Szerintem sem...csak akkor láttam izzani ha tiltáson volt jó sokat, van ilyen videóm régebbről, alapjáraton is fel tud melegedni a benzines, de 10 perc alatt szerintem nem....már ha jól van beállítva...
Értem.
Valahol azt olvastam hogy addig kell járatni amíg be nem kapcsol a ventillátor hogy a pára mindenhonnan távozzon...
Valamint téli időszakban 2 hetente gondoltam hogy beindítom,felesleges szerinted?
Bocs ha hülyeséget kérdezek de ez az első nagyobb motorom és sok mindent írnak,nem tudom mi használ és árt neki.
Sziasztok!
Ma gondoltam beindítom kicsit a motort,úgy 10 percig járhatott alapjáraton és az 1-es hengernél izzott a kipufogó könyök,egészséges ez?Olyan halvány piros színe volt. Egy SV650S-ről van szó.
Köszönöm aki válaszol!
Koszi mindkettotoknek.
Kozben kibogarasztam.
A kotegrol levagta a joember a negy vezeteket.Sarga,kek,szurke-kek,egyik zold.
A masik zold,feher,piros meg megy kozvetlen az alaplapbol a gyujtashoz azert nincs elottem.
Most mar csak az a nagy rejtveny hogy modosithato e a purejet alaplap,lendkerek es fesszab hogy mukodjon a karbis gyujtasaval vagy vennem kene egy mc3 alaplapot lendkerekkel.
Nya szóval bogozgatok egy kábelköteget ami hiányos.
Angol diagrammom van.
Sejtésem van de bizonyosság nincs.
Mi a pöcsöm magyarul a Pulse generator coil?
Szerintem az a gyujtás alaplap.
De nem tuti.
Nekem is tette.
Én is megijedtem.
Utána használtam 3 évig.
Nem volt gond.
Bár csak sötétben látszik.
Valahol azt olvastam hogy addig kell járatni amíg be nem kapcsol a ventillátor hogy a pára mindenhonnan távozzon...
Valamint téli időszakban 2 hetente gondoltam hogy beindítom,felesleges szerinted?
Bocs ha hülyeséget kérdezek de ez az első nagyobb motorom és sok mindent írnak,nem tudom mi használ és árt neki.
Nem kéne ennyit járatni egy helyben.
Ma gondoltam beindítom kicsit a motort,úgy 10 percig járhatott alapjáraton és az 1-es hengernél izzott a kipufogó könyök,egészséges ez?Olyan halvány piros színe volt. Egy SV650S-ről van szó.
Köszönöm aki válaszol!
Most néztem az adatlapját, 2000ccm, 220 vagy 184 LE és 248 vagy 232 km/h a vége. Úgy hiszem ezt már nem eszi meg egy 650-es
Kozben kibogarasztam.
A kotegrol levagta a joember a negy vezeteket.Sarga,kek,szurke-kek,egyik zold.
A masik zold,feher,piros meg megy kozvetlen az alaplapbol a gyujtashoz azert nincs elottem.
Most mar csak az a nagy rejtveny hogy modosithato e a purejet alaplap,lendkerek es fesszab hogy mukodjon a karbis gyujtasaval vagy vennem kene egy mc3 alaplapot lendkerekkel.
A zöldet a gyújtáskapcsoló testeli le, ha leállítás állásban van a kulcs, így nincs szikra.
Fehér vezeték a gyújtásnak a gerjesztőtekercse.
Zöld vezeték a test.
Angol diagrammom van.
Sejtésem van de bizonyosság nincs.
Mi a pöcsöm magyarul a Pulse generator coil?
Szerintem az a gyujtás alaplap.
De nem tuti.
Úgy beszéltük az eladóval, hogy elvisszük szervízbe és ők átnézik.
Egy tankot lefesteni milyen nagyságrend? Pár 10e? 100e? Egy egyszerű metál festést szeretnék. Csak, hogy be tudjam lőni a nagyságrendet...
Nekem pont van egy eladó,sötétkék színben!
A sima CO kifogyott,és nagy palack.Kib...tt nehéz kicuccolni.