abban az esetben igazad lehet hogy ha vizes marad,
mondjuk én ugy szoktam hogy közép sztenderre teszem és megpörgetem igy kicsapja vizet, majd még várok vele, igy szerintem megszárad teljesen,
vagy rosszul gondolom
Azon törpölök csomagtartó ügyileg hogy van a segédváz hátsó részén alul 2x2 6-os csavar ami a sárvédőt tartja elég masszívnak néz ki körülötte a váz.Ha valamilyen úton fabrikálnék egy konzolt oda és odakapcsolódna a csomagtartó az erősebb lenne vagy hülyeség az egész?
A gond, hogy vízbázisu és nem tudod teljesen leszárítani a lánc minden részét és mivel zsírtalanítja a gyűrűket a víz pedig taszítja ezért nem engedi a láncspray-t elvégezni a feladatát így a gyűrűk kiszáradása miatt beengedi a port és hamarabb tönkremehet a lánc.
alkalmazási terület:" A BRIGÉCIOL D-3 előnyösen alkalmazható minden olyan tárgy, gép, alkatrész, motor tisztitására , ahol olajos zsiros sáros iszapok együttes együttes vagy külön-külön történő eltávolitása a feladat."
tovább nem irom mert ott csak rizsa van
mit itt a baj
nincs oda irva hogy bántaná a gumi alkatrészeket
hát igen, a magyar kereskedelem. meg a tudatlanság. meg a vevő leszarása. jó lesz a féktisztító másra, és köszi az infót! (ők annyira ebben a hiszemben élnek, h nem is tartanak külön lánctisztítót, csak lánckenőt. mellette ott sorakoznak a féktisztítók).
A benzin még mindíg jobb mint a brigi vagy a féktisztító, bár én továbbra is azt mondom, hogy azt célszerű használni amit direkt arra gyártottak. Ha az drága akkor a petróleum még teljesen jó, a benzinnel sincs igazi gond hisz a gyűrűk olajálló gumiból készülnek, de a féktisztító fellágyítja és hamar elmálnak utána......kipróbáltuk használt láncon.
Egy érdekes adalék...:Van debrecenben egy szervíz,nem mondom meg melyik márka(hangszereket is gyártanak) és egy cimborám bevitte a motorját szervízbe.Elhűlt mikor meglátta,hogy a szerelő benzinnel tisztítja a láncot... Nah igen a benzin még mindíg olcsóbb mint a brigéciol vagy a spec.lánctisztító..
A motorosboltban ahol legutóbb lánc-sprayt vettem, azt vágtak hozzám. Vissza is mentem 2 sarokkal odébbról, hogy figyimá ez féktisztító, az nekem is van... válasz: ők mindig ezzel pucolják, biciklin és motoron egyaránt. Féktisztító nem kezdi ki az O- gyűrűket?
Hát ő számítógépeken gyakorolt 10 éve csinálja.Kocsin is rengeteget buherált pl pirosak az SMD ledek az astrán sima rizsszem izzó helyett stb.Ha aszongya sima liba én elhiszem neki.
csak gyakorlat kell hozzá, és azt jobb ha nem a motorjának a műszerpanelén szerzi meg az ember :-) (tegnap néztem a triált az eurosporton, ránézésre az is bazi egyszerű). És én nem is a kiforrasztásra, hanem a szépen elvégzett beforrasztásra gondoltam. (hidegforrasztás, ridegforrasztás, stb).
befejezem mára az okoskodást, sorry mindenkitől! :-)
mondjuk én ugy szoktam hogy közép sztenderre teszem és megpörgetem igy kicsapja vizet, majd még várok vele, igy szerintem megszárad teljesen,
vagy rosszul gondolom