Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oda a kuplung bowden mehet.
Több dolog miatt sem fotroghat az önindító ezek stender,kuplung,vészkapcsolók mindet ellenőrizni kell elsőre.
Jó lenne pár éles kép fényben hogy lássuk mi hiányzik.
igen,holnap az első dolgom h egy állványt hegesztek össze,ami elbírja,s arra felkötöm.olajat ellenőriztem,ott vízszintesbe volt.azért kérdeztem az olaj lámpát,hogy elalszik-e.. holnap csinálok pár képet.Van pár kérdés már most a fejemben. a kuplung karnál láttam h van ott egy menet,amibe gondolom vmi állító csavart tekerhetek bele,ami jelen pillanatban nincs bent,ezért a kuplung kar beesik.jól gondolom hogy oda az megy? majd erről is csinálok képet.
A töltő az indításhoz szükséges áramerősség töredékét adja csak le
Mindenképp kell az akku.
Olajlámpa ég míg beindul a motor ami most nem történt meg.
Én ellenőrizném normál állásban az olajszintet.
Kösd fel valahova.
Lehet rosszul tudom, de szerintem ha be is indulna akksi nélkül, az nem tenne jót neki
egyenlőre az önindító megse nyikkan,lehet h nem töltőről kéne indítanom....
Olajlámpa majd elalszik indítás után.
Szia Zoli!
Most értem haza a vassal,hát nem könnyű,mire felraktuk a futóra, leszakadt a derekam.nos annyi időm volt hogy 4szer körbe pusziltam,meg gondoltam megnézem mit csinál ha adok rá gyújtást,mert akksi nincs benne,de akksitöltőt tettem rá.kérdésem az lenne,hogy egy picit előre bukik a motor még mert egy db fán van, s lehet ez miatt jelzi az olajat a műszerfalon,de amikor megprobáltam volna elinditani,nem csinált semmit.ez annak az oka h akksi töltőről probáltam vagy mert olaj lámpa ég? vagy az elalszik ha elindul?
Általában megégeti a mezei utcai fékbetéteket.
Sziasztok,
van egy FI jelzés problémám, ebben szeretném a segítségeteket kérni.
szóval random, kb 50-50 % arányban, mikor ráadom gyújtásra, akkor az FI jelzés égve marad, a piros visszajelző pedig villog. Kiolvastam a hibakódot, C42-t írt ki. Utánaolvastam, és ez valami ignition switch/anti theft probléma, tehát valami lopásgátló?(wtf?)
Egyébként ettől függetlenül indul a motor (ha hibakód van akkor is), csak nem szeretném, ha otthagyna valahol.
Valaki találkozott már ezzel a problémával?

köszi
Szia, a fesszabot megtudtad nézni?
Vagy legalább a keréktengely,km jeladó és a tárcsák.
A sárvédő romokból is tudna legózni egy ügyes műanyagos.
bár meglenne legalább a kerék tárcsával....
Nem különbözik sokban tőlük.
Kár hogy nincs meg az allja.
hétvégén küldök képet.ilyen motor terén még új vagyok.eddig csak a veterán motoromat csináltam....
Annyira nem..............a váznyak legyen jó..............a két befogó szkott hajlani.
Szétszedés után derül ki.
már az enyém.holnap elhozom, s alaposabban megnézem az első telót.ha kiszakadt,az gáz.....
elvileg isten megteremtette a világot,minden más kínából jön... :)
Nekem is cserélni kéne már a hátsót. Azt tervezem, hogy veszek egy kínait, és ha beválik, olyat veszek majd előre is, ha aktuális lesz
Sziasztok.
Ilyen féktárcsát találtam,szerintetek ez egy fékezésre van tervezve?

http://www.ebay.com/itm/Rear-B...
1000-est tervezek venni és építgetni... sajnos keveset tudok menni, viszont szívesen "játszanék" egy motorral és amúgy is 1000-est szerettem volna korábban.
Ezért lenne jó, ha valaki "odaengedne a gépéhez", hogy kicsit méricskéljek, nézelődjek...
A 650-es még megvan, tavasszal eladó lesz.
adj egy teloszámot fel hivlak
sajnos már elkelt
Legközelebb felkereslek! Egyszer régen már úgyis találkoztunk Tihanynál,és mentünk Noszlop fele ha jól emlékszem!
üdv! már érdeklődtem nálad telefono alkatrészekért azt mondtad 11.-e után érdeklődjek. ami érdekel a két szívócsonk,a meg a jeladó rotor kilóméterórához. mennyi lenne? valamint a gumik milyenek a mocin?