Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

gyors kérdés: gyakorlat nélkül fel lehet rakni szerintetek a felnicsíkot?

(a motoroázisban néztem, ott adnak hozzá kis segédberendezést, amivel a peremtől állandó távolságot lehet tartani, és a kerék forgatásával automatice felrakni).
Nemtudom mi a gyári olaja, azt tudom, h 10-40es, ezért azt rakok bele. Ha megkérdezel 10 embert 10 féle véleményt fogsz hallani az a baj ezzel, és nemtudod kiben bízz :) Nehéz dolog ez. Vezetési stílus? Gondolom itt főleg arra gondolsz, h a fordulatszámmérő hol áll főleg. Normál tempóba 5000-en szoktam menni csak szépen 120 körül, de 8 fölé soha nem szoktam pörgeti még ha sportosan megyek akkor se,nem kell ahoz fordulat, h menjen ez a dög ugye :) Szóval lényegébe 4E és 8E között használom csak
Sokan ódzkodnak a Castroltól, de jól tudom, hogy ez a gyári olaja az SV-nek? Amúgy mennyire hasonló a motorzási stílusod az enyémhez?
Hali!
Nekem 10-40 Castrol GPS van benne és nincs olajfogyasztásom.
Sziasztok!

Eljött az olajcsere ideje. Eddig Q8 SBK 10w50- fullszintet használtam (2.400 Ft/L) egy 2000-es SV 650-be (37.000 km van benne), kicsit ette, de mivel vékony olaj, ezen nem lepődtem meg (1-2dl-t kellett rátölteni olajcserék között). A kérdésem a következő lenne: milyen olajat tanácsoltok bele? Maradjak ennél, vagy váltsak valami 10w50 félszintre, estleg 10w40 félszintre? Ha lehet konkrét olajakt írjatok (akár beszerzési forrással, linkekkel), mert nem vagyok egy guru a témában. A motorozási stílusomat elég vegyesnek mondanám: hol dinamikus hosszabb/rövidebb túra, hol Mecseki kanyarvadászat (ritka, de akkor hajtom rendesen), hol városi jövés-menés nyári rekkenő hőségben. Várom a javaslatokat és előre os köszönök minden hozzászólást!
OK Köszi!Csak a cikszáma érdekel.Már megrendelte a boltos ausztriából...de ha nem sikerűl onnan sem kapni akkor kell a cikszám.Ha az alapján sem megy neki akkor rád bíznám a beszerzést posta k ide oda...mas2@freemail.hu
Raptor, lesz hátsó kerék, kis türelmed kérem! Addig küldj valami elérhetőséget.
U.i.: ez az ömlesztett sportmotoros fórumság nekem nem követhető, így aki tőlem akar valamit az pirivben, mert 6-7 oldalt nem tudok visszaolvasni 2 nap után.
Köszi!
Kiváncsi vagyok, h tudsz-e 26 alatt szerezni, én nemtudtam már. Ugye 160/60ról van szó?
Há itten a büdös nagy közípen lakom eme kedves és szíp országban.Jelesül Kistarcsa-Gödöllő vonalon. Úgyhogy jó messze.
Nos használtban gondolkodom mivel már sok a szezonból nemigen van ahogy a melómat látom előre.Az első is félidős KB ha a használtal együtt kopik le az jó nekem és jövőre megy rá egy valami túrás szett.
Lehet tok olcsóbban szerezni Conti Road Attackot (újat), csak nem tom mennyire laksz messze tőlünk!
Az elsőt azt tom, hogy 21-ért szerzem, a hátsót még nem tom!
Az az aludarab bejárja az egész országot.
Nekem kéne a tükörtalp
Összeraknék egy komplet tükröt feltéve,ha neked nicns rá szükséged
Sikerült a helyére rakni.Megjegyzed a led csere előtt,hogy egy adott motorhőfoknál mennyi az alapjárati fordulat.Mondjuk 90foknál 1400-as a fordulat.Ha megvolt a ledcsere megvárod míg bemelegszik a motor az adott hőfokra és beteszed az adott fordulatra a mutatót:)Ennyi
Előre is köszi.De csak valamikor 17.-e után tok menni.Nem gond?
Sanyi!
Az természetes,hogy sportszűrőcserénél az alapjárat ingadozik..?
megnézem holnap....
Örkényben a lámpánál ma összefutottam egy csővázas fekete 650s-el,esetleg innen valaki?
Esetleg lenne valami számomra?
Le vagyok gatyásodva.
Ne vegyél használtat!
Egy jó kis Road Attackkal még a Kakucsra is ki lehet menni.
én meg már csak használtat teszek fel.....a franc fog venni egy évben 2-3 garnitúra új gumit míg a használttal is majdnem annyit elmegyek és a harmadába kerül.....
Gumiba nem vennék használtat soha, de mindannyian különbözőek vagyunk... 26ért vettem Új Conti Road Attackot
Ma gurulás után mondom lefujom a láncot.Avval nem is volt gond de a gumi ami kockás ugyan már a kezdő stílusom miatt pár acélszálat is produkálz a futófelületen.Gyenge autós tapasztalataim szerint ez nem jelent jót.Konkrétan kuka.Jól látom?
Most ugyan egy hétre leteszem a meló miatt de 2 hét múlva kéne rá valami túrásabb gumi ami az én biciklis stílusomnak fekszik.
Esetleg tud valaki használtat?
Nem tudom már ki linkelte be a főnixes K&N szűrőt, de gratula neki, 17670Ft az ára... Csak el kéne jutni odáig hogy kell is a kötegelés helyett :)
Porvédő az is a szimering alaku ugye? Arra gondolok, több motoron látok olyan műanyag valamit ami ezt a porvédő gumit védi, mint pl Fazer. Mert szerintem ezért ment tönkre a szimering ugyanis tele volt bogárral a telószár azon része ami a szimeringen surlódig és annyira rajta voltak a bogarak, h nem bírtam lemosni se. Nyilván tudod mire gondolok. Olyat is betudsz szerezni? Ez a szimering van most neked raktáron? Ha igen biztos jó az enyémbe (gondolok itt a méreteire)
Porvédővel együtt 5800/pár és német.