Üdv Mindenkinek! Nemrég vásároltam 1 k7 es 1000 sv t. Van 1-2 problémám a gépezettel, de ami a legzavaróbb hogy 110-135 tempónál állandó gázállásnál szaggat a motor. Olyan mintha a gázt húznám és visszaengedném. Fogalmam sincs ho mitől lehet.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Minden jót
En most otezernel tartok.
Es nem volt idom csak egy turara.
Bar en hasznalom ingazasra.
Evi nyolcezer belemegy igyis.
200 adszor nem megyek lepencere.
Ennyi az egesz.
Te meg megoregedtel.
Majd ha a gyerek nagy lesz te pedig hatvan veszel egy csoppert es ha lessz erod azzal tolod.
2008-ban 15000km-t mentem úgy, hogy július végén vége is volt a szezonnak kb.
Szinte minden hétvégén volt valami 577, Arló, stb. Idén hány ilyen is volt kb?
Nagyker, hogy lehet tőlük rendelni? Mint magánszemély sehogy?
Ma délután hazafelé tartottam, mikor tankolás után nem indult a gép. 2,5 óra várakozás mire megjött a felmentő sereg, bebikáztuk. Akku egy kicsit meleg volt (talán cella zárlat) de a töltés sem hagy nyugodni hogy oké e.
Ja, de egyelőre nem hiányzik nagyon. Idén pl. nem is tudom volt-e olyan nap amikor azt lehetett volna mondani hogy tökéletes egy motorozásra Tudom biztos öregszek
Én hagynám. 13,8V felett indul a gázképződés az akksiban, ezért nem szabad statikus üzemben tovább tölteni. Nekem volt feszmérő a motoron és mindig 13,8-at töltött mégsem volt akksi problémán soha.
Próbáld ki, lényeg, hogy hiába ír 15V-ot némely könyv akkor se legyen több 14.3-14.5-nél...nekem az SV-k a K3 utániak állandóan alapjáraton és fordulaton egyformán 14.2 körül vannak....
Válaszotokat előre is köszönöm.
Minden jót