Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És amin még erősen elgondolkodtam, az az, ha veszek valamit tavasszal, megnézem mennyi rá a casco.
A roncsra valóban 200-250-et mondtak első körre, viszont amit ma hirtelen összeírtam az :
• fejidom 30-40
• lámpa 40
• teleszkóp70-80
• sárvédő 10-15
• hűtő 50-60
• tükör 7
• index 5/db
• váltókar 26+ 5 a taposó
• váltónál lévő lábtartó konzol 10
• féktartály 5
• fejidom tartó konzol 30
• műszerfalat körbetakaró műanyag takaró 15
• fejidom alatti takaró idom 15
És ebben még a nem látható sérülések, kormánycsapágy, keréknél esetleg tengely, stb nincs is benne
Ki mondta hogy szepre?eladhatora kene.Ganyolni.
Es nem s-re.
Fejidom + lámpa 80e, tartó 25e, plexi 10, 2 első teló 100e, lábtartó 15, (úgy látom a hátsó is kell) hűtő 40e, tank 40, kormánycsutka, végsúly, kuplungkar, első sárvédő, 2-3 elem fényezés stb stb... ezt 300ból tuti nem rakod össze szépre.
600körül vannak ja... 250 szerintem simán rámegy hogy hibátlan legyen kár hogy 650es
Annyira nem.
Hűtő.

Teló.

A váz miatt mondtam hogy nézesd át szakemberrel ha nem ment el 200-250 körül kijöhet csak ki kell várni.

Nem lenne rossz ha lett volna biztosítás és fizetne a biztosító.

Mert ha eladod max 200-at ha adnak érte.

Ha 6 kilóért van ilyen motor akkor a vásárló aszongya az elhozható 5-ért és egyben van és tuti 3 kilót mond vagy 350-et a javításra.Minimum.
Tehát hogy legyen haszna 150-200-at fog a roncsért ajánlani jó esetben.

Én mindenképp nekiállnék javítani.


De én erősen manuális emberke vagyok.
Nekünk kutya bajunk, simán kicsúsztuk, sebesség minimális volt.
Első ránézésre 4-ből 3 ember azt mondta a váz nem sérült, de a hűtő, a fejidom, a lámpa , a villa nagyon drága még bontottan is.
uhh...........ez gáz.................deja vu érzés.
Ti sérültetek?
Biztosító?Mármint utas külön.
Lefelé a hátsó fék használata javallott inkább.
Bontott cuccokból 200 körül azért össze lehten hozni............ha szerencse...........de vázat is meg kéne nézni.
És ha nem mászott el vakolni és fényezni.
Szevasztok! Hát úgy néz ki eladó sorba kerül majd szeretett motorom. Voltunk több helyen, mindenhol 350-400 körüli összeg volt első ránézésre a javítás, de ahogy elkezdenénk szétszerelni biztosan jönnek még elő most nem látott problémák, ennyit pedig nem fogok költeni még első nagy szerelmemre se. Barátnőmmel voltunk egyébként horvátoknál, Senjnél lejöttünk a pályáról és a szerpentinen a vizes úton sikerült eldőlni. Volt egy útjavítás 2,5 m szélesen, 20m hosszan, kanyar előtt kicsit fékeztem, majd mikor átértünk a javított felületre az első leblokkolt és kicsúszott, a pech az volt, hogy a motor eltalálta a szembe jövő autót, így teljesen eltűnt az eleje. Nekünk semmi bajunk, legközelebb jobban figyelek, most már tudom, hogy van mikor a 30-35 km/h is sok...
Hiába volt rajta a jobbos bukógomba ami karcmentes maradt, a váz nagyon össze lett karcolva így is... Mit mondtak Motorradba?
német.
Nem magyar?erdekes.
110e a papirozas, 150-200a javítás. 300eből van egy mocim amibe 12e km van és tudom hogy most lett megcsinalva.
Olvass vissza...............más a szitu.
Egyébként nem járnál jobban, ha inkább kiárulnád a mocit és vennél egy olyat ami egyben van?
Szerintem nem lesz elég a 150 rá...
Német papíros? Tehát még mire itthon forgalomba helyezed, az újabb 150e.
Jórég benn a fészerben és ember még le is zúzta........szel minimum 2-3 éve itthon dekkolhat.
kivéve ha most hozták be a németektől kitudja mindegy is
Tizenéven felüli karbis gép.Ha már nem szedték ki (erősen kétlem) akkorsem lehet olyan nagy kunszt.
Hat de a fojtast ki lehet szedni, 25kWal meg olcsobb minden, en orulnek a kispapiroknak
Pleti - jobbulást kívánok és a motornak is. Nagyon dúrván néz ki a járgány... Nem lesz olcsó.

Ebayes vásárlásba tudok segíteni.
Nem a papírral van baja szerintem, hanem ha a teljesítménye ténylegesen annyi
Miert baj a 25kW os papir ?
Írj egy mailt légyszi:
mityokm kukac gmail.com
címre, adok tel számot az illetőhöz (lebeszéltem vele)
Németeknél a gázkarral szoktak trükközni vagy a tolattyút fúrják meg.
De ha mégis akkoris egy karbiszett nem pénz még ebayről sem.
Szerintem bontósoknál olcsón találsz talán még ECU-t is bár az kemény korlát lenne.
na igen. de ezt sajnos csak menet közben derül ki. addig meg kb 150e. most elkezdek imádkozni h nincs benne.