mondta ezt a marhaságot, a saját tulajdonomba simán be tudok jelentkezni, bárki más engedélye nélkül. mondtam neki hogy ezt én is így gondoltam, de simán lepattintottak volna, lutrira nem ültem volna ott órákat.