Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Termeszetesen :D azert mert nem mondja el...

Amugy ma neztem fzs1000-et olyan szeles a combomnal a vaz hogy labujjhegyen ert le a labam az fz1az somkal vaganyabb, erre raultem nem szerettem bele...
Me megy csongrádra?
De gonosz vagy...
Amerikai oldalon 55 dollár.Kérdezz rá a suzukinál.
Ha tippelnék ott lenne a 22e környékén.
3e-ért max csokopapírt kapsz.
Kb ez sérül a legjobban egy balesetben.
Ha bontóba kerül egy ép motor akkor a bontós ziher hogy külön nem adja csak egybe.Mondjuk 20-ért.
Mit kezd egy lámpával aminek a legsérülékenyebb része nincs meg?
Én legalábbis ezt tenném.
Mennyi? Hát pár ezer forintnál többet nem adnék érte max 3eft ennyiért az marad rajta ami rajta van. Bontott jó állapotút keresnék
Nem írom le, akivel találkozom annak elmondom. Holnap ha minden jól megy megyek Csongrádra, ha gondolod összefuthatunk, ha nem megyek akkor a máskor mert szoktam arra járni.
Esetleg valakinek nincs SV650N 1999-hez az első lámpa köré az a króm karika nekem van de csúnyácska. Ha van akkor mennyiért?
Szia hzolee

A tavaszi gyertyacserekor megnéztem a kábeleket, nem találtam semmi különöset. Függetlenül ettől azért vetek rá újra némi pillantást.

Szerencsémre még nem ázott be (indult esőben is), vagy egyhengerezett a motor, függetlenül attól, hogy esőben is nemritkán mentem vele.

Bár ha ez lenne a probléma (beázás, öregedés, szakadás), akkor nem tudom hogy indulna hidegen másodszorra rendben a motor.

Sajnos az is igaz, láttam már megmagyarázhatatlan dolgokat más gépjárművön.

Köszönöm a választ.
Szia tsanyi!

Esetleg nem lehetne kis információt kapni, hogy a feri34 motorján miket néztél és állítottál.

Korábbi hozzászólásokat olvasgatva, hasonló problémával kapcsolatosan írtad a kérdezőnek, hogy a hidegindítási problémára némi beállítás és pucolás megoldhatja. Erről lehetne többet tudni. A beállítást értem, de a pucolás alatt mit értesz, mit tisztítasz meg.

A hideg motor első indítási problémáját az injektor koszolódása nem okozhatja? Bár akkor üzemmeleg motornál is éreztetné hatását.

Más kérdés, nem tudod a levegő hőmérséklet szenzor mennyire befolyásolja az első indítás során az üzemanyag keverék összetételét. Ahogy korábban is leírtam, ha a szenzor csatlakozója le van véve indítás előtt és indítás után visszadugom, akkor nem változik semmit. Ugyanez van, ha fordítva végzem, tehát beindítás után veszem le.

Válaszod előre is köszönöm.
Szia feri34!

A hideget én is arra értettem, mikor még csak a három vonal van, nem jelzi ki a hőmérsékletet.
Nekem is a probléma biztosan a TPS szenzorral volt, mivel az újabbal már nincsenek meg a korábbi rángatásos érzések.
Csak ez a hidegindítási probléma maradt meg.
Ja.
Azért volt ennyi mert örültél, hogy találtál olyat aki felfújja ezt a színt
Tavalyelott 70 volt az enyem plusz matrica.
Es kevesebb a plasztik.
Idomos inkabb 80 korul.
De tuti jon mas aki felebol megcsinaltat egy teljesidomost flipfloppal.
ebben benne van a festék is és az előkészítés is?

van itt valaki aki csináltatott már ilyet?
Nem Eleg olcson merik.
Bar az sv legtobb szine trukkos szemcses ezustre fujt attetszo.
Dragabb.
Inkabb 25 korol van.
12-20000/ elem szokott lenni. Ettől drágábbal én szóba sem állok. Autókat fújnak nagyon jó fényezők 17000/elem áron.
A hutolamellak kozti poshat viz amikor elparolog ilyyen szaga van.
Volt amikor gozologtem mint a ven sarkany.
egybevág, volt ázás...
Porkolodo muanyagszag mindig volt ha megazott.
Szerintetek mennyibe fáj egy SV1000s összes idom átfújása más színre mindennel együtt. A kerekeket és a vázat nem kell...

Persze "profi" munkára gondolatm, nem otthoni kókányolásra...
De rejtélyes vagy :-)

Az első bekezdést olvasva én a saját problémámra gyanakodtam volna: gyertyapipa, gyertyakábel öregedése, vagy egyszeri beázása és soha-ki-nem-száradása.

Aztán láttam, hogy tapasztaltabb a kolléga, és ez valszeg ki van zárva.

Az enyén (kop-kop-kop) _ilyet_ még nem csinál.

Most viszont iszonyú szaga volt, ha lámpánál megálltam... mintha égne a fék vagy a kuplung. Namost a fék az nem fog be, mivel elengedett fékkel szépen "kigurulja magát". A kuplung meg nem száraz, és az olajszint is jó. Szóval nem értem.

Járművek, járművek... mindig produkálnak vmit.
Rendben, megvárom annyira nem sűrgős.

Köszönöm szépen!
Srácok, lehet hogy eladnám a friss dot számú pirelli rosso II-es gumiszettemet, ha van rá érdeklődő. Sajnos nekem nem nagyon jöttek be ezek a gumik SV-re. Gyári méretek.
Hát ez rossz hír... BÁR őszintén szólva el tudom képzelni, hogy egy termék több cikkszám alatt fut...
Az enyém kb. 1 hónap múlva jön meg, ha van türelmed kivárni, lemérem a méreteit meg a pöckök pozícióját és újrabeszéljük.