Én csak örülni tudok hogy neked jók a tapasztalataid vele........
Azért az olajat ne engedd le belőle,ne tölts bele sódert helyette és ne menj vele így 600 km.-et.....ennyire ne bízz benne!
Ezzel nem értek egyet, minden motoromban van-volt prolong, főnököm vfr-jében, volt csajom 250-es Zealjában is, haver kawájában, és semmi nem ragad össze....
Aha akkor ez tényleg jobb minőségű már mint az idom, először azt hittem, hogy a srác csak linkel és így akarja megvetetni azt amit ő árul de akkor ez tényleg jobb.
Hát a műszerfallal most vacilálok mert nagyon parázok h elb...om szal lehet nem állok neki megcsinálni egyébként a mutatót sikerült a helyére tenni?
Örülök neki ha hasznodra vállik
Mondjuk jobb lett volna valami zártszelvényből csinálni, de csak szögvas volt itthon . Amúgy mókás mert a költségvetés megállt két flexkorongnál meg 30db heggesztőpálcánál durván 1200 ft :D Mondjuk még a festés kérdéses, mert semmi sem elég kopássálló Lehet, hogy le kéne szintereztetnem Vagy van valami más ötleted?
Fasza. Egyszer megküldtem vele.Bár azt írja a cucc hogy károsíthatja a műanyag és gumi alkarészeket próbálja ki.Lehet megúsztam.Ha nem így jártam.Többet nem csinálom csak tisztítóval.Pedig a motorboltos adta nekem is hogy nem bántja.
Dehogynem!Rá ne fújd.Én is egyszer fújtam rá a régi láncomra és ki is mosta a zsírt az "O" gyűrűk alól.Utána kb 2000-et ment még el a láncom.A ráfújás után egyből fos hangja lett és nem is maradt abba,amíg le nem cseréltem.Hiába fújtam bármennyi láncspray-vel.
Tükröt nem nagyon fogsz kapni,legalábbis itt pesten én nem találtam,pedig kerestem,mert nekem meg balos kellett volna.
A leddel mire jutottál?Egyébként 8db kell bele,de javaslom,hogy vegyél 10-et,hátha az egyik nem működik.Weller páka és ónszippantó kell a művelethez illetve egy csipesz amivel megfogod a ledekek,mert nagyon kicsik és kézzel nem tudod tartani őket.A forrasztásnál figyelj a + és - oldalra,mert csak egyszer lehet beforrasztani őket,utána már csak szétesve jönnek le újra.
Az idomot 55.000ft-ért vettem nyersen,fényezetlenül és az SVclub-os idom!Amit linkeltél az papírvékony és szar anyagból van.Nem véletleül olcsó.Gyári fejidomhoz nem való,csak a saját fejidomjával szerelhető.Ez full pályaidom,plexi és lámpa kivágások nélkül.Ha szeretsz szopni csak akkor vedd meg (Olcsó húsnak híg a leve)Ha nem akkor marad a gyári vagy az SVclubbos variáns.Illetve az SVmedián is készül valami oldalidom,csak egyenlőrem még nem tárták a nyilvánosság elé.
Most kínáltak egy nagykerben egy új csodaszert amitől még a kopogó motor is párezerig csöndes lesz és mkp-hoz fejlesztették......egy újabb gond a használt motorok hibamegállapításánál már ha igaz amit tud a cucc....
Az a rozsdás trutymó azért keletkezik mert lassan "kiég" a gyári kenőanyag a az o/x-gyűrűk mögül!Abban igazad van hogyha ezt már látni akkor a lánc csereérett!Sok tévhittel ellentétben a láncspray is csak kivülről keni a láncot mert amíg épek a gyűrűk addig se ki,se be semmi!A lánc addig jó amíg a gyári kenőanyag bent van a gyűrűk mögött,utána kuka!
jó a láncra a brigéciol, sőt a nitrohígító is meg a sportlégszűrő is( de hadrága a k&n akkor csak simán vegyétek ki a szűrőt és tömjétek ki zsepivel a házat meg furkáljátok agyon) sőt a prolong is jó a blokknak de ha már,, akkor egyből tuszkoljatok gépzsírt bele,, attól tuti csöndes lesz! ha segítség kell, tudjátok a szerelő számát
Azért az olajat ne engedd le belőle,ne tölts bele sódert helyette és ne menj vele így 600 km.-et.....ennyire ne bízz benne!