Ha műanyag a golyóskosár akkor valamilyen szilikon zsírral, de ha fém akkor mindegy milyennel rakod vissza. Valószinüleg volt már szétszedve és nem húzták nyomatékra.
Ja és most grizliből szétkaptam a járgányt és meglepetésemre egy fia bemaródás vagy beverődés sincs a csapágy fészkeken.
Simán csak kilazult valamiért.
Mos szerintem csak kitisztítom és ujrazsírozva visszateszem.
Ha úgy jó..................milyen zsír kell hozzá?
Sima gépzyír vagy valami spéci?
Mer ez konkrétan kék.
Mit mondjak konkrétan?
Kurvajó..................kibaxott fárasztó.................még nem tudok ülni.
Az aszfalt olyan érdes hogy büntetlenül mehetsz amit tudsz.
Még nekem is simán peremig ment a gép.
Hazaértem kopogással együtt.
De elhagytam a felső hid csavarját.
Gondolom már nem birta a 3000 Km vegzálást alúról.
Ha lesz időm ránézek mit nyírt ki még.
A 2006-os 650-es SV-mben nekem is más volt a feszítő patron, mint a 2003-asban, megy egy olajzó furat(fúvókával) is a feszítőbe. Service manual-ok 2003-asról vannak, azért más. Szerintem a Fekete vázasoknál van a változtatás.
Hogy fog ez elmenni 15 ezre?
valaki nem tudja mennyi most a körrekord a Hringen motorral?
Koszi.Eltakaritom este es lehuzom nyomatekra.
De a hétvégén újra próbálkoznék
Lesz több is?
Simán csak kilazult valamiért.
Mos szerintem csak kitisztítom és ujrazsírozva visszateszem.
Ha úgy jó..................milyen zsír kell hozzá?
Sima gépzyír vagy valami spéci?
Mer ez konkrétan kék.
Kurvajó..................kibaxott fárasztó.................még nem tudok ülni.
Az aszfalt olyan érdes hogy büntetlenül mehetsz amit tudsz.
Még nekem is simán peremig ment a gép.
(hagy sajnáljunk)
:-)
Az istenért nem találom.
De elhagytam a felső hid csavarját.
Gondolom már nem birta a 3000 Km vegzálást alúról.
Ha lesz időm ránézek mit nyírt ki még.