Rég jártam erre,és ismét kérdéssel fordulok hozzátok :)
Eladom a kis Sv-met,és vennék egy 1000est! Ha valaki tud akkor
bátran jelezze felém! Elsősorban N-est keresek,vagy olyan S-est ami
már átalakított kormányos! Még az érdekelne, hogy 1000nél mire kell figyelni vásárláskor? Köszi előre is a válaszokat!
Üdv.: G
ja még annyi hogy az S-es átalakított kormányosnál a gyári tükrökben lehet látni valamit,vagy csak magamat?
Ha a felsőnél még köpköd buborékot ráadásul egyesben nehéz tolni és még csattan is a váltó akkor biztos hogy nem emel ki rendesen a kuplung! Légtelenítsd le rendesen, ha nem megy akkor bízd rá a dolgot egy hozzáértőre!
Kuplungnál cseréltem fékfolyadékot. Nem sikerül teljesen lelégtelenítenem. Buborék nem jön, de állómotornál 1-esben nehezen tolom(meleg motornál), járó motornál meg nagyot csattan 1-esbe téve.
Motorolajat is cseréltem, de ugyanazt a Motul 5100 10W40-et raktam bele. Voltam vele már városban is, de utána csak egy pici buborék jött és annyi.
Felső munkahengernél, néha köpköd ki levegőt, ott is le légtelenítődik?
Nagy segítség lenne,mert holnap reggel indulnák 1100km-es túrára.
Enyémben most 102e van, eddig a kötelezőkön kívül cseréltem a két vez. láncot, generátort, fékolajtartályt, hátsó tárcsát és most kerül rá az 5. lánc.......
A múltkor dobtam be ide egy dl650-et, 200.000 km feletti futással. Motorrevü 50.000-es tartóstesztjén darabokra szedett blokk minden alkatrésze BESZERELÉSI értéken volt.
Mondjuk engem egy cseppet sem zavar ha valaki így bánik a tulajdonával sőt meg sem botránkoztat mondván mekkora bunkó......mivel akinek ilyen tulajdona van annak a saját szintjén ez annyi mint nekünk egy szimó vagy annyi sem.....nem beszélve, hogy az övé (ha csak nem egy havertől van kölcsön ) amivel azt csinál amit akar...
nah, látod, erről beszélek! Remek választás! Ettől kb ezt lehet várni, erre hívogat és erre is tervezték! ROMBOLNI AKÁRHOGY!
Hogy nézne már ki ez is síboxxal, vagy A. Senna felirattal és egy F1 logóval az oldalán?!
Rég jártam erre,és ismét kérdéssel fordulok hozzátok :)
Eladom a kis Sv-met,és vennék egy 1000est! Ha valaki tud akkor
bátran jelezze felém! Elsősorban N-est keresek,vagy olyan S-est ami
már átalakított kormányos! Még az érdekelne, hogy 1000nél mire kell figyelni vásárláskor? Köszi előre is a válaszokat!
Üdv.: G
ja még annyi hogy az S-es átalakított kormányosnál a gyári tükrökben lehet látni valamit,vagy csak magamat?
Kuplungnál cseréltem fékfolyadékot. Nem sikerül teljesen lelégtelenítenem. Buborék nem jön, de állómotornál 1-esben nehezen tolom(meleg motornál), járó motornál meg nagyot csattan 1-esbe téve.
Motorolajat is cseréltem, de ugyanazt a Motul 5100 10W40-et raktam bele. Voltam vele már városban is, de utána csak egy pici buborék jött és annyi.
Felső munkahengernél, néha köpköd ki levegőt, ott is le légtelenítődik?
Nagy segítség lenne,mert holnap reggel indulnák 1100km-es túrára.
A fék sima ügy volt.
Köszönöm!
komolyabb gondja volt vele?
júli 1/8/11/12 motoros nap van kiírva, nyílt.
sejted melyikre gondolok?
nem is ember aki nem Lambóval megy sielni
Hogy nézne már ki ez is síboxxal, vagy A. Senna felirattal és egy F1 logóval az oldalán?!
vennem kell tv-t és mosógépet. valakinek ötlete mit érdemes / tapasztalata?
ON