Emeld fel a tankot, és járasd sötétben. Ha látszanak kis szikrák, akkor ott átüt, ha nem, akkor finoman spriccelni a vizet a trafóra, pipára, és ha leáll ott a hiba.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Tegnap motroztam, 120al jottem folyamatosan, 5500as fordulattal. Ma fel lettek téve ujabb gumik... Kimentem motrozni, és valahogy ugrott kb 300-400 fordulatot minden... Például 120al majdnem 6000 fordulat lett. Nem lett vele semmi más csinálva. Mi torténhetett? A moci harap jol, alapgázon 1400a fordulat, és folyamatosan ezen a fordulaton van. Nem tudom mitol lehet, de aggaszt... Valoszinu semmi koze a gumicserének ehhez, de akkor mi? Bocsi, ha valaki hulye kérdésnek tartja, de nekem fontos, mert kicsitmegilyeszt... Koszi szépen elore is!
Sziasztok mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy SV. A drágám 650-es,2006-os születésű. 4hónapja lett enyém Suzika.
Nagyon haragos kis gép. Imádok vele kanyarban,körforgalomban "driftelni".
Egy nagy gond van vele. Beázik. Egy intenzívebb esőben percek alatt leáll az első hengerem.
Segítsetek,pontosan hol-mi ázik be rajta. Hová nyúljak?
Nem szoktam elefelejteni, és nem fukarkodom, mindig van otthon + 1L az aktuális olajból, csak onnan az egész téma, hogy mivel felröppent, hogy mi ez a hang (amiről ma többen is megnyugtattak, hogy semmi jelentősége) alapjáraton, ha be van melegedve a gép és kérdeztem, hogy ha teszem azt alacsony az olaj szint, akkor az okozhat-e ilyet, de mint írtam, szerintem nem, csak érdekelt volna más véleménye is. A figyelőablak nem tök üres, látszik az olaj, csak kb 1mm-rel a low alatt van. Az, hogy ott low értéken van az semmit nem jelent, hisz attól még bőven van benne olaj (beletöltök 1dl-t és maxra ugrik egyből), csak ez az ajánlott, nem kell egyből leharapni a fejem. Gondos tulaj vagyok, mindent ígondosan vezetek, fújom/tisztítom a láncot, a motorom mindíg tiszta, mindent időben cserélek és nem sajnálom rá a pénzt (pedig nem vagyok milliomos), csak hogy minden tökéletes legyen. Köszönöm a segítséget mindenkinek
"Bevallom, ezt a kérdést életembe nem értettem. /.../ de az oaljcserét elodázná. "
na pont ezért mondtam én a sportszűrő-tisztítást is, ami az első két alkalommal még érdekes, aztán elfelejtődik. ha valakire egy olajszint figyelést nem lehet rábízni... persze nem a jelenlévőkre gondolok. van aki fórumon se kérdezi meg, nézegeti a piros olajlámpát aztán jól elvan vele...
Ha a nyomásjelző bevillan, az már rossz!
Egyébként nyomásjelző? Vagy szintjelző? Vagy semmi nincs benn? Ezt fontos megtudni.
Oljcsere. Szerintem szigorúan tartsd be! Nem akkora összeg, hogy megérné. (egyébként nekem nem ide tartozó motorom van)
Bevallom, ezt a kérdést életembe nem értettem. Megveszi a sok emberke a csoda adalékokat, mint a Prolong, stb stb (ami szerintem jó esetben nem okoz semmit, egyébként csak árt) de az oaljcserét elodázná. Holott 2000 Ft körül már lehet kapni megfelelő motorolajat, 3 l elég az SV-be, amennyire én tudom, + olajszűrő, mondjuk 7 e Ft. És egy szezonba azthiszem a legtöbbenknek ha kétszer cserélni kell, már elég jó szezonja volt.
