DL-1000-em van, sajna engem is utolért a kuplungkosár mizéria. Kérdezném hogy itthon Mo.-on foglalkozik valaki a spéci átalakításával, vagy én is küldhetem postán angliába? Ott a srác kiesztergálja a kosarat és összebronzolja a kuplungtárcsával fixen. Többet nem csattog lotyog. És küldi is vissza két héten belül.
De ha itthon valaki foglalkozik vele minek fizessek angol tarifát!? Bár nagy a csend, ebből angol srác lesz...
OFF
Sziasztok!
Volt már valakinek dolga a DinoJet PowerCommanderjével? Ha igen, akkor legyen olyan kedves valaki és árulja el, hogy van e értelme ilyet belerakni a k3-as 650-es masinériába vagy csak parasztvakítás?
Láttam, hogy árulnak kimondottan ehhez a típushoz ilyet, ez mit jelent? Hogy már bele van írva módosítás és csak be kell kötögetni és "ölöm', bódottá'?
Félre értés ne essék nem a terméket fikázom mert amire kitalálták azt nyilván tudja és a felhasználónak jó szolgálatot tehet....csak hát van más szempont is...
A felni és a szerelőgép tisztítását nem mutatják...miért? .....a sima defekt spray is hasonló állagú.....és biza a gépre helyezéskor egy csomó ráfolyt a gépre és minden résbe belecsorgott...no akkor a gép még csak pár hetes volt és nagyon nem örültem a dolognak .....persze ettől még jó lehet a cucc használata csak nem kell csodálkozni amikor a gumis kiszámláz egy gép szét-összét takarítás miatt...
Ez állati cucc .....egész kis bibivel.....ezt tömlős gumiba jó használni, de tömlő nélkülinél a felnit rendesen összekeni.....persze ad-hoc ez nyilván nem érdekelne, de ugye ezt megelőzésképp felszereléskor kéne beletölteni...
A defekt spray-k nagy része nagyon szar főleg ha régi....a legjobb a kukac, lehet szettben kapni 5 rugó körül amiben van 3 darab és patron is hozzá, hogy felfújd, az már sokszorosan bizonyított......nem beszélve ha gumishoz kerül egy spray-vel kezelt felni a rider kedves mamája igen sűrűn lesz emlegetve pejoratív értelemben... ....nekem volt hozzá szerencsém, kifolyt a szerelő gépre és gyakorlatilag azon kötött meg, vagy 3-at belefújtak, de eresztett, nem bírtuk letakarítani rendesen sosem, állandóan ragacsos volt...
Van tapasztalatotok a defektjavítókkal kapcsolatban?
Ismerőssel elindultunk motorozni, 30 km múlva észrevette, hogy ereszt az első kereke. Defektjavító elő, belefújtuk, majd az első kútnál csekkoltuk a nyomást. Továbbra is eresztett, a szelep ludas. Kapcsolatokat mozgósítva sikerült gumis műhelyt találni.
A történetet azért mesélem, mivel a gumit leszedve láttuk, hogy a defektjavító vízszerű állagú lett. Gondoltam szerint ennek rá kéne a köpeny belső felére ragadni?! Érdekes.
Fél infóból persze én sem tudnám kitalálni. Sietve próbáltam társaságot keresni mert haverom bemondta az unalmast.
Szóval a Totalcar szervezésében volt egy amatőr pályanap autósok számára. Gondoltam kimehettünk volna kocsikat, csajokat lesni.
Örömmel jelzem hogy SV1000S tulaj lettem . Eddig egy XJ600N es masinát nyúztam majdnem 3 évig, nagyon megvoltam vele elégedve és az SV lett a következő lépés. Még ismerkedek a géppel és igyekszem felnőni hozzá de eddig SZERELEM.
Mikor megvettem, feltűnt hogy az első gumim bal oldala enyhén kagylósra van kopva, első lépésnek szeretném egyformámra beállítani a teleszkópokat, ötletem az lenne hogy kitekerem mindegyik csavart és egyforma értékekre állítóm vissza, az a kérdés hogy az alsó állító csavarokat tudom-e annyira kitekerni hogy esetlegesen az olaj kifolyjon, vagy van valami "határ"?
Lenne egy másik kérdésem is: tapasztalataitok alapján a 190-es vagy 180-as gumi jobb, kopás szempontjából?
DL-1000-em van, sajna engem is utolért a kuplungkosár mizéria. Kérdezném hogy itthon Mo.-on foglalkozik valaki a spéci átalakításával, vagy én is küldhetem postán angliába? Ott a srác kiesztergálja a kosarat és összebronzolja a kuplungtárcsával fixen. Többet nem csattog lotyog. És küldi is vissza két héten belül.
De ha itthon valaki foglalkozik vele minek fizessek angol tarifát!? Bár nagy a csend, ebből angol srác lesz...