Biztos unjátok már h mindig ezzel jövök, de nekem a zsigulim pl zabálta a generátorokat. És nem a szénkefét + fesszabot (bár azt is), hanem hol az állórész hol a forgórész lett szakadásos. Lehet nem bírta a 8k fordulatot, ezért leáttételeztük, de ezután se bírta.
Kettő is akad az egyértelmű kifolyóluk takarításán kívül......a drágábbik a gyertyapipa, de legalább a rajta lévő gumitömítők cseréje (kompletten kb 6 rugó) a másik a parasztos, kis pasztával bekenni a felső tömítőt miután a gyertyára tetted....
ma megint mértem. Ellenállás mérésnél végtelen, hidegen melegen. Váltó áram alapjáraton 20-22V, fordulatra 70-75V minden láb között.
Töltés a tegnapihoz képest annyit változott hogy villannyal fordulatra 12.95V majd szépen lassan növekedett fölfelé, de nem vártam meg meddig ment mert nem kínoztam a gépet.
Amúgy pöccre indult ma is, akkuban 12,6V. Mivel kicsi amúgy is az akksi tegnap este rendeltem egy ilyet, meglátjuk milyen lesz vele: http://aruhaz.kauffer.hu/index...
Van az újabbik Sv-hez(nekem karbis van még) összekötöm sajna más az íve lehet lehet még rajta hajlítani hogy megfelelő szögbe legyen De felhívom őket köszi
Janodob.
Egyeztess veluk.
En reggel vittem delutan hoztam.
Bar vittem talpat a negycsavaros felfogatashoz meg egy komplett leomlok utani reszt.
De szerintem barmit megoldanak.
Sv650 sportkipuhoz összekötőcsövet ki tud csinálni Pesten?
Győri vagyok de szégyenszemre senki nem tud itt csinálni semmit Nem nagyon szeretném ott heteltetni a motort jó lenne ha 1 nap alatt kész lenne azért.
Nya akkor teszek fel a rulettkerékre még egy kis pízt oszt vagy jó vagy nem..........
Tököm tele a tekercseléssel.Az se túl megbízható ahogy látom.
Amúgy 200 ohmossal 1,2 ohm ellenállása volt minden lábnak,egymáshoz képest is,már hidegen.
Kitéptem este az egész kramacot ujra.
Ettől a bontóstól már vettem cuccot.
Nem átverős.Jelzi is az ebay.99,7-es nem mindenkinek van.
Biztos unjátok már h mindig ezzel jövök, de nekem a zsigulim pl zabálta a generátorokat. És nem a szénkefét + fesszabot (bár azt is), hanem hol az állórész hol a forgórész lett szakadásos. Lehet nem bírta a 8k fordulatot, ezért leáttételeztük, de ezután se bírta.
kb annyira rizikós mint a Te mostani generátorodat szépen letakarítani, feltenni az eBay-re, és amikor azt valaki megrendeli :-)
Köszi szépen
Még így is bizalomgerjesztőbb mint az utántekercselt nekem.
Legalábbis érzésre.
ez például.
ma megint mértem. Ellenállás mérésnél végtelen, hidegen melegen. Váltó áram alapjáraton 20-22V, fordulatra 70-75V minden láb között.
Töltés a tegnapihoz képest annyit változott hogy villannyal fordulatra 12.95V majd szépen lassan növekedett fölfelé, de nem vártam meg meddig ment mert nem kínoztam a gépet.
Amúgy pöccre indult ma is, akkuban 12,6V. Mivel kicsi amúgy is az akksi tegnap este rendeltem egy ilyet, meglátjuk milyen lesz vele:
http://aruhaz.kauffer.hu/index...
Még ennyit barkácsoltam ma a vasra:
Első szériás 650 S nél tud e valaki megoldást vagy értelmes ötletet arra hogy az első henger ne ázzon be nagy esőben ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Egyeztess veluk.
En reggel vittem delutan hoztam.
Bar vittem talpat a negycsavaros felfogatashoz meg egy komplett leomlok utani reszt.
De szerintem barmit megoldanak.
Sv650 sportkipuhoz összekötőcsövet ki tud csinálni Pesten?
Győri vagyok de szégyenszemre senki nem tud itt csinálni semmit Nem nagyon szeretném ott heteltetni a motort jó lenne ha 1 nap alatt kész lenne azért.
Vagy nem...............már fingom sincs..............este fogorvos után méricskélek még.
Minden jót
A test (blokk dekli csavar) és a láb közt.Egymás közt nem mértem.
Majd este mérek.
És most hidegen semmi nem volt csak ha üzemmeleg.
Szerintem is szar tekercselés.
Gari lenne.Ha lenne igaztolásom hogy szakműhely szerelte be.
Szerinted ha bútorboltospecsétest csinálok elfogadják?
Cardo alvásstúdiós Szakbolt vagyok.