Igen,abszolút alkalmas bármilyen túrás célra,magam is szívesen kipróbálnám.
Tavasszal volt alkalmam kb 100km-t gurulni a horvát 8-ason egy Gilera nexus 500-al,egész komoly,feszesebb futómű meg fék van alatta,meg könnyű ki-be dobálni a kanyarokba,meglepően jól irányítható volt a felbontott utaknál a murvában,pedig talán 14-es kerék van benne,amúgy is kissebb testű a T-maxnál.
szerintem olyan motort még nem gyártottak amivel Veled tartani tudnám a lépést szóval ez nem szerepel a célok között
csak azért raktam be a videót, hogy azért egy kényelmes túratempóban el lehet vele gurulgatni a várostáblán kívül is
Nos elindultunk felfelé a Bernina hágón egy útjavítás miatti lámpától,szépen együtt a tömeggel,hátulról megérkezett az olasz T-max klubbos különítmény,5-en,ebből 3-an egymás mögött 2m-re lapon végig,valami eszement tempóban,érezték a dolgot.
A képen látható szürke volt a főkolompos,úgy adódott,hogy lefelé együtt indultunk,azért sikerült meggyőznöm,hogy a bandit fürgébben fordul,mutogatott is a hágó alján,meg magyarázta olaszul,hogy ez jó volt.
Mert a méret a lényeg.
Kicsi legyen.
Egy hajó méretű tengernyi plasztik jó lehet de nem az igazi.
Úgy beférek a kicsivel oda ahova a nagy nem.
A kicsiből max a sisaktartót sajnálnám.A kétsisakosba befér 2-3 kóla.
A kicsivel kellett egy hátizsák.
pont ezért tetszik ez a típus, mert nem a sima robogó elrendezés, ezért nagyon jó menni vele. a kerék kihajtás csak a legújabbaknál fogasszíj, a régebbiekben lánc fut olajban. amikor 3 napig nálam volt egy demo gép a totalcar bulin nekem nagyon bejött, utána elég rossz volt visszaülni az SV-re
Picit utánakerestem de elég fura nem hagyományos robogó meghajtása van.
Variot találtam malossit cirka 120ért de két külön szettben.
Ha kopik csak az egyik akkor lehet cserélni külön a külső és belső részt.Viszont a másik végén van a keréknél fogasszíj is.
Egyszerűbbnek találom pénzügyileg a meglévő gépet használni mint külön tartani egy nagyrobit ingázni és egy másikat túranyaralásra amire legjobban használom.
Ugyis ha cuccolnom kell igazából arra nemelég a tmax muskátlisláda.
Tavasszal volt alkalmam kb 100km-t gurulni a horvát 8-ason egy Gilera nexus 500-al,egész komoly,feszesebb futómű meg fék van alatta,meg könnyű ki-be dobálni a kanyarokba,meglepően jól irányítható volt a felbontott utaknál a murvában,pedig talán 14-es kerék van benne,amúgy is kissebb testű a T-maxnál.
csak azért raktam be a videót, hogy azért egy kényelmes túratempóban el lehet vele gurulgatni a várostáblán kívül is
A képen látható szürke volt a főkolompos,úgy adódott,hogy lefelé együtt indultunk,azért sikerült meggyőznöm,hogy a bandit fürgébben fordul,mutogatott is a hágó alján,meg magyarázta olaszul,hogy ez jó volt.
Mondjuk mit tornászik összevissza az az fz pilóta azt nem értem.
http://youtu.be/PRwFLrGK6-s
Ennyire még nem vagyok öreg.
Ezt néztem meg eddig mert itt van helyben, mondjuk a cserélt féktárcsák gyanúsak 24ekm-nél
Kicsi legyen.
Egy hajó méretű tengernyi plasztik jó lehet de nem az igazi.
Úgy beférek a kicsivel oda ahova a nagy nem.
A kicsiből max a sisaktartót sajnálnám.A kétsisakosba befér 2-3 kóla.
A kicsivel kellett egy hátizsák.
Amúgy robit max 200-250 köbcentig akkora tettel mint az 50-es.
Variot találtam malossit cirka 120ért de két külön szettben.
Ha kopik csak az egyik akkor lehet cserélni külön a külső és belső részt.Viszont a másik végén van a keréknél fogasszíj is.
Egyszerűbbnek találom pénzügyileg a meglévő gépet használni mint külön tartani egy nagyrobit ingázni és egy másikat túranyaralásra amire legjobban használom.
Ugyis ha cuccolnom kell igazából arra nemelég a tmax muskátlisláda.