A roncsra valóban 200-250-et mondtak első körre, viszont amit ma hirtelen összeírtam az :
• fejidom 30-40
• lámpa 40
• teleszkóp70-80
• sárvédő 10-15
• hűtő 50-60
• tükör 7
• index 5/db
• váltókar 26+ 5 a taposó
• váltónál lévő lábtartó konzol 10
• féktartály 5
• fejidom tartó konzol 30
• műszerfalat körbetakaró műanyag takaró 15
• fejidom alatti takaró idom 15
És ebben még a nem látható sérülések, kormánycsapágy, keréknél esetleg tengely, stb nincs is benne
Fejidom + lámpa 80e, tartó 25e, plexi 10, 2 első teló 100e, lábtartó 15, (úgy látom a hátsó is kell) hűtő 40e, tank 40, kormánycsutka, végsúly, kuplungkar, első sárvédő, 2-3 elem fényezés stb stb... ezt 300ból tuti nem rakod össze szépre.
A váz miatt mondtam hogy nézesd át szakemberrel ha nem ment el 200-250 körül kijöhet csak ki kell várni.
Nem lenne rossz ha lett volna biztosítás és fizetne a biztosító.
Mert ha eladod max 200-at ha adnak érte.
Ha 6 kilóért van ilyen motor akkor a vásárló aszongya az elhozható 5-ért és egyben van és tuti 3 kilót mond vagy 350-et a javításra.Minimum.
Tehát hogy legyen haszna 150-200-at fog a roncsért ajánlani jó esetben.
Nekünk kutya bajunk, simán kicsúsztuk, sebesség minimális volt.
Első ránézésre 4-ből 3 ember azt mondta a váz nem sérült, de a hűtő, a fejidom, a lámpa , a villa nagyon drága még bontottan is.
uhh...........ez gáz.................deja vu érzés.
Ti sérültetek?
Biztosító?Mármint utas külön.
Lefelé a hátsó fék használata javallott inkább.
Bontott cuccokból 200 körül azért össze lehten hozni............ha szerencse...........de vázat is meg kéne nézni.
És ha nem mászott el vakolni és fényezni.
Szevasztok! Hát úgy néz ki eladó sorba kerül majd szeretett motorom. Voltunk több helyen, mindenhol 350-400 körüli összeg volt első ránézésre a javítás, de ahogy elkezdenénk szétszerelni biztosan jönnek még elő most nem látott problémák, ennyit pedig nem fogok költeni még első nagy szerelmemre se. Barátnőmmel voltunk egyébként horvátoknál, Senjnél lejöttünk a pályáról és a szerpentinen a vizes úton sikerült eldőlni. Volt egy útjavítás 2,5 m szélesen, 20m hosszan, kanyar előtt kicsit fékeztem, majd mikor átértünk a javított felületre az első leblokkolt és kicsúszott, a pech az volt, hogy a motor eltalálta a szembe jövő autót, így teljesen eltűnt az eleje. Nekünk semmi bajunk, legközelebb jobban figyelek, most már tudom, hogy van mikor a 30-35 km/h is sok...
Egyébként nem járnál jobban, ha inkább kiárulnád a mocit és vennél egy olyat ami egyben van?
Szerintem nem lesz elég a 150 rá...
Német papíros? Tehát még mire itthon forgalomba helyezed, az újabb 150e.
Németeknél a gázkarral szoktak trükközni vagy a tolattyút fúrják meg.
De ha mégis akkoris egy karbiszett nem pénz még ebayről sem.
Szerintem bontósoknál olcsón találsz talán még ECU-t is bár az kemény korlát lenne.
• fejidom 30-40
• lámpa 40
• teleszkóp70-80
• sárvédő 10-15
• hűtő 50-60
• tükör 7
• index 5/db
• váltókar 26+ 5 a taposó
• váltónál lévő lábtartó konzol 10
• féktartály 5
• fejidom tartó konzol 30
• műszerfalat körbetakaró műanyag takaró 15
• fejidom alatti takaró idom 15
És ebben még a nem látható sérülések, kormánycsapágy, keréknél esetleg tengely, stb nincs is benne
Es nem s-re.
Hűtő.
Teló.
A váz miatt mondtam hogy nézesd át szakemberrel ha nem ment el 200-250 körül kijöhet csak ki kell várni.
Nem lenne rossz ha lett volna biztosítás és fizetne a biztosító.
Mert ha eladod max 200-at ha adnak érte.
Ha 6 kilóért van ilyen motor akkor a vásárló aszongya az elhozható 5-ért és egyben van és tuti 3 kilót mond vagy 350-et a javításra.Minimum.
Tehát hogy legyen haszna 150-200-at fog a roncsért ajánlani jó esetben.
Én mindenképp nekiállnék javítani.
De én erősen manuális emberke vagyok.
Első ránézésre 4-ből 3 ember azt mondta a váz nem sérült, de a hűtő, a fejidom, a lámpa , a villa nagyon drága még bontottan is.
Ti sérültetek?
Biztosító?Mármint utas külön.
Lefelé a hátsó fék használata javallott inkább.
Bontott cuccokból 200 körül azért össze lehten hozni............ha szerencse...........de vázat is meg kéne nézni.
És ha nem mászott el vakolni és fényezni.
Szerintem nem lesz elég a 150 rá...
Német papíros? Tehát még mire itthon forgalomba helyezed, az újabb 150e.
Ebayes vásárlásba tudok segíteni.
mityokm kukac gmail.com
címre, adok tel számot az illetőhöz (lebeszéltem vele)
De ha mégis akkoris egy karbiszett nem pénz még ebayről sem.
Szerintem bontósoknál olcsón találsz talán még ECU-t is bár az kemény korlát lenne.