Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet szereti a kihívást és a szopást.
nem tudna kiárulni belőle annyit hogy tudjon egy jó motort venni
Olvastam, kevés km, ajándék moci meg minden. De szerintem ha kiárulná és hozzátenné azt a lóvét amit erre költene, lehet kijönne egy új sv is. Szerintem.
rontani úgysem tudsz már rajta
De.
nem segítene rajta egy sima dobozos lakk szépen ráfújva?
Mittomén.
A street narancsára tudok tavalyi árat.Akkor lecigánykodva 25 volt a festés és a lakatolás külön volt 3e de az csak egy elérhető horpadás volt az ülés magasságában.
Viszont a cigánykodásnak ára van.
Köfelverődést nem birja jól.
Pici kavicsnál lejön a felső áttetsző réteg és kilátszik az ezüst.
Az olcsó dekoros matrica lakkozás után egy hónappal összement mint a samu nadrágja.
Így most van egy Triumph alakú hiány a két oldalán ahova kell egy méretpontos matricát csináltatnom majd erre egy fóliát húznom hogy jól is nézzen ki.
Szerencsére ez a tartalék eladási tankom.Így nem hajt a tatár.
és mi pénz? nekem egy vagyont mondtak a lakkra, ha jól emlékszem 12 decije, csak a lakknak
Bakker de sügér vagy.
Egy szemcsés ezüst az alapréteg.
Erre jön az áltlátszó kék színréteg.Ahogy többet kap úgy sötétedik.
Candy napoleon blue asszem.

Nekem Euclasse silver volt a szín ami inkább bugyikék volt.
lekissebbségiskedsz belőle * mielőtt idejönnek a cigányvédők
lecigánykodsz belőle amenyit csak tudsz legyen 450 mondjuk, rajta van minden apróság bizbasz ami kell. Így is mínuszos vagy de van egy fél motorod amit akár ki tudsz árulni vagy egyben eladni, papírozható váz, akár használható láncszett stb stb
nem igazán érdekel hol gyártják amit láttam ebayről olcsón vett hűtőt egy silány szar volt... nem tettem volna fel a motoromra...

milyen attetsző ezüst ami kék ? Te tépsz vagy mi van veled?
Mé a gyárit nem ott gyártják?

25-ből nem jön ki lakatolással.
Inkább 30-35.
Ez is ez a hülye ezüstre fujt áttetsző kék.
Ez nem oda való, én inkább adnék kicsit többet egy bontott gyáriért mint a kínait tegyem rá, egyik havernak jött kínából nem éreztem azt hogy bírja azt a minimális túlnyomást sem

a tankot meg lakatoshoz vinném, szerintem 25ből megcsinálja fényezéssel.
Legyen 05-ös.Tele velük az ebay.
2002-es meg a 2004-es kompatibilis?
Őt ismerem...........tőle van a daytona telópár.
Egy üzenetváltást megér a dolog bár a régié és nem fog stimmelni a zár bele.
Licites telóFingom sincs a szállításról és licit miatt mehet fel de nem 100e.
Honnan veszitek a hűtőt 50-ért?

Ha ez 26e.
Új.Vámon nem biztos hogy átcsúszik de még akkor sem 50.
azon is gondolkodtam, hogy veszek egy egész sv-t és átépítem ami kell:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-7298712

Itt az egész motor nem sokkal drágább mint az enyémet bontottból összepakolni
Fek marad lampa lajosban huszonot.
Felso hid necces.kormany mz rol bowdenek kabelek betoldasa nem kell uj muszerfal boritas. Kerdeses.
Nekem olcsobbra jott ki.
Közvetlen a baleset után mikor minden lógott róla teljesen letörtem, h ebből sose lesz már motor, utána másnap mikor láttam, h a feneke nagyjából egyben van akkor kicsit vidámabb lettem, de ma mikor sorolták, hogy mi mennyi, megint odalettem.
+ 30-40ért a fényezést sem számoltad 2 elemre
És N-es re olcsóbban megcsinálod? Komplett lámpa tartókkal, felső villahíd, kormány, fékmunkahenger + hosszabb fékcső és bowden. Ez kb annyi mint a lámpa-fejidom kombó.