Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi
Remélem azért majd tolnom nem kell..
Inkább figyelek..
Igen.
Lámpa világít keresel kutat.................vagy tolod.
Azt írja hogy a generátort rögzítő csavarokat kell e menetrögzítővel feltenni vagy csak a nyomatékra húzás oszt csá?
Láma kérdésem lenne
Üzemanyagszintet csak a figyelmeztető lámpa jelzi?
Ilyet nem láttam eddig benne, szerencsére nem kellett sokat forgatnom
Szia zolika!

Nagyon szépen köszönöm. Milyen service manualod van? Az enyémben nem lehet látni a képeket annyira rossz minőségű. Nem lehet ezt a service manuált valahol letölteni?

Köszi.
Szal ra van irva laller nem olvashatja?
Szerintem egyesével kell mérni csak nem akartak 4 rajzot egymás alá rajzolni a 4 mérésről végülis a service manual általában nem értelmi fogyatékosoknak szól
Ha esetleg akadna valahol eladó 400-as emberi áron, kérnék szépen egy jelzést!
És az így lábról lábra mér körben?

Ennyi tyúkbelet nem adtak az 1200 forintos teszterhez.
Fogadok hogy Neked is van úgy hijják hogy multimeter
Van otthon ilyen multi circuit tester set-ed?
Szia kobraCode,

Csatolom a szervízkönyv idevágó oldalát, megmutatja hogyan tudod kimérni a generátort.

Zoli
Köszi
A blokkban...a kivezetéseken lehet mérni.
Már csak egyet mondjatok el, itt keresem egy órája de nem találom. Hol a generátor? És ha az ellenállási értékek jók lesznek akkor a feszültséget mit kell mérjek rajta?
Köszi, holnap neki állok méregetni hogy egyáltalán mi nem jó. Mennyibe kerülne amúgy?
Van egy jó mecseki féle cuccom.
Ha kell.
Én szerzek valószínű egy gyárit.
Köszi ez alapján talán már ki tudom mérni a generátort, igaz előbb azt kell megneznem hogyan férek hozzá. Aztán ha jó jöhet a fesszab. Fesszab csere szabatos valamivel? Mz-be pl wartburg é is jó volt.
A haynes könyv azt mondta a töltés 13,5-15v közt kell legyen.
Itt meg 13,2v rol beszelunk.
Ergo valami rossz.
Nekem 13,8-14v közt valtozott.
Ez volt egy evig oszt egyik pillanatrol a masikra 11,2 lett.
Ilyenek ezek a gepek.
Jok majd hirtelen rosszak lesznek.
Nekem 13,8V volt a töltésem fordulaton és 6 év után cseréltem akksit + nem tudom előttem mikor került bele. Teljesen felesleges sőt káros zárt akksit 14,4-14,5V-tal tölteni, de ez rá is van írva az akksira.
En az http://doktorchopper.blog.hu/2..." target="_blank">ittleirtakat kovettem.
Mivel nem vagyok szaki.
Hogy keressem meg melyik nem jó? Hol mit merjek a multimeterrel?