Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak örülni tudok hogy neked jók a tapasztalataid vele........
Azért az olajat ne engedd le belőle,ne tölts bele sódert helyette és ne menj vele így 600 km.-et.....ennyire ne bízz benne!
Hát az inkább nem.A kapaszkodó csavarjai rögzítik és hát engem zavar ami legalább 3 ponton nincs megtámasztva.
Ezzel nem értek egyet, minden motoromban van-volt prolong, főnököm vfr-jében, volt csajom 250-es Zealjában is, haver kawájában, és semmi nem ragad össze....
A vaterán van doboztartó konzol hírdetve 15000ért ha esetleg érdekel
Aha akkor ez tényleg jobb minőségű már mint az idom, először azt hittem, hogy a srác csak linkel és így akarja megvetetni azt amit ő árul de akkor ez tényleg jobb.

Hát a műszerfallal most vacilálok mert nagyon parázok h elb...om szal lehet nem állok neki megcsinálni egyébként a mutatót sikerült a helyére tenni?
Én is gondolkodom egy zárhatós dobozon, de az még odébb lesz
Írja hogy rendelés előtt érdeklődni kell, gondolom van fennmaradt raktárkészlet amit még régi áron adnak, vagy csak kisebb árréssel dolgoznak
Egyenlőre terv hátra csak 1 doboz meg talán táska.Tudja fene mi lesz.Valami diszkrét könnyen le fel szerelhető.
Sziasztok!

Szombaton valaki Kakucs?
Abból meglehetősen masszív lesz :D Majd rakj föl képeket, hogy mire jutottál Amúgy neked dobozok mennek rá?

A festést ott szúrtam el, hogy trináttal rámentem már, szóval a szinterezés előtt le kéne homokfúvatni
Én 3/8-os csőből állok neki.És igen szinter a legjobb.
Örülök neki ha hasznodra vállik
Mondjuk jobb lett volna valami zártszelvényből csinálni, de csak szögvas volt itthon . Amúgy mókás mert a költségvetés megállt két flexkorongnál meg 30db heggesztőpálcánál durván 1200 ft :D Mondjuk még a festés kérdéses, mert semmi sem elég kopássálló Lehet, hogy le kéne szintereztetnem Vagy van valami más ötleted?
Hát egykutya.Mindkettő viszi a pénzt.Bár a motor legalább nem dumál sokat.
Köszi a bókokat
Kicsit sok melóm és utánajárásom fekszik benne,hálásabb is mint a zasszony
Fasza. Egyszer megküldtem vele.Bár azt írja a cucc hogy károsíthatja a műanyag és gumi alkarészeket próbálja ki.Lehet megúsztam.Ha nem így jártam.Többet nem csinálom csak tisztítóval.Pedig a motorboltos adta nekem is hogy nem bántja.
Dehogynem!Rá ne fújd.Én is egyszer fújtam rá a régi láncomra és ki is mosta a zsírt az "O" gyűrűk alól.Utána kb 2000-et ment még el a láncom.A ráfújás után egyből fos hangja lett és nem is maradt abba,amíg le nem cseréltem.Hiába fújtam bármennyi láncspray-vel.
Na válaszolok sorban:

Tükröt nem nagyon fogsz kapni,legalábbis itt pesten én nem találtam,pedig kerestem,mert nekem meg balos kellett volna.

A leddel mire jutottál?Egyébként 8db kell bele,de javaslom,hogy vegyél 10-et,hátha az egyik nem működik.Weller páka és ónszippantó kell a művelethez illetve egy csipesz amivel megfogod a ledekek,mert nagyon kicsik és kézzel nem tudod tartani őket.A forrasztásnál figyelj a + és - oldalra,mert csak egyszer lehet beforrasztani őket,utána már csak szétesve jönnek le újra.

Az idomot 55.000ft-ért vettem nyersen,fényezetlenül és az SVclub-os idom!Amit linkeltél az papírvékony és szar anyagból van.Nem véletleül olcsó.Gyári fejidomhoz nem való,csak a saját fejidomjával szerelhető.Ez full pályaidom,plexi és lámpa kivágások nélkül.Ha szeretsz szopni csak akkor vedd meg (Olcsó húsnak híg a leve)Ha nem akkor marad a gyári vagy az SVclubbos variáns.Illetve az SVmedián is készül valami oldalidom,csak egyenlőrem még nem tárták a nyilvánosság elé.
Ja csak azért volt..Amúgy legalább belsőhűtésű.

A verda viszont S-es burkolthoz képest kimagasló volt főleg a két kipuff meg az arany lánc és a gixer teló ami nem is láccik és a többi belső dolog.
A rozsdás vas csak a fotó kedvéért van ott.Csak hogy lehessen fikázni valamit,mert a féktárcsán kívül más fikázni való nem nagyon van a képen
Ezzel tökéletesen egyetértek, köszi az infot :)
Most kínáltak egy nagykerben egy új csodaszert amitől még a kopogó motor is párezerig csöndes lesz és mkp-hoz fejlesztették......egy újabb gond a használt motorok hibamegállapításánál már ha igaz amit tud a cucc....
Ez korrekt, én is így gondolom, a spray-nek igazi szerepe a görgők és a kerekek közti kapcsolat jobbá tétele....persze azért a gyűrűket is ápolja....
A prolongtól meg összeragadnak a kuplunglamellák!Óvva intek tőle mindenkit!
Az a rozsdás trutymó azért keletkezik mert lassan "kiég" a gyári kenőanyag a az o/x-gyűrűk mögül!Abban igazad van hogyha ezt már látni akkor a lánc csereérett!Sok tévhittel ellentétben a láncspray is csak kivülről keni a láncot mert amíg épek a gyűrűk addig se ki,se be semmi!A lánc addig jó amíg a gyári kenőanyag bent van a gyűrűk mögött,utána kuka!
jó a láncra a brigéciol, sőt a nitrohígító is meg a sportlégszűrő is( de hadrága a k&n akkor csak simán vegyétek ki a szűrőt és tömjétek ki zsepivel a házat meg furkáljátok agyon) sőt a prolong is jó a blokknak de ha már,, akkor egyből tuszkoljatok gépzsírt bele,, attól tuti csöndes lesz! ha segítség kell, tudjátok a szerelő számát