Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szeretem a sportmotorokat. Nem az én világom.
...vagy egy 750-es gixxert
Köszi srácok, de nincs ennyi most egy ilyen műveletre. De ha lenne, akkor inkább hozzádobnék egy keveset a mostani árához és vennék egy 1000-rest.
Isten ments, én nem terveztem erre költeni Nemsokára jön oldaldoboz-tartó, hozzávaló kofferek, és még első betéteket is kéne cserélnem lassacskán.
Mintha a Csunderliknek is lenne valami kütyüje, és padja is.
Esztergom pedig nincs messze.
tegyél bele akkor Bazzazt és kb feléből megvagy
És már csak a kipufogót kell átalakítani, hogy a 07 előtti gépekbe is beszerelhető legyen a lambdaszonda Egyébként okos dolog, még nem hallottam a DynoJet auto tune rendszeréről. viszont ahhoz már PC5 kell
Veszel hozzá egy auto tune-t és nem kell padozni. A lambda szonda értékeit figyeli. A kettő együtt 170 körül kijön.
szvsz mindenhogy pénzkidobás, megérne az 40-50 ezret hogy kicsit egyenletesebb legyen a teljesítmény leadása? Pont az az élvezet hogy nem villanymotor
Használtan 40-60 körül kilehet fogni PC3-at, de mivel motorspecifikus ezért elég nehéz lesz SV650-hez valót szerezni. Ezután rálehet tölteni egy elkészített mapot, valamennyit segítene is talán a dolgon, de pénzkidobás lenne csak. Mindenképp érdemes padozni.
Köszi Gaba!
Egészen jól hangzik, bár 120ért... Szerintem sok. Én ha ilyet eszközölnék, akkor csakis amiatt, hogy egyenletesebb legyen motor teljesítmény leadása, nem a növekedés miatt tenném. Ezért érzem soknak. 40-ért elgondolkodnék rajta...

De köszi ismét.
Helló!

Hol van ez a kuplung kosáros leírás? Nekem is zörög picit már.
Sziasztok! Eladnám a hűtővédő maszkom és az ekeidomom!2004-es sv 650 N-en voltak!A maszk 10.000 az ekeidom kicsit sérült de simán javítható 7.000 a kettő együtt 15.000!A számom 06 70 4115477 Hívjatok!Köszi!
Szia!

Némileg magasabb vizsgadíjért jellemzően a legtöbb kijelölt vizsgahelyen szemet hunynak kisebb hiányosságok felett. Szerintem gurulj el egy hozzád közeleső helyre és kérdezd meg mennyi lenne a vizsga, általában segítőkészek.
Egyébként megnéztem a képeid és lenne egy kérdésem. Az oldalidomot ha jól látom gyári, és az lenne a kérdésem, hogy a bukógomba, hogy van felfogatva? Konzollal vagy "egycsavaros" megoldással?
Válaszod előre is köszönöm
Itt is érdeklődöm:

"Jóféle" hely illetve szerelő kéne aki segit levizsgáztatni a motorom ( nem minden szabályos rajta ).

Valaki?
Még nem is hallottam, hogy valaki ilyet itthon csinált volna, persze ettől még lehet.....
Mindez kint angoloknál meg van, de itthon? Valaki 1!?
félreértettél. Egy tapasztalt szerelő kell, aki megmondja mit kéne csinálni a kosárral. Majd egy ügyes esztergályos aki az instrukciók alapján megcsinálja.
hasnlóan gondolkodom én is. Nem tétel de közben még mindig aranysárga a folyadék. De akkor asszem majd Sanyinak szólok ha eljutok hozzá,h cseréljük.
Itthon ne egy fémesztergályos mondja meg mit kell csinálni aki először lát ilyet műhelyében. Csak olyanhoz vinném, aki már tapasztalt és sokat készített már. Vannak buktatói rendesen. Az angliai manus viszont évek óta vállalja ezt az átalakítást.
Hogyha már érezhető az öreg folyadék hatása az már rég rossz. Nem olyan nagy tétel a csere. Inkább egy évvel előbb fizesd ki azt a párezret, minthogy egyszer véletlen felforrjon emiatt pályán vagy szerpentinen.
Itthon is vannak ügyes mesterek, megfelelő gépekkel. Minek ehhez anglia? Csak egy szaki kell aki megmondja mit kell vele csinálni.
egy érdekes kérdés a fórumtársaktól ( tuti lesznek eltérő vélemények )

2 éve Sanyinál cseréltünk fékfolyadékot mindenhol. Azóta 8000km-ert mentem a motorral. Azt mondják,h a páramegkötés miatt 2évente érdemes cserélni a folyadékot. Viszont a szine még mindig arany.

Kérdés: Ki mit mond?Cseréljem, ne cseréljem?Hatását tekintve nem érzek változást de ez nem mérvadó nem vagyok versenyző.
az injektor által befecskendezett üzemanyag mennyiségét változtatja. gyárilag van egy alap érték állítva minden fordulatszám és fojtószelep álláshoz, de mivel minden motor eltér az etalontól ezért egyenként kell hangolni őket. Mivel a gyári motorvezérlő nem programozható, ezért kell ezt a kütyüt beépíteni, és ezt felprogramozni. A csúcsteljesítmény általában csak pár lóerővel növekszik, azonban kisebb fordulatokon sokkal radikálisabb is lehet.