AEG-t vettem újonnan (kellett az időzítő + gyors mosás), azt hallottam a Miele után az a legjobb, csak fele annyi :)
A mostaniakból AEG, Bosch/Siemens, LG. Ha nem ezek akkor mindegy.
itt vannak szépséghibás motyók pl: http://grx.hu/shop/haztartasi-...
Alkatrészt keresek sv 1000S-hez.2005-ös.
Ha valakinek van írja meg.
Jobb első index,bal hátsó index,hátsó lámpa,bal oldali lábtartó,kipufogó közösítő,hátsó kerék.
Üdv,köszi.
soosbela@citromail.hu
Vagy 20-770-58-82.
Vagy én kérek telefonszámot.
Szia, nekem átalakítás után sem tűnt sokkal rosszabbnak a tükör, de hát már alapból sem láttam benne semmit szinte. Lehet Ebayen vagy vaterán kiemelőt rendelni, Ebayen kb 5000-ből kijön, a Vaterás kb kétszer ennyi. Itt egy link ahhoz amit Ebayről rendeltem:
Most kíváncsivá tettél mondván hátha rosszul emlékszem ezért feltúrtam a meglévő manualjaimat, de nem találtam sehol, hogy bármely SV-nek hydros lenne a feszítője....talán a Gladiusnak mivel ahhoz nincs manualom és megváltozhatott, de a többiben sima rugós van....
Az SV hydrós lenne?...nem úgy emlékszem. legutóbb tán két hete láttam.. ....auto-nak auto, de csak rugós...és amikor elkezd zörögni amikor elgyengül a rugó akkor rászoktak feszíteni ami legyalázza a vezetőt és persze nem old meg semit mert rövid időn belül újra zörögni kezd....
A hydrós, auto (saját szleng) láncfeszítőt bajos volna túlfeszíteni, de mindegy!
Betudom a nyúlást annak hogy minden szezonban megyek vele cirka havi 2000 km.-t. igencsak vegyesben, értsd ezalatt egész Európát s Skandináv félszigetet, szóval főleg autópálya de sok városi használat is van! Közel tíz év és 100000 km. alatt jól vizsgázott a vas, eddig kétszer hagyott az út szélén, egyszer mikor kitekeredtek a szabadonfutó csavarjai és megölték a generátor állórész tekercseit, egyszer pedig az én hanyagságomból mert nem cseréltem időben láncot, leesett és összetörte a deknit!
Pusztán azért kérdeztem mert eddig igazából még nem láttam szükségét lánccserének még 100000km fölött sem hacsak nem, lett párszor túlfeszítve a feszítő, de olyankor is inkább a vezető kpik el....,de hát ettől még nyúlhatott...
Nagyítóval, meg egy talpas félhomálymérővel, kiszereltem mindkettőt, a hátsó 14. szemén 1 ezred nyúlást tapasztaltam, az első henger láncán, ha jól emlékszem a 6. csapon pedig 2 tizedet! Kielégítő?
Cserélnem kell az első féktárcsákat: nincs véletlenül valakinek eladó 2004-es évjáratú 650-eshez?