Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem :) Ha bejön az Mz kormány akkor amit megspóroltam rajta megveszem a bovdent
Gyári N-es villahidat :)
A gázbovden teljesen rendben van. Az egyetlen amire figyelni kell, hogy ha tökig el van fordítva jobbra a kormány akkor szorul, és nem zár egyből vissza a bovden, hanem lassan esik a fordulat. De nem hinném, hogy nagyon szűk ivű kanyarnál gázt kéne adni. Minden esetre az N-es gyári bovdent meg fogom rendelni ebayről, kb 9000 HUF.
Mit találtál jó árban és hol?
Nagyon jó árba találtam mindent és még az összekötött le is színtereztettem :D Gáz bovdentől félek én is nagyon gázos a dolog? Kormány elforgatása közbe nincs fordulat esés vagy felpörgés?
Nem tudom, hogy hogy vagytok vele, de a napsütésnek nem bírtam ellenálni és ma motorra pattantam és úgy jöttem be. Isteni volt!
Ha jól tudom az LSL átalakítószett nem áll meg 100-ban. Inkább 140-150 ezer körül van. Állítólag csak a villahíd ilyen 80.000 HUF, a superbike kormány 17-18, a fémcsövek pedig 30 körül vannak, igaz 1000-es SV-ről van szó.
nem rossz ez az ár! nekem csak az LSL villahíd volt 40.000 bontottan. Még 40.000 a fém fékcsövek előre hátra +kuplunghoz is. Nem egy olcsó történet, de nagyon megérte. Majd még egy hosszabb gázbovdent kell venni, mert a gyári S-es csak épp, hogy jó.
Ez se rossz de a rolleres jobb.
Nem kell hozzá ejtőernyő.
hoppá, repülőzni sem olyan rossz...egy kis kedvcsináló
Villaösszekötő+kiemelő(gyári N verzióról 20.000 olasz ebayröl),Kuplung bovden(N verzió 3.000 ebayröl),Fék cső(20.000)Kormány(15.000 de az Mz kormány csak 3.000) Szóval durván 50 guriga ami lényegesen jobb és dizájnosabb mint a kapható átalakító kit
Több fajta megoldás létezik :) Van a drága de gyors megoldás megveszed az átalakító szettet amibe benne van minden ami kell hozzá(100 rugóba fáj) Van az olcsóbb de macerásabb megoldás ha mindent te szerzel be magadnak egyesével (villaösszekötő+kiemelő,kormány,fékcső,kuplung bovden) És van a kókány megoldás "szerintem" amikor az S verzió villaösszekötőjét fúrod át és raksz rá kiemelőt :D Én a 2. megoldást választottam :)
Így van, és a minőségre sem lehet panasz, elég nehéz átfúrni
eddig mennyiben van az átalakítás ? mit csináltál a villahíddal ? fék és a többi bovden mennyi volt és milyen hosszúakat vettél hozzá ?
ha ide nem akarod kiÍrni akkor : k.lali@freemail.hu
előre is köszönöm.
Kösszi a véleményeket :) Kiprobálok egy Mz kormányt több is veszett már oda :) Proba szerencse másnem elajándékozom egy rászorulónak
Kopróbált tény hogy egy alu kormány többet bir mikor a vége beakad az aszfaltban.
Vagy a mecsek partoldalba.
Meg se reccent tőle.
Az acél mindenfelé hajlik de hogy többet nem lesz egyenes az ziher.És mindegy hogy lucas,MZ,TWA,LSL van ráírva.
A másik tény hogy egy alu kormány árából 3 MZ kormányt lehet venni és 3 padlót egy motor egy gazdánál 20 év alatt sem fog szóval mindenki számolhat és dönt.
Ráadásul kinézetre sem nagyon különbözik a többitől, sima krómozott kormány.
Vegyél jó drágát, MZ-t semmiképpen nem mert elgörbül ha ránézel. Csak nekem bírt eddig 30E km-t egykerekezve (mármint akinek eladtam és ebből 25E km az Alpokba)
Nekem MZ kormány van fenn, egész pontosan ETZ. Teljesen jó, strapabíró. Pedig egyszer-kétszer kapta az ívet rendesen a jó minőségű utakon.
jaja
ellenőriztem párszor

De ha elküldöd a számod a btibi10@freemail.hu-ra leegyszerűsíthetjük a dolgot
Há mittomén.
Olcsó és a legtöbb kormány egy pofavizit és csere.
Fúúúú nagyon jól néz ki a lucas superbike kormány :) Mondjuk kékbe de ezzel az Mz-s megoldással ne migazán tudok megbarátkozni anyagminőség? strapabiróság? stb...
mofaker.
A lucas superbike nem lapos cross.
De most ne nevess,mafakertől vegyé 2 rugóért egy mz kormányt.

Vanyek szerintem 2-3 ezres sv-t alakított át ilyennel.
Barmilyen csak nem jo...mert a fejidom elegge lekorlatoza a dolgot :/ egyenes enduro kormany szoba sem johet ;)