a yamahánál is aranyárban van minden, de amit találtam nem nagyon romlik, a szíjat kell 20 ezrenként cserélni oszt annyi. persze mindenbe bele lehet futni ezen kívül.
A varió is kopik,a szíj is és a kuplung is.
Egy 50-125-ösnek ez még nem akkora összeg de az 500-asnál bele lehet futni olyan összegbe hogy kamilláztam egyet.
Burgmannál van valami pöcs 500 forintos csavar ha az kinyuvad viszi magával az egésze 3 kilós hajtásláncot.
Borzalom.
Persze lehet a Tmax más.
Elismerem hogy jó használni.Sokat is látok mert hál istennek én fordítva ingázom.
Viszont ami megy reggel be este ki gödöllő-BP vonalon a 3-ason az katasztrófa.Nem ritka hogy a Tessediktől a nullás lehajtóig áll a sor egy lámpa miatt és nincs alternatíva csak egy ötkilóméteres kerülő a nullás végéig.Amit nem is tudsz előre észrevenni hogy kell e vagy nem. Szal nem lenne rossz célszerszám de az ára.
Ezeknek a 16-23e km-et és fenntartással kezelem.
Persze egy 7 éves gépben amit jobbára napi szintű 20-50 km-es ingázásra használnak évi 2500 Km-ert fut?
Február óta a kocsiban 13e-ret tettem.
Pont ilyen kondíciókkal.
És tudod hogy a gépek 99%-a digóból jön ide ahol nem magyar felhasználási szokásokkal járatják hanem 2-3x többet mennek vele.
Monnyuk a hahu 2-3 oldalán látható 4-600e-res ársávjában 37-55e- km-es példányok ismerve a lelkes óratekergetést pont egy komplett hajtáslánc csere előtt állhatnak ha minden más pöpec benne vagy egy nyolcszáz,egymillás gépben.
Ebből meg azért elég jó 5-600-as váltóst lehet kapni.
Szóval le is beszéltelek.
Amikor ott voltam az egyetlen potenciális érdeklődő, aki télire magáévá tett volna egy szekrényt vagy ülő garnitúrát egy egér volt és azt is Én vettem észre. Erre Te mint top értékesítő elkezdted kergetni
Egy 50-125-ösnek ez még nem akkora összeg de az 500-asnál bele lehet futni olyan összegbe hogy kamilláztam egyet.
Burgmannál van valami pöcs 500 forintos csavar ha az kinyuvad viszi magával az egésze 3 kilós hajtásláncot.
Borzalom.
Persze lehet a Tmax más.
Elismerem hogy jó használni.Sokat is látok mert hál istennek én fordítva ingázom.
Viszont ami megy reggel be este ki gödöllő-BP vonalon a 3-ason az katasztrófa.Nem ritka hogy a Tessediktől a nullás lehajtóig áll a sor egy lámpa miatt és nincs alternatíva csak egy ötkilóméteres kerülő a nullás végéig.Amit nem is tudsz előre észrevenni hogy kell e vagy nem. Szal nem lenne rossz célszerszám de az ára.
Persze egy 7 éves gépben amit jobbára napi szintű 20-50 km-es ingázásra használnak évi 2500 Km-ert fut?
Február óta a kocsiban 13e-ret tettem.
Pont ilyen kondíciókkal.
És tudod hogy a gépek 99%-a digóból jön ide ahol nem magyar felhasználási szokásokkal járatják hanem 2-3x többet mennek vele.
Ebből meg azért elég jó 5-600-as váltóst lehet kapni.
Szóval le is beszéltelek.
Ataaa gs-e öccá.
Eladó ha kell pici pízé.
mindenesetre a kialakítása messze a legjobb, nem cipel egy blokkot a lengőkaron
Délután meg leakasztott az irtóember egy kalap pízt.
Azóta se láttam egyet se.
Lehet te hoztad azt a ványadt darabot is?