Te gondolkozol rosszul igen. Lent a váltó fogaskerekeit ha 1-2 mp-ig nem éri olaj az nem gond, de nem is ezért van az olajpumpa. A lényeg, h meglegyen a megfelelő nyomás fenn a hengerfejnél a vezérműtengelyeknél és a főtengelycsapágyaknál. Ezek sikló csapágyak amik azt jelentik, h nem golyósak és ha ezek nem kapnak olajat azonnal úgy felmelegszenek, h sip-sup elolvadnak. Nyilván nem 1-2 mp alatt megy ez végbe de sok kicsi sokra megy... ilyennel nem szabad játszani. Ne fukarkodj megvenni 1 liter olajat 2500ért mint felújítod a blokkod 50- ért. A ciripelés amit hallasz hidegen meg a részemről egyértelműen szelepektől jön. Hidegen nagyobb a szelephézeg mindig mint üzemmeleg motornál ezért ciripelhet kicsit, de ha elhalgat teljesen melegen akkor semmi baj. A helyedbe vennék bele 10-40es olajat ha túrázásra használod, 50eset akkor raknék bele ha szrít fájterkednék vele Rakd fel maxra és nézd meg változik-e valami
Áááá, nincs akkora még vége a nyárnak, egész szeptember-októberre szép napos időt ígérnek az időjósok (állítólag). Amíg stabilan 15 fok van, addig én megyek rendületlenül . Amúgy visszatérve az erdeteti témára: szerinted abból lehetne baj (pl. kopás, stb)? ha kanyarba 1-1 mp-re megszűnne az olajnyomás? Attól még a rendszerben azért van némi kenés nem, hisz akkor is kell pár perc, hogy lefollyon az olaj a figyelőbe, mikor megáll a motor, vagy én gondolom rosszul?
Persze vágom azt a helyet, sokat járok oda. Konrétan ha Orfűre megyek mindig megállunk ott inni egyet. Ha 3 hétig nem jössz most sehova akkor majdnem vége a nyárnak a részedről Motoros szempontból nem szép dolog
Nem vadon cimbora, vándor Egyébként Örfűn van, a gátnál, ahol fürdeni szoktak a híd melletti részen na, ott van egy kis kajálda a part mellet a parkolónál, hangulatos kis hely, na az a Szomjas Vándor. Biztos ismered magát a helyet, csak a nevét nem, nem csoda, nekem is nemrég nyitották fel a szemem Mostantól igyekszek sűrűbben benézni ide és egyszer gurulhatunk majd egye lightosat (én már viszonylag finoman megyek, mióta pár hete kicsit túldönöttem a gépet és fennakadt a lábtartóm egy jobbosban, alig tudtam összeszedni, az őranygalom profin végzi a dolgát ). Most 3 hétvégén nem leszek itthon, de utána összefuthatunk páran mondjuk túrázni valamerre
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy SV. A drágám 650-es,2006-os születésű. 4hónapja lett enyém Suzika.
Nagyon haragos kis gép. Imádok vele kanyarban,körforgalomban "driftelni".
Egy nagy gond van vele. Beázik. Egy intenzívebb esőben percek alatt leáll az első hengerem.
Segítsetek,pontosan hol-mi ázik be rajta. Hová nyúljak?
na pont ezért mondtam én a sportszűrő-tisztítást is, ami az első két alkalommal még érdekes, aztán elfelejtődik. ha valakire egy olajszint figyelést nem lehet rábízni... persze nem a jelenlévőkre gondolok. van aki fórumon se kérdezi meg, nézegeti a piros olajlámpát aztán jól elvan vele...
Egyébként nyomásjelző? Vagy szintjelző? Vagy semmi nincs benn? Ezt fontos megtudni.
Oljcsere. Szerintem szigorúan tartsd be! Nem akkora összeg, hogy megérné. (egyébként nekem nem ide tartozó motorom van)
Bevallom, ezt a kérdést életembe nem értettem. Megveszi a sok emberke a csoda adalékokat, mint a Prolong, stb stb (ami szerintem jó esetben nem okoz semmit, egyébként csak árt) de az oaljcserét elodázná. Holott 2000 Ft körül már lehet kapni megfelelő motorolajat, 3 l elég az SV-be, amennyire én tudom, + olajszűrő, mondjuk 7 e Ft. És egy szezonba azthiszem a legtöbbenknek ha kétszer cserélni kell, már elég jó szezonja volt.