Azért szotyi csak elvitt egy 5-8 Km-es aszfalt nélküli részre.............én kész voltam azon a zötyögősen zavarni 6 Km/h-val szerencsétlent.
Folyamatosan pörgött a pénzszámláló a futóműrenoválásra.
Ugyan nem számokból ismerszik meg egy motor, de szerintem ha tényleg nem akarsz naphosszat földutakon járni..csak alkalomszerűen 30-100km-es etapokon, és sarat dagasztani sem akarsz (TDM-mel is parás lenne) akkor tök felesleges egy nakedbikeot idomos túra(enduró)motorra cserélni.
Mivel alkalmi terepezéshez úgyse teszel majd bütykös gumit az aszfaltos kompromisszumok miatt a TDM-re, így számomra teljesen egyértelmű, hogy egy méterrel nem lehetne messzebb jutni vele, mint most a Hornettel lehetne.
Egyébként azt se hiszem, hogy egy TDM-et csak úgy kedvtelésből kivisznek a tulajok a határba szombat délután, mint egy endurót...
Na szóval pár fontos adat amit most kikerestem.
TDM 900
150mm első rugóút
133mm hátsó rugóút
hasmagasság 160mm
Hornet 600
125mm első rugóút
120mm hátsó rugóút
hasmagasság 140 mm
Számomra nem tűnik jelentősnek ez a differencia.
Legtöbbet egyhuzamban 250 kilométer körül mentem földúton a Divivel, ennek kb fele homok, kis része murva, a maradék nagyobbik része meg keményre szikkadt agyag volt. Mivel nem egyedül voltam, nem éreztem magam jelentős hátrányban, mert akadt volna valaki mindig aki leemeli rólam a három mázsát (egyedül be nem vállaltam volna), mivel az 500 kilométer földút mellé volt még pár ezer kilométer onroad is, így az ottani előnyök simán kompenzálták azt a kevés hátrányt amit a dűlőutakon el kellett viselnem.
XJ900S
140mm első rugóút
110mm hátsó rugóút
Hasmagasság 130 mm
Szóval szerintem, csak ezért marhaság lecserélni TDM-re a Hornetet.
Most nem azért.. ha a TDM-et elviszed lájtos földutazásra (a Hornettel szemben) és eldőlsz, elcsúszol akkor azt nem biztos hogy olcsóbban megúszod. Mondjuk a 18-as első kerék egyértelmű előny a 17-essel szemben. Hány mm-rel lesz több rugóutad? Csak hogy az előnyöket firtassuk..
A mecseki fele cucc pont nem illik a gyari tartoba.....epp annyira hogy csinalini kelljen egy masikat.
A fesz merot elvezetni es besaruzni a poz/test vezeteket a kabelkotegbe.
De dogrovason vagyok.
Folyamatosan pörgött a pénzszámláló a futóműrenoválásra.
Be is jött.
Én nem mennék nakeddel terepre.
Kicsitse.
Volt egy csapat tévés segítségnek és még ígyis csúnya volt nézni azt a dagonyás szenvedést amit levágtak.
Ha tényleg terepes kaland kell akkor egy 690-es adventure környéki egyhengerest keress.
Amivel meg kiakaszt a kanyargós-terepes részek közti aszfaltos unalom.
Ezt költséghatékonyan csak úgy tudod elintézi ha két motorod lesz.
Egy terepes DRZ körüli és egy szfaltos naked vagy sport gép.
Mivel alkalmi terepezéshez úgyse teszel majd bütykös gumit az aszfaltos kompromisszumok miatt a TDM-re, így számomra teljesen egyértelmű, hogy egy méterrel nem lehetne messzebb jutni vele, mint most a Hornettel lehetne.
Egyébként azt se hiszem, hogy egy TDM-et csak úgy kedvtelésből kivisznek a tulajok a határba szombat délután, mint egy endurót...
Na szóval pár fontos adat amit most kikerestem.
TDM 900
150mm első rugóút
133mm hátsó rugóút
hasmagasság 160mm
Hornet 600
125mm első rugóút
120mm hátsó rugóút
hasmagasság 140 mm
Számomra nem tűnik jelentősnek ez a differencia.
Legtöbbet egyhuzamban 250 kilométer körül mentem földúton a Divivel, ennek kb fele homok, kis része murva, a maradék nagyobbik része meg keményre szikkadt agyag volt. Mivel nem egyedül voltam, nem éreztem magam jelentős hátrányban, mert akadt volna valaki mindig aki leemeli rólam a három mázsát (egyedül be nem vállaltam volna), mivel az 500 kilométer földút mellé volt még pár ezer kilométer onroad is, így az ottani előnyök simán kompenzálták azt a kevés hátrányt amit a dűlőutakon el kellett viselnem.
XJ900S
140mm első rugóút
110mm hátsó rugóút
Hasmagasság 130 mm
Szóval szerintem, csak ezért marhaság lecserélni TDM-re a Hornetet.
Nem vagy egy svájcinéger alkat.
Ha feldől dobozolva túrára készen az életbe nem állítod fel saját erőből.
Pasik segítsége meg ciki lenne.
Bar ez speciel igen rusnya
De te akartal olcsot
Hamar nem fussa 800xc re.
A ds 1100 as multi jo valasztas lenne.de az se nyolckilo.
Vegyel egy 955 os tigert.
A fesz merot elvezetni es besaruzni a poz/test vezeteket a kabelkotegbe.
De dogrovason vagyok.