Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

DL-1000-em van, sajna engem is utolért a kuplungkosár mizéria. Kérdezném hogy itthon Mo.-on foglalkozik valaki a spéci átalakításával, vagy én is küldhetem postán angliába? Ott a srác kiesztergálja a kosarat és összebronzolja a kuplungtárcsával fixen. Többet nem csattog lotyog. És küldi is vissza két héten belül.

De ha itthon valaki foglalkozik vele minek fizessek angol tarifát!? Bár nagy a csend, ebből angol srác lesz...
Köszi mindenki! Hát ennyit nem ér nekem... Amúgy mit csinál a cucc? Mennyit ad a teljesítményhez?
Sanyi!

Mail has been sent
értelme mindenképp van, a kérdés csak az hogy megér-e neked 120.000 forintot. Úgy emlékszem AGO ennyiért adja padozással együtt a PC-t.
Ha van rá pénzed van értelme, de csak padon beállítva és nem letöltögetett térképekkel.
OFF
Sziasztok!
Volt már valakinek dolga a DinoJet PowerCommanderjével? Ha igen, akkor legyen olyan kedves valaki és árulja el, hogy van e értelme ilyet belerakni a k3-as 650-es masinériába vagy csak parasztvakítás?

Láttam, hogy árulnak kimondottan ehhez a típushoz ilyet, ez mit jelent? Hogy már bele van írva módosítás és csak be kell kötögetni és "ölöm', bódottá'?

Köszi a türelmet és boc saz offért :)
Félre értés ne essék nem a terméket fikázom mert amire kitalálták azt nyilván tudja és a felhasználónak jó szolgálatot tehet....csak hát van más szempont is...
A felni és a szerelőgép tisztítását nem mutatják...miért? .....a sima defekt spray is hasonló állagú.....és biza a gépre helyezéskor egy csomó ráfolyt a gépre és minden résbe belecsorgott...no akkor a gép még csak pár hetes volt és nagyon nem örültem a dolognak .....persze ettől még jó lehet a cucc használata csak nem kell csodálkozni amikor a gumis kiszámláz egy gép szét-összét takarítás miatt...
Amivel én találkoztam azt nem volt könnyű leszedni....a szerelő gépről sem.
Állítólag könnyű letakarítani, bár még nem néztem utána!
Ez állati cucc .....egész kis bibivel.....ezt tömlős gumiba jó használni, de tömlő nélkülinél a felnit rendesen összekeni.....persze ad-hoc ez nyilván nem érdekelne, de ugye ezt megelőzésképp felszereléskor kéne beletölteni...
Ez is elég meggyőzőnek tűnik!
Slime
A defekt spray-k nagy része nagyon szar főleg ha régi....a legjobb a kukac, lehet szettben kapni 5 rugó körül amiben van 3 darab és patron is hozzá, hogy felfújd, az már sokszorosan bizonyított......nem beszélve ha gumishoz kerül egy spray-vel kezelt felni a rider kedves mamája igen sűrűn lesz emlegetve pejoratív értelemben... ....nekem volt hozzá szerencsém, kifolyt a szerelő gépre és gyakorlatilag azon kötött meg, vagy 3-at belefújtak, de eresztett, nem bírtuk letakarítani rendesen sosem, állandóan ragacsos volt...
Van tapasztalatotok a defektjavítókkal kapcsolatban?
Ismerőssel elindultunk motorozni, 30 km múlva észrevette, hogy ereszt az első kereke. Defektjavító elő, belefújtuk, majd az első kútnál csekkoltuk a nyomást. Továbbra is eresztett, a szelep ludas. Kapcsolatokat mozgósítva sikerült gumis műhelyt találni.
A történetet azért mesélem, mivel a gumit leszedve láttuk, hogy a defektjavító vízszerű állagú lett. Gondoltam szerint ennek rá kéne a köpeny belső felére ragadni?! Érdekes.
A csillapítás csavarjait befelé tekerd és onnét számold, hány fordulatot tekertél ki.
Értem, no mindegy....ha hamarabb írod talán elmentünk volna....
Fél infóból persze én sem tudnám kitalálni. Sietve próbáltam társaságot keresni mert haverom bemondta az unalmast.
Szóval a Totalcar szervezésében volt egy amatőr pályanap autósok számára. Gondoltam kimehettünk volna kocsikat, csajokat lesni.
Ja.
Csak nem Szardíniára mentél?
Huhh probaltam kepet de ledob a wifi.
Nem gyenge a dolog.
1500 van meg eddig.
Sziasztok,

Örömmel jelzem hogy SV1000S tulaj lettem . Eddig egy XJ600N es masinát nyúztam majdnem 3 évig, nagyon megvoltam vele elégedve és az SV lett a következő lépés. Még ismerkedek a géppel és igyekszem felnőni hozzá de eddig SZERELEM.

Mikor megvettem, feltűnt hogy az első gumim bal oldala enyhén kagylósra van kopva, első lépésnek szeretném egyformámra beállítani a teleszkópokat, ötletem az lenne hogy kitekerem mindegyik csavart és egyforma értékekre állítóm vissza, az a kérdés hogy az alsó állító csavarokat tudom-e annyira kitekerni hogy esetlegesen az olaj kifolyjon, vagy van valami "határ"?

Lenne egy másik kérdésem is: tapasztalataitok alapján a 190-es vagy 180-as gumi jobb, kopás szempontjából?

Üdv.:Zsolt
Folyt. köv.