Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek! Nemrég vásároltam 1 k7 es 1000 sv t. Van 1-2 problémám a gépezettel, de ami a legzavaróbb hogy 110-135 tempónál állandó gázállásnál szaggat a motor. Olyan mintha a gázt húznám és visszaengedném. Fogalmam sincs ho mitől lehet.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Minden jót
Szerintetek a 650N-es motorba, ami egy 2000-es évjáratú mekkora akku fér bele? Magasságra? A mostani méretei: H*Sz*M 151mm*87mm*94mm

Jelenleg egy ilyen van benne ezzel vettem:
http://aruhaz.kauffer.hu/?page...

De vajon egy ilyen is beleférne még? Ez 110mm magas

http://aruhaz.kauffer.hu/index...

Vagy kinek milyen van benne?
oké, ha nem lennék 230 km-re akkor bemennék :D
En most otezernel tartok.
Es nem volt idom csak egy turara.
Bar en hasznalom ingazasra.
Evi nyolcezer belemegy igyis.
200 adszor nem megyek lepencere.
Ennyi az egesz.
Te meg megoregedtel.
Majd ha a gyerek nagy lesz te pedig hatvan veszel egy csoppert es ha lessz erod azzal tolod.
2008-ban 15000km-t mentem úgy, hogy július végén vége is volt a szezonnak kb.
Szinte minden hétvégén volt valami 577, Arló, stb. Idén hány ilyen is volt kb?
Bemesz es veszel toluk.
Ot vagy hetvezetekes attol fugg neked milyen van.
Ők azok? http://www.kelle.hu/

Nagyker, hogy lehet tőlük rendelni? Mint magánszemély sehogy?

Ma délután hazafelé tartottam, mikor tankolás után nem indult a gép. 2,5 óra várakozás mire megjött a felmentő sereg, bebikáztuk. Akku egy kicsit meleg volt (talán cella zárlat) de a töltés sem hagy nyugodni hogy oké e.
Kelle familia.
Mecseki fele.
Hol vetted ezt a fesszbot?
Nem biztos..........100%.
Ja, de egyelőre nem hiányzik nagyon. Idén pl. nem is tudom volt-e olyan nap amikor azt lehetett volna mondani hogy tökéletes egy motorozásra Tudom biztos öregszek
Bakker..........AXN-en megy a District 9.
Milyen jó hogy neked már nem kell erre gondolnod.

Amúgy csak ideiglenes.

Ha ideér a fix gyári átcserélem és meglátom az hogy alakul.
Nembaj, végülis 2 évente megérdemel egy új akksit a drágaszág
Mondjuk vágás nélkül nem érte el a 13,8-at se.
Köszi.
No, akkor jó lett.
Én hagynám. 13,8V felett indul a gázképződés az akksiban, ezért nem szabad statikus üzemben tovább tölteni. Nekem volt feszmérő a motoron és mindig 13,8-at töltött mégsem volt akksi problémán soha.
Megtörtént.
14,37-14,4-nél alapjáraton nincs és fordulaton sem volt több.
Mivel ott visszaesett 14,24-14,3-ra.

Szal jóság van.

Ha lehül becsavarom a helyére tank vissza és kell egy fék légtelenítés mert asszem a tartályt szerelés közben fejrefordítottam.

Oszt egyenlőre nyugi van.
Amúgy ha 13.5 fölött van még nincs igazi gond....legalább nem sütöd meg az ecu-t...
Akkor metszés.
A fesszab papirja is minimum 13,8-at ir.nincs annyi fordulaton se.
Próbáld ki, lényeg, hogy hiába ír 15V-ot némely könyv akkor se legyen több 14.3-14.5-nél...nekem az SV-k a K3 utániak állandóan alapjáraton és fordulaton egyformán 14.2 körül vannak....
Én hajlok rá hogy átvágjam és töltsön többet.
Max ha túltölt visszasaruzom.
Ugyis visszakerül bele egy új shindengen FH012AA.
Felmegy 4000-en 13,72-ig és 6000-en sem csinál többet.
Még a feszmérőn sem éri el a 14V-ot.