Szerintem ha neked 2-300 után leesik az összes spray csináld azt amit egyik sv-s kolléga.
Sose fujta.
Aszondta inkább cserél több láncot mint hogy flakonok százaira költ.
Az első fujkálás után 1400-at mentem és még sürke volt.Utána 500 anként majd mégegy 1400-as.
Volt eső is.
Takarítani utálom................és minimum 26e van benne.talán két milit állítottam rajta összesen.
a bömösön nagyon tetszett a szíjhajtás,csak vigyorogtam amikor mások a láncot fújták :-)
(ök meg akkor vigyorogtak amikor hátsókerékcsapágyat cseréltem)
Nagyon nem zavar a lánc.
Olcsó,könnyű,nem nyuvad ki ha elmegy az olaj benne,az isten háta mögött sem kerül 454867.-forint + afa ba a javítás és nem kell két hetet várni a cucca míg megjön.
Ja és valamikor egy motorrevüs teszten olvastam hogy egy BMW-KTM teszten a BMW állandóan elásta magát laza homokban mert a kardán hajtás miatt jobban belemélyed,lefelé nyomta a kereket a KTM meg a felszinen siklott.
Lehet szarul emlékszem de ilyesmi volt a lényeg.
Évekig viccelődtem hogy "nem szeretem az egyszerű dolgokat" a jelenben már ösztönösen keresem a rossz utat,patakot...és minden olyan helyet ahol agyalhatok,akciózhatok
Sose fujta.
Aszondta inkább cserél több láncot mint hogy flakonok százaira költ.
Az ülés alá?
Volt eső is.
Takarítani utálom................és minimum 26e van benne.talán két milit állítottam rajta összesen.
(ök meg akkor vigyorogtak amikor hátsókerékcsapágyat cseréltem)
http://youtu.be/mqDzP0xGGQY
Mint mondtam nem szempont a gardány.
Olcsó,könnyű,nem nyuvad ki ha elmegy az olaj benne,az isten háta mögött sem kerül 454867.-forint + afa ba a javítás és nem kell két hetet várni a cucca míg megjön.
Ja és valamikor egy motorrevüs teszten olvastam hogy egy BMW-KTM teszten a BMW állandóan elásta magát laza homokban mert a kardán hajtás miatt jobban belemélyed,lefelé nyomta a kereket a KTM meg a felszinen siklott.
Lehet szarul emlékszem de ilyesmi volt a lényeg.
Ha megtollasodok szermányolok egy kistigrist.