Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ilyen volt fent, teljesen korrekt és a gyári ár töredéke.
Viszont barkácsolni kell hozzá. Mondjuk nekem ez inkább pozitív, mint negatív.
szia !
nem gyári de talán érdemes megnézned :
http://www.jofogas.hu/szabolcs...
Szia!

Kb 3km.
Lehet, csak ez nem lesz olcsó ugyanis ez pont a gyári oldalidom. Ezért elkérnek 30 ezret is egy oldalért (a gyáriért) az üvegszálas másolat 15körül van. Nekem másikfajta van eladó kompletten 20ért
Sziasztok!

2004 es 650-es Sv re szeretnék előre a képen látható idomot feltenni.
Honnan lehet ilyen idomot beszerezni, illetve lehet-e egyáltalán erre az évjáratra?

Köszi
szia ! vasútállomástól milyen messze van a bolt ?
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Mákod van ha ennyiből megúsztad.
Rosszabb esetben sokkal nagyobb baj is lehetett volna.
Ismerős egy aluljáróban összegyűlt esővízben próbált meg átkelni 1-es golf-al,hajtókartörés lett a vége...
Légszűrő felől nagyon extrém esetben kerülhet bele víz.
A szűrőt megnézted?Ott lehetne nyomokat találni.
Lenne még egy extrém eset,ha hengerfejes lett a gép és a hűtővíz jutott be a hengerbe.
Bár ebben az esetben a szivárgó helyen ment volna el a kompresszió.
Gyertya biztos hogy nem volt fellazulva? Bár még ha ki is lazul ennyi víz nem mehetne be mellette.
Azért nem lehet, mert Kaposvártól indultam kisebb esőben és 30Km-ig nem volt semmi gond. Aztán amikor nagyon elkezdett esni, akkor kezdett kimaradozni a henger, Pestig bírta, ott beállt... De hát többször ellenőriztem közben a gyertyákat.
Szuper, legalább megmaradt tartalékba a fagyálló. Motorban úgyis -40°C-os van
Csak rögzítőcsavart ki és lereszteni.Amig a cső engedi és elég.
De a hűtőt mindenképp félre kell rakni nem? Tavasszal nálam is gyertya csere ezért nem tudom még a mikéntjét, csak hallomás alapján megyek.
Nem kell leereszteni.
Első hengernél csak úgy kikapni a gyertyát?
Az nem 2 perces munka, és ha jól tudom a vizet is le kell ereszteni, de még a hűtőt is félre kell fordítani, csak úgy férni hozzá.
Huh. Ha a henger akkor gaz van.
Nem kene buvarhajonak hasznalni.
Csak legszoluron keresztul mehet be viz alapbol ott meg meg kene nezni a csonkot benne van e.
Jaja, szerintem sem törvényszerű.
Amúgy most jut eszembe, hogy nem lehet, hogy megszívattak téged valami "jó fejek"? kivették a gyertyát és megöntötték neked vízzel?

Nekem autónál csinálták azt, hogy lelazították a kerékanya csavarokat, de mág jó, hogy pár km után észrevettem, hogy valami nagyon fura és arra gyanakodtam, hogy leengedett a gumi, aztán megálltam megnézni és akkor láttam, hogy lökdösésnél kotyognak a felnik...
Dehogy volt irónia! Lehet, hogy lemaradtam valamiről, de ez ilyesztő, emiatt írtam. Mindenképpen szeretném elkerülni ha ez pl típushiba miatt van.
De Ő azt írja hogy magába a hengerbe ment be a víz, nem csak a pipához, az azért annyira nem törvényszerű
Egy jóformán előreálló hengeres szinte csupasz motoron törvényszerű.
Ezért van a leeresztő nyílás............amit takarítani kell.
Ha most nem ironizáltál akkor én is arra lennék kíváncsi.
Konkrétan megszorult a dugó, mer nem tudott hova menni a víz... 40 ezerből megúsztam, csak jó lenne ha a jövőben nem kéne attól rettegnem, hogy elkap az eső...
Ó Jézus! Tele volt vízzel? Na erre kíváncsi vagyok, hogyan került oda annyi...
Alapból telemegy ha eldugul a levezető furat.
Tisztítsd ki egy dróttal és nem lesz gond.
Sziasztok!

Nem találtam előző bejegyzést ilyenről, nekem nem a gyertya ázott be, hanem konkrétan az első henger tele volt vízzel egy iszonyatos nagy eső után. Azt tudjátok, hogy hol mehet bele a víz?
Lehetséges, hogy a légszűrő tud annyi vizet kapni?
Uhmmm.

Zöldinek a banditban nem fér be a gsxr cucc.
És emlékeztem hogy Tomikának sem az SV-be.
És nem tudtam hogy miben különbözik a ZX-é.
Ezek szerint egyszerűen a gáztartály lejjebb van.
Akkor szólok neki hogy próbálja meg a ZX-ét.