A Prop-Tech féle szinkron teszterrel ami Sanyinak is van lehet következtetni a szelepek állapotára is, ha van a környékeden ilyen valakinek érdemes lenne megnézni vele, ez a legegyszerűbb és egy szinkron úgysem árthat.
Sziasztok!
Nem hagy nyugodni ez a kipufogó pirosan izzás.
Ma is 10 percet motorozhattam és az 1-es hengernél a könyök már halványan de pirosodott.Félek megég a kipufogó szelep....
Szerintem két dologtól lehet,szegény a keverék vay nem zár a kipuff szelep.
Kérdés: A keveréket hogyan tudom dúsítani?A suber tű ennél a típusnál fix?Vagy elég lehet az alapjárati csavaron kicsit többet adni neki?
Keresgettem leírásokat de nem nagyon találtam.
Biztos vagyok benne.
Bar a legjobb lenne ha lenne egy sima m8 as anya amit ha kivened beleprobalnad vagy a rorottet vinned hogy stimmel e a menetemelkedes.
De ha jol emlekszem nem volt spec menet.
Helló!
A télen valamikor esedékes lenne nekem egy tank horpadás javítás, tudna valaki ajánlani nekem jó szakembert? Olyan megoldást keresek, ami nem gittel feltöltős.
Persze.
Mert csak a ket utolso tizenotcentis darabot ami szetcsavarhato es a belso bowdent csinaljak hosszabbra.
Csodalkoznek ha dragabb lenne.
En talan anno ketrugot fizettem de az meg az oskorban volt.
Viszont a kuplungot barhogy fuztem elfert de szarul allt fenn a karnal a fem hajtas.
El is szakitotta egy fel ev alatt.
Nessel sose lesz gond.
Ja és még annyi, hogy nézd meg hogy áll az N-esen a gázmarkolat. Ahogy néztük lefelé kell lennie két kis íves csőnek amiben fut a bovden, míg az S-esen fent volt eredetileg. Talán ha úgy próbálod akkor szorulni sem fog. Viszon Sanyinak igaza van amikor azt mondja, hogy nem véletlenül hosszabb az N-es bovden, és az sem, hogy hol van kivezetve a vázon.
Nem hagy nyugodni ez a kipufogó pirosan izzás.
Ma is 10 percet motorozhattam és az 1-es hengernél a könyök már halványan de pirosodott.Félek megég a kipufogó szelep....
Szerintem két dologtól lehet,szegény a keverék vay nem zár a kipuff szelep.
Kérdés: A keveréket hogyan tudom dúsítani?A suber tű ennél a típusnál fix?Vagy elég lehet az alapjárati csavaron kicsit többet adni neki?
Keresgettem leírásokat de nem nagyon találtam.
Vegyél kettőt KB egy százasnál nem lehet több.
Bar a legjobb lenne ha lenne egy sima m8 as anya amit ha kivened beleprobalnad vagy a rorottet vinned hogy stimmel e a menetemelkedes.
De ha jol emlekszem nem volt spec menet.
Kéne venni.
A télen valamikor esedékes lenne nekem egy tank horpadás javítás, tudna valaki ajánlani nekem jó szakembert? Olyan megoldást keresek, ami nem gittel feltöltős.
Valaki meg tudná mondani nekem a K4-es Sv 650 naked fekete színkódját vagy esetleg a motoron vagy a neten hol tudnék rá bukkani ?
Mert csak a ket utolso tizenotcentis darabot ami szetcsavarhato es a belso bowdent csinaljak hosszabbra.
Csodalkoznek ha dragabb lenne.
En talan anno ketrugot fizettem de az meg az oskorban volt.
Viszont a kuplungot barhogy fuztem elfert de szarul allt fenn a karnal a fem hajtas.
El is szakitotta egy fel ev alatt.
Nessel sose lesz gond.