Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted tényleg jó motor egy TDM?
Azért szotyi csak elvitt egy 5-8 Km-es aszfalt nélküli részre.............én kész voltam azon a zötyögősen zavarni 6 Km/h-val szerencsétlent.
Folyamatosan pörgött a pénzszámláló a futóműrenoválásra.

Be is jött.

Én nem mennék nakeddel terepre.
Kicsitse.
Baze én láttam az obi van és a manó kalandjait a nagy orosz taigában.

Volt egy csapat tévés segítségnek és még ígyis csúnya volt nézni azt a dagonyás szenvedést amit levágtak.

Ha tényleg terepes kaland kell akkor egy 690-es adventure környéki egyhengerest keress.

Amivel meg kiakaszt a kanyargós-terepes részek közti aszfaltos unalom.

Ezt költséghatékonyan csak úgy tudod elintézi ha két motorod lesz.

Egy terepes DRZ körüli és egy szfaltos naked vagy sport gép.
Ugyan nem számokból ismerszik meg egy motor, de szerintem ha tényleg nem akarsz naphosszat földutakon járni..csak alkalomszerűen 30-100km-es etapokon, és sarat dagasztani sem akarsz (TDM-mel is parás lenne) akkor tök felesleges egy nakedbikeot idomos túra(enduró)motorra cserélni.

Mivel alkalmi terepezéshez úgyse teszel majd bütykös gumit az aszfaltos kompromisszumok miatt a TDM-re, így számomra teljesen egyértelmű, hogy egy méterrel nem lehetne messzebb jutni vele, mint most a Hornettel lehetne.
Egyébként azt se hiszem, hogy egy TDM-et csak úgy kedvtelésből kivisznek a tulajok a határba szombat délután, mint egy endurót...

Na szóval pár fontos adat amit most kikerestem.

TDM 900
150mm első rugóút
133mm hátsó rugóút

hasmagasság 160mm

Hornet 600

125mm első rugóút
120mm hátsó rugóút

hasmagasság 140 mm

Számomra nem tűnik jelentősnek ez a differencia.

Legtöbbet egyhuzamban 250 kilométer körül mentem földúton a Divivel, ennek kb fele homok, kis része murva, a maradék nagyobbik része meg keményre szikkadt agyag volt. Mivel nem egyedül voltam, nem éreztem magam jelentős hátrányban, mert akadt volna valaki mindig aki leemeli rólam a három mázsát (egyedül be nem vállaltam volna), mivel az 500 kilométer földút mellé volt még pár ezer kilométer onroad is, így az ottani előnyök simán kompenzálták azt a kevés hátrányt amit a dűlőutakon el kellett viselnem.

XJ900S

140mm első rugóút
110mm hátsó rugóút

Hasmagasság 130 mm

Szóval szerintem, csak ezért marhaság lecserélni TDM-re a Hornetet.
ilyeneken nem gondolkozunk hogy mi van ha eldől, elkezdem hívogatni az embereket a telefonomban, valaki csak ráér
Daru nem kéne ha eldőlsz vele?
Nem vagy egy svájcinéger alkat.
Ha feldől dobozolva túrára készen az életbe nem állítod fel saját erőből.

Pasik segítsége meg ciki lenne.
990adventure na az fasza lenne vagy a vizes 1200es
A szepseg szubjektiv.





Bar ez speciel igen rusnya
De te akartal olcsot


Hamar nem fussa 800xc re.
Hát ez egy igazán gyönyörű motor akkor inkább a egy transalp
Egy bukócső és nincs kérdés hogy mi törik rajta, hogy a hornethez képest mennyivel enduro képesebb, ez kérdés?
Csak a gumizsirafot ne.

A ds 1100 as multi jo valasztas lenne.de az se nyolckilo.

Vegyel egy 955 os tigert.
Most nem azért.. ha a TDM-et elviszed lájtos földutazásra (a Hornettel szemben) és eldőlsz, elcsúszol akkor azt nem biztos hogy olcsóbban megúszod. Mondjuk a 18-as első kerék egyértelmű előny a 17-essel szemben. Hány mm-rel lesz több rugóutad? Csak hogy az előnyöket firtassuk..
ja valami olyan kell ami menni is tud ha kell, csak tdm lesz ebből
Akkor meg a csufisztrada de az meg Ducati mi?
Jah, igaz , azt nem is néztem, hogy erős legyen
Ezekben nemtul sok a kraft.
F650gs/Transalp/Pegaso ?
Tuti van akkora jabba-ra valo meret
hát azért megnézném azt a menyasszonyi ruhát amibe beleférsz
Inkabb az utobbi kombinalva egy kozepes fejfajassal.
betegség v fáradtság?
A mecseki fele cucc pont nem illik a gyari tartoba.....epp annyira hogy csinalini kelljen egy masikat.
A fesz merot elvezetni es besaruzni a poz/test vezeteket a kabelkotegbe.
De dogrovason vagyok.
Minek?
Rá kéne vennem magam egy kis szerelésre.
Olyan szőrős!