Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi,
haveromnak van hyo 650 gt-n ez:
KÉP
nagyon durva hangja van, nem az az éles, magas, hanem dübörgős. 1000 sv-mnél hangosabb (laser dob és sport betét)
mondjuk én csak síp nélkül hallottam.
Van egy srác akinél lehet kapni újat, ami úgy új, hogy még a gyárban leselejtezték, de kb azért mert a belső oldalon van egy karc, meg ilyenek. Ezt 30ért vette ha jól tudom.
Ha gondolod megkérdezem hol elérhető...
Üdv Mindenkinek !
Olyan kérdésem lenne h van e itt valaki akinek a gépén MIVV márkájú dob van és ha igen akkor mi a vélemény róla ?
Esetleg tud e valaki eladót ?
Van a csaladban egy, igaz millio km van.benne.de.szerintem teljesen kezes, nekem a feke keves de mas bajom nincs vele.

Dorsoduro nem is rosz otlet arra nem is gondoltam
ha nem kell nagy hatótáv akkor Dorsoduro(16cm és profi minöségben
,betyár v2 750)
...TDM-et próbáld ki,nekem gigantikus csalódás volt,pedig ugy mentem megnézni hogy ha lehet azzal jövök haza,nagyon fos futómű,a próbakörön megértettem miért hívják sokan tehénnek
21000-et,hátul?
Biztos sokat egykerekezik,de nem a szokványos módon
Ismerős SV1000S-én hátul futott 21ezret Én tavaly februárban tettem fel, most 12ezernél járok vele de még bőven van rajta. Ha érdekel akkor pénteken pontos profilmélységet is tudok majd mondani, de ha emlékezetem nem csal akkor 3-4mm között van, pedig szeretek keresztben kijönni a kanyarból
En kiegyeznek egy 07-08-al de a 13 utani lenne az igazi.
Hugy valahogy 175-180

Speed triple lenne meg faja a 10-11de azok is nagyon tartjak az arukat
Ha sokat keresel minden megfizethető most is.

De minek neked magas lóbaxó motor nem vagy 175 nél magasabb.
3-4 év és megfizethető lesz
2,838 milla az új sima ABS nélküli MT09.
ABS-el 2 rugó híjján 3 milla.
Street rally MT09 3,238.

Ejha...........ez már nem olcsó.
STREET TRIPLE 675 ABS 2.790.000 Ft
STREET TRIPLE 675R ABS 3.190.000 Ft

Nincs olyan nagy különbség mint induló beetető ár idején.
Neked az én Yamahám kellene szerintem. 30cm rugóút
fogalmam sincs mennyibe kerül ez az "extra", vagányabb, jobban néz ki ennyi. Horneten is faja lenne a kézvédő, vagyis nekem tetszene, más meg hülyének nézne
Nem ültem.
Attól a 6-7 db tenyérnyi ABS plasztiktól nem lesz szaharakerülő.

Jó az simában is.

Azt a 450e-ret meg elbenzinezed.
Senki nem mondta, hogy ilyenkor ülni kell az ülésen. Kezek-lábak lazák, hogy kézzel lábbal tudd nyomkodni a motor megfelelő kiálló részeit az irányításhoz.
20 centis rugóútnál kezdődik a terepre tényleg alkalmas motor..amik meg közelítenek hozzá azok is megugorják a 15 centit elöl hátul egyaránt. Ami alatta van az egyértelműen nem enduro, és nem is lesz kellemesebb terepen, mint egy nem sportra kihegyezett akármilyen másik motor. De ez csak az én véleményem..
Itt egy igazán endurosított TDM Simsonokkal volt divat ez annó
na ja, így. tetszene is a szervezetenek
Akkor már nagyon csattogott a csapágy.

Amúgy a vesédet 3 Km-nél hagyod el a fogtömést 5 nél a végére a hajadat is szétrázza még ha lakkot használsz is.

Nem erre való.
Engem meg nem szoktak érdekelni az ilyesmik. De 6 km/h-nál nem lesz baja.. sőt, szerintem gyorsabb tempónál sem, amíg nem üt fel rendszeresen.. egyébként olyan 45-50 és 80 km/h között a legbiztonságosabb és legegyszerűbb földutakon motorozni.. utcai motorral..pláne ha laza a talaj. Alatta kacsázik, felette meg azért kicsit parás.. bár széles és karbantartott murváson (makadám út kb) már mentem 140-et is, ami nem is tűnt olyan soknak, főleg hogy a BMW GS elhúzott mellettem ennél némileg nagyobb tempóval
MT-09.
Majd ha mész egyel akkor megtudod
Egy magasabb kényelmesebb motor kellene, mivel ami átlagban enduro képes az ezt tudja, nem sokan viszik terepre szerintem a 1200gs-t sem, viszont egy fotel kényelme lehet és ha mégis endurozni kéne akkor teljesen más vázgeometria stb stb. A hornet jó játszós motor de ahhoz hogy igazán kényelmes legyen vagy a lábtartó kéne 10 centivel előrébb és 5centivel lejjebb vagy a kormány 10cm-el magasabban és 10 cm-el hátrébb, ez meg ugye egy endurora jellemző.