Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez egy jó kérdés.............ha lehetne megtartanám.
Há nekem mennyire fura gondolhatod.

Nya akkor teszek fel a rulettkerékre még egy kis pízt oszt vagy jó vagy nem..........

Tököm tele a tekercseléssel.Az se túl megbízható ahogy látom.

Amúgy 200 ohmossal 1,2 ohm ellenállása volt minden lábnak,egymáshoz képest is,már hidegen.
Kitéptem este az egész kramacot ujra.

Ettől a bontóstól már vettem cuccot.

Nem átverős.Jelzi is az ebay.99,7-es nem mindenkinek van.
Mi baj lehet a mostanival? :-)

Biztos unjátok már h mindig ezzel jövök, de nekem a zsigulim pl zabálta a generátorokat. És nem a szénkefét + fesszabot (bár azt is), hanem hol az állórész hol a forgórész lett szakadásos. Lehet nem bírta a 8k fordulatot, ezért leáttételeztük, de ezután se bírta.
Mi baj lehetne vele?....ha nem rossz akkor jó és ez a generátor ügy is elég érthetetlen mert megsütögetni azért nem olyan sűrű gond sőt ritka.....
szerintem Te is érzed a választ... :-)

kb annyira rizikós mint a Te mostani generátorodat szépen letakarítani, feltenni az eBay-re, és amikor azt valaki megrendeli :-)
miután máshol heteket vártam pár pici alkatrészre, itt napokon belül megvolt: http://www.suzukibudakalasz.hu...
Motorrad.
Üdv!Mondanátok nekem 1 olyan motoros boltot ahonnan tudnák rendelni sv 1000 hez kuplungkosarat?
Köszi szépen
Hülye kérdés.............mennyire rizikós a bontott generátor?

Még így is bizalomgerjesztőbb mint az utántekercselt nekem.

Legalábbis érzésre.

ez például.
Kettő is akad az egyértelmű kifolyóluk takarításán kívül......a drágábbik a gyertyapipa, de legalább a rajta lévő gumitömítők cseréje (kompletten kb 6 rugó) a másik a parasztos, kis pasztával bekenni a felső tömítőt miután a gyertyára tetted....
És mi lenne az a megoldás ?
Valahogy nekem is így kéne meglátjuk mit mondanak
Az jo lenne.......bar jo lenne valahogy biztosan tudni hogy szar.......e most csak erzem.
Ha kell papír, tudok adni a beszerelésről! Meg szakvéleményt a mérésről is.
Sziasztok,

ma megint mértem. Ellenállás mérésnél végtelen, hidegen melegen. Váltó áram alapjáraton 20-22V, fordulatra 70-75V minden láb között.
Töltés a tegnapihoz képest annyit változott hogy villannyal fordulatra 12.95V majd szépen lassan növekedett fölfelé, de nem vártam meg meddig ment mert nem kínoztam a gépet.
Amúgy pöccre indult ma is, akkuban 12,6V. Mivel kicsi amúgy is az akksi tegnap este rendeltem egy ilyet, meglátjuk milyen lesz vele:
http://aruhaz.kauffer.hu/index...

Még ennyit barkácsoltam ma a vasra:
Csirkevér?
Igen.
Sziasztok
Első szériás 650 S nél tud e valaki megoldást vagy értelmes ötletet arra hogy az első henger ne ázzon be nagy esőben ?
Ezt az osszekotot ok csinaltak.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Van az újabbik Sv-hez(nekem karbis van még) összekötöm sajna más az íve lehet lehet még rajta hajlítani hogy megfelelő szögbe legyen De felhívom őket köszi
Janodob.
Egyeztess veluk.
En reggel vittem delutan hoztam.
Bar vittem talpat a negycsavaros felfogatashoz meg egy komplett leomlok utani reszt.
De szerintem barmit megoldanak.
Sziasztok

Sv650 sportkipuhoz összekötőcsövet ki tud csinálni Pesten?
Győri vagyok de szégyenszemre senki nem tud itt csinálni semmit Nem nagyon szeretném ott heteltetni a motort jó lenne ha 1 nap alatt kész lenne azért.
Ez még OK is...............de nekem melegen több.
Vagy nem...............már fingom sincs..............este fogorvos után méricskélek még.
Üdv! Gyári adat a fázistekercsek között az ellenálás 0,2-0,7 ohm.
Minden jót

A test (blokk dekli csavar) és a láb közt.Egymás közt nem mértem.
Majd este mérek.

És most hidegen semmi nem volt csak ha üzemmeleg.

Szerintem is szar tekercselés.
Gari lenne.Ha lenne igaztolásom hogy szakműhely szerelte be.

Szerinted ha bútorboltospecsétest csinálok elfogadják?
Cardo alvásstúdiós Szakbolt vagyok.