Alkatrész szám szerint 2003-2009-ig 650 és 1000-be van.
A régi csővázasnál nemtom, nincs hozzá szervizkönyvem.
Ha neked van nézd meg a kapcsolási rajzon. TO sensor vagy tip over sensor a neve.
Mondjuk a régi SRAD GSXR-eknél amikor injektorosak lettek 1998-tól már raktak bele...
Hat igen, de majd a csere erdekesebb lesz mert eleg erdekes a csati nemis tudtam szethuzni de kinaltam egykis kontakt sprayt. Azmeg egy szep melo lesz megint szetszeni :) majd teli szervizen :)
Nekem volt hasonló jelenség pár éve, reggel indultam volna melóba, se kép - se hang... a megoldás végül az volt, hogy az akksi sarukat kellett kicsit megkínálni reszelővel, nem tudom mi okozhatta, eloxidálódott vagy a fene tudja... de azóta stabilan megy!
Igazabol a legszuro alatt megy el a drot ott van egy csati es az nezett ki eleg szarul megmozgattam meg jo is lesz de szerintem oda csere lesz :) koszonom a segitseget :)
Ez jónak hangzik, viszont a melegedés után a generátor valamelyik tekercse sztem áthúzhat.
Most építek egy fasza generátor terhelő cuccot. Ha gondolod avval majd meg tudjuk terhelni rendesen.
Mindenesetre a fesszabot telepítsd onnan el, mert a Solvart-os bácsi mondta, h egy valamilyen csopperen is volt ilyen hiba az miatt, h a blokkhoz nagyon közel volt a fesszab.
Generátor most lett mérve.
Alapjáraton 28-30V minden lábon 4000 fordulatra megjön a 69-70V váltófesz minden lábon.Nagyobb fordulaton nem nyúztam de még fogom.
Ezt alátámassza hogy most hidegen van töltés rendesen,csak ha melegedik úgy rendesen akkor kezd szarakodni.
Ha megjött a csatlakozó akkor lesz egy plusz készlet kábelem így ki tudom ideiglenesen vezetni a fesszabot és üzemi körülmények közt is tudom mérni a generátort.Megvan a gyári cuccom és jön egy R1 fesszab is ebay-ről ami vadi új kínai.
Tehát a karbis gépekbe nem raktak.
A régi csővázasnál nemtom, nincs hozzá szervizkönyvem.
Ha neked van nézd meg a kapcsolási rajzon. TO sensor vagy tip over sensor a neve.
Mondjuk a régi SRAD GSXR-eknél amikor injektorosak lettek 1998-tól már raktak bele...
Neked is van benne. Ilyet keress az akksi közelében.
Olyan van?
Nekem k4es van, abban is van? Nem is hallottam még róla...
Bizony végtelent! Jól tanultad.
Viszont most 20K-nál melegen a test és a saruk közt mértem 5,8 körüli értékeket.De minden fázison.Egyenletesen ugyanennyit.
Ha hidegen is ez jön ki akkor passz.
Mivel az autóvillamossági órán általában aludtam ezt passz hogy értelmezzem de nem lehet jó mert végtelent kellene mérnem.
Most építek egy fasza generátor terhelő cuccot. Ha gondolod avval majd meg tudjuk terhelni rendesen.
Mindenesetre a fesszabot telepítsd onnan el, mert a Solvart-os bácsi mondta, h egy valamilyen csopperen is volt ilyen hiba az miatt, h a blokkhoz nagyon közel volt a fesszab.
Alapjáraton 28-30V minden lábon 4000 fordulatra megjön a 69-70V váltófesz minden lábon.Nagyobb fordulaton nem nyúztam de még fogom.
Ezt alátámassza hogy most hidegen van töltés rendesen,csak ha melegedik úgy rendesen akkor kezd szarakodni.
Ha megjött a csatlakozó akkor lesz egy plusz készlet kábelem így ki tudom ideiglenesen vezetni a fesszabot és üzemi körülmények közt is tudom mérni a generátort.Megvan a gyári cuccom és jön egy R1 fesszab is ebay-ről ami vadi új kínai.
De valszeg egy ebay-es ez vagy a Riks motorsportos a biztosabb.