Amugy ma neztem fzs1000-et olyan szeles a combomnal a vaz hogy labujjhegyen ert le a labam az fz1az somkal vaganyabb, erre raultem nem szerettem bele...
Amerikai oldalon 55 dollár.Kérdezz rá a suzukinál.
Ha tippelnék ott lenne a 22e környékén.
3e-ért max csokopapírt kapsz.
Kb ez sérül a legjobban egy balesetben.
Ha bontóba kerül egy ép motor akkor a bontós ziher hogy külön nem adja csak egybe.Mondjuk 20-ért.
Mit kezd egy lámpával aminek a legsérülékenyebb része nincs meg?
Én legalábbis ezt tenném.
Nem írom le, akivel találkozom annak elmondom. Holnap ha minden jól megy megyek Csongrádra, ha gondolod összefuthatunk, ha nem megyek akkor a máskor mert szoktam arra járni.
Esetleg nem lehetne kis információt kapni, hogy a feri34 motorján miket néztél és állítottál.
Korábbi hozzászólásokat olvasgatva, hasonló problémával kapcsolatosan írtad a kérdezőnek, hogy a hidegindítási problémára némi beállítás és pucolás megoldhatja. Erről lehetne többet tudni. A beállítást értem, de a pucolás alatt mit értesz, mit tisztítasz meg.
A hideg motor első indítási problémáját az injektor koszolódása nem okozhatja? Bár akkor üzemmeleg motornál is éreztetné hatását.
Más kérdés, nem tudod a levegő hőmérséklet szenzor mennyire befolyásolja az első indítás során az üzemanyag keverék összetételét. Ahogy korábban is leírtam, ha a szenzor csatlakozója le van véve indítás előtt és indítás után visszadugom, akkor nem változik semmit. Ugyanez van, ha fordítva végzem, tehát beindítás után veszem le.
A hideget én is arra értettem, mikor még csak a három vonal van, nem jelzi ki a hőmérsékletet.
Nekem is a probléma biztosan a TPS szenzorral volt, mivel az újabbal már nincsenek meg a korábbi rángatásos érzések.
Csak ez a hidegindítási probléma maradt meg.
Tavalyelott 70 volt az enyem plusz matrica.
Es kevesebb a plasztik.
Idomos inkabb 80 korul.
De tuti jon mas aki felebol megcsinaltat egy teljesidomost flipfloppal.
Az első bekezdést olvasva én a saját problémámra gyanakodtam volna: gyertyapipa, gyertyakábel öregedése, vagy egyszeri beázása és soha-ki-nem-száradása.
Aztán láttam, hogy tapasztaltabb a kolléga, és ez valszeg ki van zárva.
Az enyén (kop-kop-kop) _ilyet_ még nem csinál.
Most viszont iszonyú szaga volt, ha lámpánál megálltam... mintha égne a fék vagy a kuplung. Namost a fék az nem fog be, mivel elengedett fékkel szépen "kigurulja magát". A kuplung meg nem száraz, és az olajszint is jó. Szóval nem értem.
Srácok, lehet hogy eladnám a friss dot számú pirelli rosso II-es gumiszettemet, ha van rá érdeklődő. Sajnos nekem nem nagyon jöttek be ezek a gumik SV-re. Gyári méretek.
Hát ez rossz hír... BÁR őszintén szólva el tudom képzelni, hogy egy termék több cikkszám alatt fut...
Az enyém kb. 1 hónap múlva jön meg, ha van türelmed kivárni, lemérem a méreteit meg a pöckök pozícióját és újrabeszéljük.
Amugy ma neztem fzs1000-et olyan szeles a combomnal a vaz hogy labujjhegyen ert le a labam az fz1az somkal vaganyabb, erre raultem nem szerettem bele...