Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikori gép?....amúgy a gyújtáskapcsoló csatija a váznál szokott beégni...
Sziasztok kerdesem lenne!
Elakartam menni egyet az sv-vel de sajnos amikor elforditottam a gyujtaskapcsolot nentortent semmi azthittem az akksi ak lett hirtelen halal( delutan meg mentem vele) de kivettem megmertem ill probaltam ratolteni de az fullon van! Egy ketszer csinalt mar ilyetde akkor pl egyenesbe raktam a motort es egybol jolett! Mostmeg a muszerfal sem tolt be meg semmi! Valakinek esetleg valami otlet? Elore is koszonom
Ezt el sem hiszem... ....hogy lehet így elindulni messzebbre?
Szia Zoli,
Úton vannak a csatik. A Solvart fesszab nem szokott könnyen lefeküdni, úgyhogy inkább a generátorra tippelnék.
Mérd meg a fázisokon mennyi feszültséget mérsz. Hogyha 70V alatt van, akkor gáz...
Nya próbaút megvolt.
Kiábrándító eredménnyel.
Szentendréig faszányos minden max 14,2-14,3V.A töltés.
Dobogókő felé a lámpánál felugrott 14,5V-ra majd vissza mondom ég belefér de amikor rákanyarodtam a dobogókő felé vezető útra leesett 12,5-12,6V-ra.Alapjáraton 12,3V.Mondom tűz haza nincs kedvem trélerezni.Haza is értem felkészültem a legrosszabbra de mikor kihült ujra normális érteken van 14,3-14,5V.

Még nem mértem ki de remélem a kisipari tekercselt generátor kibirta és max a fesszab melegszik túl.

Ha a generátor akkor gáz van...............fesszabból jön másik de genrátor minimum 25 rugó plussz költség és sok idő mivel nem tekrcseltetek többet.

Tippek?
Akkor rosszul voltam informálva...
Törlődött..................
Véletlen.
Egyszerűbb lenne megnézni, merre laksz?
megkeresem a videót amire emlékszem de lehet hogy igazad van és csak szimplán szar a beton
Mivel szinkront jó ha 5 évente 1x kell csinálni én nem tartanám gazdaságosnak a vételt.
Olcsóbb elvinni egy szakemberhez aki megcsinálja.
Nincs beton?

Pedig esküdni mertem volna hogy olyan mint nekem amit 74-ben valami kőművesféle kevert és nagy kavicsok közt porlik mint a homokkő.
Köszönöm a válaszokat. Azt elfelejtettem írni, hogy a fojtószelep szinkront még nem csináltam meg, nincs hozzá még műszerem/Hol lehet venni jó 2 órás szinkrontesztert?/ am a motorba valós 45ekm van nagyon jól megy, viszonylag jó a fogyasztása is. Lenne még olyan kérdésem hogy kuplungkosarat hol tudnák venni, mert alapjáraton nagyon csattog, valószinűleg cserés. Olajbetöltőnyíláson nézve kb fél centit tudtam rajta forgatni ide oda.
A futóművel kapcsolatba létezik e valami leírás hogy hogyan kell beállítani, mert elég pehely súlyom van és rosszabb minőségű úton nagyon pattogok rajta, vagy ez ilyen tapasztalati értek hogy kinek mikor jó. Mikor ráülök a motora kb 1-2 cm sűlyed.
Köszönöm szépen.
Földes garázsból ahol az alkatrészeket a porba teszi le de ő egy isten kisbetűvel
Amúgy ha nem esik kipróbálom hátha megint leég a generátor.
Egy óra és felcihelődök.Ha sikerül.
Láttam..............kommenteltem is.

Valszeg van ideje és kedve az én galériám miatt az ő motorját fényezni.

Csak a fórumos infok alapján is 3. blokk lehet benne amennyit kísérletezett hogy 140Nm és 185,2348743 lóerő legyen benne és 110-120 as sebességgel 2 személlyel 5,2-t fogyasszon.

Precíz adatok pad nélkül egy repedt betonú garázsból.
Helló Tommyboyn70
Nekem ugyan ez volt a tünet. Az alapjárati szinkron volt a ludas.
Ezt beállították, ill. még szelephézagot is állítottak, mert nem tudtam
mennyi kilométernél volt szelephézag ellenőrzés, az előző tulajnál. Azóta tuti.
Zoli, van egy számodra érdekesnek mondható igazi motorról galéria
Ja, az új DL1000 talán már duplagyertyás, de ezt nem tudom biztosra...
Jellemzően nem alap és végállásban van a gond (bár ott is előfordul, olyankor szarakszik az alapjárat) hanem a folyamatosságában, képes szakaszonként rossz jelet adni, általában azokban a tartományokban amit sűrűn használnak, mert amit csak koppon ott ilyen hiba nem fordul elő... ....tehát úgy is meg kell mérni, hogy lassan tekered a gázt és nézni, hogy a műszer folytonosan válozik-e vagy van ahol "ugrik"?
Üdv!
Köszi a válaszokat. A TPS ha jól tudom a másodlagos fojtószelep. Le tudnád írni a hiba esetleges okát? Annyit meg tudok csinálni hogy ellenőrzöm az ellenálás értékeket alap és maximális nyitáson.
Hiba nincs benne cOO, kis jel középen, kb 1600 as fordulaton megy fel.
THX
Az 1000-es nem duplagyertyás....ez nagy eséllyel tps hiba....nem jelzi csak rossz értéket ad...a duplagyertyás a K7 utáni 650-es blokk ami már euro3-as.....
Te vagy a 3. akitől ezt hallom, és mind a 2005-6 utáni modell ami már duplagyertyás. A régiekkel nem volt ilyen. Én is kíváncsi vagyok mi lehet ez