Oda a kuplung bowden mehet.
Több dolog miatt sem fotroghat az önindító ezek stender,kuplung,vészkapcsolók mindet ellenőrizni kell elsőre.
Jó lenne pár éles kép fényben hogy lássuk mi hiányzik.
igen,holnap az első dolgom h egy állványt hegesztek össze,ami elbírja,s arra felkötöm.olajat ellenőriztem,ott vízszintesbe volt.azért kérdeztem az olaj lámpát,hogy elalszik-e.. holnap csinálok pár képet.Van pár kérdés már most a fejemben. a kuplung karnál láttam h van ott egy menet,amibe gondolom vmi állító csavart tekerhetek bele,ami jelen pillanatban nincs bent,ezért a kuplung kar beesik.jól gondolom hogy oda az megy? majd erről is csinálok képet.
Szia Zoli!
Most értem haza a vassal,hát nem könnyű,mire felraktuk a futóra, leszakadt a derekam.nos annyi időm volt hogy 4szer körbe pusziltam,meg gondoltam megnézem mit csinál ha adok rá gyújtást,mert akksi nincs benne,de akksitöltőt tettem rá.kérdésem az lenne,hogy egy picit előre bukik a motor még mert egy db fán van, s lehet ez miatt jelzi az olajat a műszerfalon,de amikor megprobáltam volna elinditani,nem csinált semmit.ez annak az oka h akksi töltőről probáltam vagy mert olaj lámpa ég? vagy az elalszik ha elindul?
Sziasztok,
van egy FI jelzés problémám, ebben szeretném a segítségeteket kérni.
szóval random, kb 50-50 % arányban, mikor ráadom gyújtásra, akkor az FI jelzés égve marad, a piros visszajelző pedig villog. Kiolvastam a hibakódot, C42-t írt ki. Utánaolvastam, és ez valami ignition switch/anti theft probléma, tehát valami lopásgátló?(wtf?)
Egyébként ettől függetlenül indul a motor (ha hibakód van akkor is), csak nem szeretném, ha otthagyna valahol.
Valaki találkozott már ezzel a problémával?
1000-est tervezek venni és építgetni... sajnos keveset tudok menni, viszont szívesen "játszanék" egy motorral és amúgy is 1000-est szerettem volna korábban.
Ezért lenne jó, ha valaki "odaengedne a gépéhez", hogy kicsit méricskéljek, nézelődjek...
A 650-es még megvan, tavasszal eladó lesz.
üdv! már érdeklődtem nálad telefono alkatrészekért azt mondtad 11.-e után érdeklődjek. ami érdekel a két szívócsonk,a meg a jeladó rotor kilóméterórához. mennyi lenne? valamint a gumik milyenek a mocin?
Több dolog miatt sem fotroghat az önindító ezek stender,kuplung,vészkapcsolók mindet ellenőrizni kell elsőre.
Jó lenne pár éles kép fényben hogy lássuk mi hiányzik.