És már csak a kipufogót kell átalakítani, hogy a 07 előtti gépekbe is beszerelhető legyen a lambdaszonda Egyébként okos dolog, még nem hallottam a DynoJet auto tune rendszeréről. viszont ahhoz már PC5 kell
Használtan 40-60 körül kilehet fogni PC3-at, de mivel motorspecifikus ezért elég nehéz lesz SV650-hez valót szerezni. Ezután rálehet tölteni egy elkészített mapot, valamennyit segítene is talán a dolgon, de pénzkidobás lenne csak. Mindenképp érdemes padozni.
Köszi Gaba!
Egészen jól hangzik, bár 120ért... Szerintem sok. Én ha ilyet eszközölnék, akkor csakis amiatt, hogy egyenletesebb legyen motor teljesítmény leadása, nem a növekedés miatt tenném. Ezért érzem soknak. 40-ért elgondolkodnék rajta...
Sziasztok! Eladnám a hűtővédő maszkom és az ekeidomom!2004-es sv 650 N-en voltak!A maszk 10.000 az ekeidom kicsit sérült de simán javítható 7.000 a kettő együtt 15.000!A számom 06 70 4115477 Hívjatok!Köszi!
Némileg magasabb vizsgadíjért jellemzően a legtöbb kijelölt vizsgahelyen szemet hunynak kisebb hiányosságok felett. Szerintem gurulj el egy hozzád közeleső helyre és kérdezd meg mennyi lenne a vizsga, általában segítőkészek.
Egyébként megnéztem a képeid és lenne egy kérdésem. Az oldalidomot ha jól látom gyári, és az lenne a kérdésem, hogy a bukógomba, hogy van felfogatva? Konzollal vagy "egycsavaros" megoldással?
Válaszod előre is köszönöm
félreértettél. Egy tapasztalt szerelő kell, aki megmondja mit kéne csinálni a kosárral. Majd egy ügyes esztergályos aki az instrukciók alapján megcsinálja.
Itthon ne egy fémesztergályos mondja meg mit kell csinálni aki először lát ilyet műhelyében. Csak olyanhoz vinném, aki már tapasztalt és sokat készített már. Vannak buktatói rendesen. Az angliai manus viszont évek óta vállalja ezt az átalakítást.
Hogyha már érezhető az öreg folyadék hatása az már rég rossz. Nem olyan nagy tétel a csere. Inkább egy évvel előbb fizesd ki azt a párezret, minthogy egyszer véletlen felforrjon emiatt pályán vagy szerpentinen.
egy érdekes kérdés a fórumtársaktól ( tuti lesznek eltérő vélemények )
2 éve Sanyinál cseréltünk fékfolyadékot mindenhol. Azóta 8000km-ert mentem a motorral. Azt mondják,h a páramegkötés miatt 2évente érdemes cserélni a folyadékot. Viszont a szine még mindig arany.
Kérdés: Ki mit mond?Cseréljem, ne cseréljem?Hatását tekintve nem érzek változást de ez nem mérvadó nem vagyok versenyző.
az injektor által befecskendezett üzemanyag mennyiségét változtatja. gyárilag van egy alap érték állítva minden fordulatszám és fojtószelep álláshoz, de mivel minden motor eltér az etalontól ezért egyenként kell hangolni őket. Mivel a gyári motorvezérlő nem programozható, ezért kell ezt a kütyüt beépíteni, és ezt felprogramozni. A csúcsteljesítmény általában csak pár lóerővel növekszik, azonban kisebb fordulatokon sokkal radikálisabb is lehet.
Esztergom pedig nincs messze.
Egészen jól hangzik, bár 120ért... Szerintem sok. Én ha ilyet eszközölnék, akkor csakis amiatt, hogy egyenletesebb legyen motor teljesítmény leadása, nem a növekedés miatt tenném. Ezért érzem soknak. 40-ért elgondolkodnék rajta...
De köszi ismét.
Hol van ez a kuplung kosáros leírás? Nekem is zörög picit már.
Némileg magasabb vizsgadíjért jellemzően a legtöbb kijelölt vizsgahelyen szemet hunynak kisebb hiányosságok felett. Szerintem gurulj el egy hozzád közeleső helyre és kérdezd meg mennyi lenne a vizsga, általában segítőkészek.
Egyébként megnéztem a képeid és lenne egy kérdésem. Az oldalidomot ha jól látom gyári, és az lenne a kérdésem, hogy a bukógomba, hogy van felfogatva? Konzollal vagy "egycsavaros" megoldással?
Válaszod előre is köszönöm
"Jóféle" hely illetve szerelő kéne aki segit levizsgáztatni a motorom ( nem minden szabályos rajta ).
Valaki?
2 éve Sanyinál cseréltünk fékfolyadékot mindenhol. Azóta 8000km-ert mentem a motorral. Azt mondják,h a páramegkötés miatt 2évente érdemes cserélni a folyadékot. Viszont a szine még mindig arany.
Kérdés: Ki mit mond?Cseréljem, ne cseréljem?Hatását tekintve nem érzek változást de ez nem mérvadó nem vagyok versenyző.